AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #21 Skrevet 26. februar 2021 mjaus skrev (5 minutter siden): Dere som sier det er ekkelt. Synes dere jesus var en ekkel fyr? hehe Jesus har aldri eksistert. Vi er ikke religiøse. Ts. Anonymkode: 5f47c...921 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #22 Skrevet 26. februar 2021 mjaus skrev (1 minutt siden): Har det noe å si? Selve fyren var vel en ekte person, men han hadde jo langt hår på de bildene som er "avbildet" av han? Avbildet? Come on! De hadde ikke kamera på den tiden. Og tegninger/malerier er fri fantasi. Anonymkode: 5f47c...921 1
mjaus Skrevet 26. februar 2021 #23 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jesus har aldri eksistert. Vi er ikke religiøse. Ts. Anonymkode: 5f47c...921 Du misser jo poenget mitt helt.
mjaus Skrevet 26. februar 2021 #24 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Avbildet? Come on! De hadde ikke kamera på den tiden. Og tegninger/malerier er fri fantasi. Anonymkode: 5f47c...921 Derfor jeg skrev "avbildet" i hermetegn.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #25 Skrevet 26. februar 2021 3 minutter siden, Frøyamor said: Fordi de fleste (ikke alle) har ikke bare langt, men og USTELT hår. Da blir det jævla ekkelt og harry. TS skrev jo nettopp at håret til disse guttene er velstelt. Hva med å lese startinnlegget ordentlig før du hamrer over tastaturet? Anonymkode: 2bc1d...1b0
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #26 Skrevet 26. februar 2021 Sønnen min har langt hår. Men nå har han hatt det så lenge og blitt så gammel at maset har lagt seg. Jeg brukte å parere mas med: "La nå ungen få ha håret sitt som han vil, det er tross alt en av de (få) tingene han kan bestemme over helt selv". Anonymkode: b14bc...557 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #27 Skrevet 26. februar 2021 Skal gutter og menn ha langt hår, må det være velstelt, rent og ikke for tynt og flisete. Anonymkode: b22ec...6f1
Kittykat Skrevet 27. februar 2021 #28 Skrevet 27. februar 2021 Gutter/menn med langt hår er faktisk stilig synes jeg. Pluss at de aller fleste kler langt hår. Min mann har langt hår. Når vår eldste sønn gikk i 4-5 klasse, så ville han ha langt hår. Han ble populær blant jentene da gitt 😊 Det var ingen som kommenterte at han måtte klippe seg. Så ikke bry deg om hva andre sier. La sønnene dine få velge dette selv. Det er ikke en uskreven eller skrevet regel at gutter MÅ ha kort hår. La nå gutter få velge dette selv, sånn som jentene får. Det er bare hår, så hvorfor skal det være noe å reagere på egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #29 Skrevet 27. februar 2021 For meg er langt hår på gutter og menn helt grusomt å se til. Hvorfor? Jeg kan ikke svare deg på hvorfor. Det er en indre følelse jeg får. Kanskje litt det samme som med folk som hater ordet «moist» og andre lignende uforklarlige saker. MEN jeg hadde aldri og kommer aldri noen gang til å si til noen «du må klippe håret på gutten ol». For hår er en personlig sak, og alle har retten til å velge selv hva de vil gjøre med håret sitt. Eneste gangen jeg kunne funnet på å si til noen at de må klippe seg, er om han ønsker å date meg 😅 Anonymkode: 70211...f03
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #30 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 26.2.2021 den 14.25): Våre gutter har langt hår. Altså nedenfor skuldrene. Vi syns det er kult. De syns det er kult fordi faren har langt hår. De har venner som sparer til langt hår på grunn av sønnene våre. Min mann spiller i et metal band, og har alltid hatt langt hår. Det passer til stilen hans og personligheten hans. Jeg syns han er jævla kjekk. Men vi har fått høre mange ganger at guttene må klippe håret bla bla bla. De får klippe håret hvis de vil. Men de liker langt hår og vil ha langt hår. Det er alltid rent, de børster det hver dag, det er ikke slitte tupper. De har veldig fint hår. Hvorfor kan de ikke få ha slikt hår de ønsker uten at folk skal kommentere eller si at de må ha kort hår fordi de er gutter. Andre her som har sønner med langt hår? Anonymkode: 5f47c...921 Ja, gutten vår på 10 år har valgt og ha langt hår. Har vært noen klassekamerater som har sagt at han bør klippe seg, men da har andre igjen sagt at han nei, det bør du ikke. Han får mye ros for håret. Han kler det veldig godt, og har tjukt og fint hår 😃 Anonymkode: 1eb1e...b7c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #31 Skrevet 13. april 2021 Nå er ikke jeg så glad i den typiske glatte og vel langt hår som heavy metalmannfolk har, men langt hår på menn, ja takk. Kort hår er stusselig. Anonymkode: 8ef10...7dc
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #32 Skrevet 13. april 2021 Jeg har lang hår og er mann:) Synes det er kult. Ser litt ut som en viking og det er tøft synes jeg. Hvis DU ikke liker det hvorfor skal jeg bry meg? Tenk å ha så sterke meninger om hvor ofte noen klipper seg? Usikkerhet? Anonymkode: 6edd9...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå