Minmy Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 Jeg skal investere i en bra rensekrem, og vil gjerne ha litt råd og tips fra dere som har brukt flere forskjellige. Jeg vil ha en av disse gel/såpe-aktige kremene som skummer og som gjör ordentlig rent i ansiktet. Endel rensemelk/lotion etterlater en slags fet "hinne" på huden og det kjennes ikke som om den er ren, disse vil jeg IKKE ha. Jeg har ganske törr hud, men mitt störste pröblem er svarte prikker eller hudormer. Jeg har vel egentlig ikke så alt for mange av dem, og de er ikke så veldig synlige heller (tror jeg), men problemet er at jeg klemmer på dem og resultatet er IKKE pent. Derfor behöver jeg et renseprofukt ( eller annen mirakelkur) som tar bort disse, noe som kan anbefalles? Finnes det forresten noe "spesialprodukt" som hjelper mot disse svare prikkene, en maske eller noe annet? Takk på forhånd!
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #2 Skrevet 21. august 2005 Hvis huden din er tørr, kan skummende renseprodukter gjøre vondt verre, ved at huden produserer mer talg. Da er det lurere å bruke en mildere rens, og eventuelt et produkt som inneholder glykolsyre eller salisylsyre for å løse opp fett og svarte prikker. Der kan jeg anbefale blant annet Facial Lotion fra MD Formulations. Hvis du vil ha RELATIVT mild skummende rens, kan du prøve en av følgende: Dermalogica Special Cleansing Gel Shiseido The Skincare Gentle Cleansing Foam
Gjest Gjest_-Tone-_* Skrevet 22. august 2005 #3 Skrevet 22. august 2005 Bergman Sparkling clean er den eneste skummende rensen jeg har kunnet bruke på mange år. Det er deilig med den "knirkende" følelsen og dessuten mye mer lettvint enn rensemelk/krem, syns jeg. Har aldri hatt så fin hud som etter at jeg begynte å bruke den. Bare dumt at det er ganske få hudpleiere som fører merket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå