Gå til innhold

Minnestund, tips til innhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi mistet faren vår til covid 19 i Spania 15. januar i år. Døde etter 10 dager på sykehus- og vi fikk så vidt se han i 5 minutter på sykehuset da vi reiste ned til han. Var pensjonist og bodde i Spania vinterhalvåret sammen m vår mor. Utrolig trist og brutalt- og han ble kremert der nede rett etterpå. Vi skal spre asken over Middelhavet når det er trygt å reise dit igjen. Men ønsker en privat minnestund med nærmeste familie nå og skal ha det på hans bursdag i mars. Han ville da fylt 80 år. Er det noen som har tips til hvordan vi kan gjøre dette til en høytidsstund? Vi vil jo si noen ord og jeg har tenkt at alle kan tenne et lys for han. Vi ønsker også å ha bildefremviser som viser hans flotte liv. Men noen flere tips? 

Anonymkode: d4207...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistet selv en nær slektning nå nylig, her i Norge. Norge er ikke så hardt rammet som Spania, men vi fikk likevel ikke lov til å ha noen minnestund for avdøde. Jeg forstår din sorg utrolig godt, men jeg vil ikke på noen måte anbefale deg sosialt samvær med andre i Spania dette halvåret. Leste i nettaviser i dag/i går at helsepersonell der frykter en fjerde bølge. 

Anonymkode: 67eda...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...