AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Flere som har sett dette? Handler om par som søker en ekstra kone til mannen sin, og er noen der som allerede har flere og søker enda fler. Det er altså så vilt! Hvordan man som kvinne kan ønske seg dette! Fatter ikke! Interessant! Nesten så jeg lurer på om disse kvinnene lider av en diagnose?! Forstår ikke! Anonymkode: 38f22...7e3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Man er temmelig trangsynt om man tror noen lider av en diagnose bare fordi de tar andre livsvalg enn deg. Nei, jeg kunne heller aldri tenke meg å leve slik, men jeg har forståelse for at folk velger annerledes enn meg. Anonymkode: 50ec0...6b8 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Man er temmelig trangsynt om man tror noen lider av en diagnose bare fordi de tar andre livsvalg enn deg. Nei, jeg kunne heller aldri tenke meg å leve slik, men jeg har forståelse for at folk velger annerledes enn meg. Anonymkode: 50ec0...6b8 Det er greia - jeg har ikke forståelse for dette! Anonymkode: 38f22...7e3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Det jeg ikke skjønner er hvorfor det er motsatt. Hvor er dama som vil ha en mann til? Det hadde jeg sett. Anonymkode: 0cecc...d1f 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det jeg ikke skjønner er hvorfor det er motsatt. Hvor er dama som vil ha en mann til? Det hadde jeg sett. Anonymkode: 0cecc...d1f Ja sant! Dame med flere ektemenn! Anonymkode: 38f22...7e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå