Gå til innhold

Hvor selvgod kan en mann være? Hjelpe meg for et ufyselig menneske.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk på en fyr jeg var med et par ganger for en del år siden på gata i dag.

Dette er andre gangen jeg møter på han der han ser rett gjennom meg uten å koste på seg et hei.

Jeg har ikke gjort han noe som helst.

Hvorfor gjør han dette? Det er ekstremt ubehagelig?

Er det dumt av meg å fyre av en skikkelig frekk kommentar om jeg møter han igjen?

Anonymkode: 4f4f7...082

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette virkelig noe å bry seg om?

Enten så så han deg ikke, kjente deg ikke igjen, eller anser ikke dere som bekjente lenger. La det gå. 

Anonymkode: 24aa9...3bb

• Liker 19
Skrevet

Forøvrig så sa vel ikke du hei heller slik du forteller historien. 

Anonymkode: 24aa9...3bb

• Liker 8
Skrevet

Han skylder deg ingenting. Du eier ikke hverken han eller kroppen hans

Anonymkode: f6bda...608

• Liker 3
Skrevet

Hva vil å komme med en frekk kommentar gi deg? Kanskje han har glemt deg. Ikke er interessert i å ha noe med deg å gjøre. Ellers kunne du jo prøvd deg på et hei selv om det er så veldig viktig for deg. 

Anonymkode: 867ad...4fa

• Liker 4
Skrevet

Kanskje han har null interesse for å assosieres med deg?

Anonymkode: fda3d...7b0

• Liker 1
Skrevet

Men du sa ikke hei du heller? Betyr det at han har rett til fyre av en skikkelig frekk kommentar mot deg neste gang, så her er det bare om å gjøre å være førstemann?

Anonymkode: 4016e...341

• Liker 5
Skrevet

Kanskje han er nærsynt? Skjer meg rett som det er. Men hvis du heller ikke ga deg til kjenne, skjønner jeg virkelig ikke hva du er så snurt for. 

• Liker 2
Skrevet

herregud! verdens største ikke-problem altså! 

jeg har i alle fall sjeldent "lyst til" å si HEI til hver eneste person jeg tilfeldigvis møter, og veldig ofte stopper dem opp og forventer å skravle enda mer. Dermed risikerer man å bli stående der, og måtte høre på alt mulig sludder og vås uten mulighet til å komme seg videre... 

Anonymkode: 4bdfb...d81

Skrevet

Dette kunne vært meg. Jeg går i egne tanker og er ikke tilstede, og jeg kjenner ikke igjen folk jeg treffer på gata eller i butikken. Har faktisk opplevd å ikke kjenne igjen min egen mor da vi traff hverandre i butikken, jeg gikk rett forbi henne og stoppet ikke før hun tok tak i skulderen min.

Anonymkode: 8496f...af0

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor sa ikke du hei da?

Skrevet

Jeg er litt ansiktsblind, og hadde garantert ikke gjenkjent en person jeg traff et par ganger for flere år siden.

Anonymkode: 43735...b05

• Liker 2
Gjest Smeltemann
Skrevet

Føler du deg usynlig? 

Prøvde du å ta kontakt med han?

Må forøvrig si at jeg har gått forbi uten og hilse på noen jeg absolutt skulle hahilst på jeg også. Men de har sagt hei så har jeg også sagt hei, å beklaget meg at jeg ikke kjente igjen personen . Sånt skjer, uten at en behøver å være uhøflig av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...