AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #21 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hør på Dag Sørås på Kåss til kvelds i dag Anonymkode: 5902d...1b2 Og viktigste spørsmål; Hvorfor og hva har det med denne tråden å gjøre? Anonymkode: efbd1...1e3 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #22 Skrevet 27. februar 2021 Bestilte en pakke som skulle leveres på døren av postnord i fjor sommer. Tre dager på rad forsøkte de visstnok å levere pakken, og påsto at jeg ikke var hjemme. Men jeg var hjemme hele dagen og malte huset, så jeg var til ogmed utenfor. Jeg er ganske sikker på at de bruker det når de ikke rekker frem i tide Anonymkode: 7d112...f4d 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #23 Skrevet 27. februar 2021 det aller "verste" jeg har opplevd angående Post Nord var faktisk at jeg var nødt til å kjøre ett godt stykke for å komme til deres "post i butikk" som ligger ett godt stykke unna der jeg bodde. Selv om pakkene som regel var så små at dem garantert hadde fått plass i postkassen min, sammen med resten av posten min. Anonymkode: 0c54f...ad5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #24 Skrevet 27. februar 2021 Jeg fikk en pakke på 10 kg på dørmatta. Døra slår utover. Inngangspartiet er 20m2, så det var mange plasser å sette den. Det er en veldig liten ulempe sånn egentlig, men slike små ekstremt tafatte greier irriterer vettet av meg. Det er så unødvendig. Anonymkode: 4f996...6a3 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #25 Skrevet 27. februar 2021 Ler av beskrivelsen din ts! 😅 å bestille noe som blir levert med post Nord her er som å skrive under på at det er 99% sjanse for at det ikke kommer frem når man tror, 70% sjans for at en får nerveproblemer, 60% sjans for at de roter vekk hele greia. Jeg bestilte dekk og felg som ble levert med post nord, de kom flere uker senere enn de burde og da kom det bare frem 3 dekk og 3 felg, den ene felgen var noe jeg ikke hadde bestilt en gang. Endte med at jeg måtte kjøpe nytt dekk og felg en annen plass i og med at nå hadde vi kommet uti Mai og bilen stod med vinterdekk fortsatt. Anonymkode: e1945...549 2
Frøyamor Skrevet 27. februar 2021 #26 Skrevet 27. februar 2021 Enig ts! Fuck Postnord. Handler bevisst ikke hos levdrandører som bruker postnord eller helthjem. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #27 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hør på Dag Sørås på Kåss til kvelds i dag Anonymkode: 5902d...1b2 Fant det: https://tv.nrk.no/se?v=MUHU05000721&t=867s Bra jeg ikke er alene! 😂 Anonymkode: efbd1...1e3 2
Frøyamor Skrevet 27. februar 2021 #28 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Bestilte en pakke som skulle leveres på døren av postnord i fjor sommer. Tre dager på rad forsøkte de visstnok å levere pakken, og påsto at jeg ikke var hjemme. Men jeg var hjemme hele dagen og malte huset, så jeg var til ogmed utenfor. Jeg er ganske sikker på at de bruker det når de ikke rekker frem i tide Anonymkode: 7d112...f4d Jepp, det har skjedd her også. Kjenner flere det også har skjedd med. Det er bare en unskyldning. De rota vekk en vognpose mamma kjøpte til oss, 1500kr. Jollyrom sendte heldigvis en ny uten kostnad. 3mnd senere fant de den og leverte den 🤷🏼♀️ da lurer jeg på hvor i helvete den vognposen har vært i 3mnd? Det er ikke en bitteliten dings som faktisk kan forsvinne heller... 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #29 Skrevet 27. februar 2021 40 minutter siden, AnonymBruker said: Fant det: https://tv.nrk.no/se?v=MUHU05000721&t=867s Bra jeg ikke er alene! 😂 Anonymkode: efbd1...1e3 Du er absolutt ikke alene, nei. Har lest historier her inne om noen tidligere ansatte på kundeservice hvor de får kjeft fra lederen sin hvis de ansatte er for opptatt av å hjelpe kundene. Hadde også en dårlig opplevelse i fjor hvor mannen min kjøpte en ny TV som veide mer enn 50 kg. Kan bestilte levering inn i leiligheten, altså at to personer skulle bære den opp trappene til oss. Budet kom, og han var alene. Jeg måtte bære TVen inn i oppgangen sammen med ham. Jeg fikk ham til å ringe sjefen sin for å sjekke om de kunne sende en person til som kunne bære. Budet fikk kjeft av sjefen sin og sjefen sin konklusjon var at vi hadde fått leveransen i henhold til hva vi hadde bestilt. Han var bare en person og TVen vår måtte stå i felles oppgang i et par dager. Mannen min måtte mase på kundeservice mange ganger, han fikk masse svar om at leveringen hadde vært i henhold til hva han hadde bestilt. Han traff til slutt en forståelsesfull ansatt som sendte to bud. Men det måtte masse masing til. Anonymkode: 5902d...1b2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #30 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er absolutt ikke alene, nei. Har lest historier her inne om noen tidligere ansatte på kundeservice hvor de får kjeft fra lederen sin hvis de ansatte er for opptatt av å hjelpe kundene. Hadde også en dårlig opplevelse i fjor hvor mannen min kjøpte en ny TV som veide mer enn 50 kg. Kan bestilte levering inn i leiligheten, altså at to personer skulle bære den opp trappene til oss. Budet kom, og han var alene. Jeg måtte bære TVen inn i oppgangen sammen med ham. Jeg fikk ham til å ringe sjefen sin for å sjekke om de kunne sende en person til som kunne bære. Budet fikk kjeft av sjefen sin og sjefen sin konklusjon var at vi hadde fått leveransen i henhold til hva vi hadde bestilt. Han var bare en person og TVen vår måtte stå i felles oppgang i et par dager. Mannen min måtte mase på kundeservice mange ganger, han fikk masse svar om at leveringen hadde vært i henhold til hva han hadde bestilt. Han traff til slutt en forståelsesfull ansatt som sendte to bud. Men det måtte masse masing til. Anonymkode: 5902d...1b2 Her snakker vi dårlig service! PostNord er ikke sann. Jeg har hatt lite erfaring med kundeservice, for jeg får alltid standard svar om at postkassen er enten låst, full eller for liten til levering, så jeg må vente noen dager til den kommer til post i butikk langt unna der jeg bor. Om den ikke dukker opp der eller her, så får jeg beskjed om å kontakte nettbutikken. Null service, null ansvar for noe som helst. PostNord i et nøtteskall. Så nå når noe skjer, så tar jeg kontakt med nettbutikken direkte og ber dem om å krangle med postnord, jeg har gitt dem opp og unngår dem med all min makt. Spent på når min pakke kommer neste uke, for estimert leveringstid er bare tull, de prøver ikke en gang å følge med på dato og klokke slett. -ts Anonymkode: efbd1...1e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå