sjallabajs Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Jeg syns sånt er morsomt! Jeg elsker interiør, planlegging, drømmer og tanker. Så her kan virkelig fantasien og drømmene boltre seg. Jeg kan starte: Huset er på minst 200kvm, over to plan. Jeg vil helst ha førsteetasje og kjeller fremfor førsteetasje og loft. Fire soverom minimum, hvor et hovedsakelig brukes som kontor. Treningsrom i kjelleren. Eget vaskerom med plass til å henge opp våte klær. To bad; et med dusjnisje og et med badekar. Mye bodplass, sånn at det er plass til en stor fryseboks. IKKE helt åpen kjøkken-/stueløsning, men gjerne åpnet mellom kjøkken og spiseplass. Kjøkkenøy og generelt mye skapplass. Spisskammers (!!😍). Varmekabler på våtrom! Jeg ønsker et hus med både husrom og hjerterom, hvor det er plass til at familie og venner kommer på besøk og overnatter. Vil ha stooor stue med mye gulvplass, samt plass til en liten lesekrok med en god hvilestol og lampe. Store vinduer som slipper inn mye dagslys. Ooog så tror jeg at jeg vil ha yttergang som eget rom. Se mange moderne hus bare oppføres har "hall", slik at det er åpent fra ytterdøra og inn i resten av huset. Jeg har hund og vil ha mulighet til å lukke yttergangsdøren når jeg lufter. Det hadde jeg i den forrige leiligheten min og det var så kjekt! Hvordan vil du beskrive ditt drømmehus?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Spennede! Jeg vil definitivt ha maks 150 kvm og på ett plan. Tre soverom og et stooooort vaskerom 🥺 Anonymkode: 7f769...a70 1
sommermor Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Mitt drømme hus er på en flate med universell utforming. Med tre gode soverom, to bad og eget vaskerom. Og adskilt kjøkken og stue. Og med store vindu mot sjøen.
Aragorn ll Elessar Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 (endret) Viktoriansk hus eller Sveitservilla Endret 26. februar 2021 av Aragorn ll Elessar 1
cattleya Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 Funkis fra midten av forrige århundre. Utsikt mot vann. To etasjer 4 soverom hovedsoverom med privat bad, stort allrom med åpen stue kjøkken løsning, gjesterom med eget bad stort treningsrom i kjelleren varme i alle gulv
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #7 Skrevet 26. februar 2021 Veldig bra innlegg ts! Vårt drømmehus har en verdi av minst kr 12-15 millioner. Det er et Riisbygg i hvertfall. Den skal være på 250 kvm. Den skal ha utleiedel. Første etasje: stor og romslig inngang med garderobe og inngang til et romslig vaskerom. Skal ha et lite bad og toalett for seg selv i første etg. Også kommer vi inn til en romslig stue som er stor med store vinduer , delvis åpen kjøkkenløsning hvor man kan spise inne på kjøkkenet. Andre etasje: 4 soverom med en loftstue. Master bedroom med eget bad og walk in closet. Tre soverom og et ekstra bad til kidsa. Varmekabler i hele huset også skal huset innredes med hjelp av interiør designer !!!! Anonymkode: 736d3...674 1
Zienna Skrevet 26. februar 2021 #8 Skrevet 26. februar 2021 Mitt drømmehus er det huset jeg bor i. Det er mer enn stort nok, spesielt etter at barna er flyttet ut. Men likevel ikke større enn at det fortsatt er hyggelig. Barnebarna våre elsker huset. Synes også at det er veldig praktisk. Har inngang fra kjøkkenet direkte til grovkjøkken, vaskerom og kjølerom. Vi har også en praktisk "skitteninngang" til huset, med egen garderobe for fritids- og sportsklær + dusj. Tre soverom (med hems) og ett kontor. Ett større bad nær. Ellers har vi åpen løsning mellom ganger, stuer og kjøkken, med mange vinkler og kroker. Det fineste hos er uansett utsikten. Vi har store vinduer mot hav og fjell, og går rett ut fra stuen til terrassen ute. I år skal terrassegulvet skiftes, og jeg driver å måler og tegner fordi det skal bygges med trinn og platåer i terrenget. Jeg vokste opp i blokk. For meg er dette drømmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå