AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Kvinner stemmer oftere på partier som setter utlandet først. Eksempelvis ved å overføre penger eller ta inn mye innvandrere. Menn stemmer oftere på det som styrker innlandet. Dvs på partier som ønsker økonomisk utvikling og gjør landet mer velstående. Som hindrer sosial uro i fremtiden, ved å ikke ta inn mange innvandrere. Hvorfor er forskjellen så stor? Hvorfor elsker menn oftere nasjonen, mens kvinner sjeldnere? Det er klart, mye ulikhet her. Anonymkode: 146b9...95d
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Fordi kvinner vil ha alfa-menn ikke kjedelige beta nordmenn. Anonymkode: a8d66...862
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi kvinner vil ha alfa-menn ikke kjedelige beta nordmenn. Anonymkode: a8d66...862 Varierer nok ganske mye om det er sterke menn eller svake, de som kommer hit. Anonymkode: 146b9...95d
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Jeg stemmer FrP og kommer alltid til å gjøre det. Anonymkode: bd9e8...3a9 1
Frøyamor Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 (endret) Kansje fordi kvinner er mer emosjonelle? De blir truffet rett i hjerterota når de ser bilder fra flykningleier osv. Det er jo en grunn til at media viser helst barn og mødre. Og ikke unge menn, selv om det faktisk er flertall av nettop det som kommer. Media og politikerne spiller på kvinners følelser. Og det fungerer utmerket. Emosjonelt sett er kvinner (stort sett, ikke alle) det svakeste kjønn. Endret 26. februar 2021 av Frøyamor 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 Frøyamor skrev (Akkurat nå): Kansje fordi kvinner er mer emosjonelle? De blir truffet rett i hjerterota når de ser bilder fra flykningleier osv. Det er jo en grunn til at media viser helst barn og mødre. Og ikke unge menn, selv om det faktisk er flertall av nettop det som kommer. Media og politikerne spiller på kvinners følelser. Og det fungerer utmerket. hvorfor er kvinner så urasjonelle?, de burde jo nesten ikke ha stemmerett sånn de handler basert på førleser. Anonymkode: 87717...690
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #7 Skrevet 26. februar 2021 Skal ærlig innrømme at jenter som tror de har hjerne fordi de føler er ikke noe jeg tar i med en ild tang. Det kommer masse dårlige holdninger og sånt med. ap og høyre er de to som man hadde engasjert seg med en jente om hun stemte. Og frp for da har man egne meninger. Venstrepartiene enda lenger vil ødelegge for våre barn så nei takk. Anonymkode: 7d09d...e32
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #8 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg stemmer FrP og kommer alltid til å gjøre det. Anonymkode: bd9e8...3a9 Fordi de godtar mer innvandrere mot en ubetydelig reduksjon av skatt på alkohol og tobakk? Anonymkode: ca74e...58d 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #9 Skrevet 26. februar 2021 Jenter som stemmer på følelser mangler common sense. Anonymkode: 7d09d...e32 1
Frøyamor Skrevet 26. februar 2021 #10 Skrevet 26. februar 2021 Hvis man tar en titt på hvor mange kvinner vs menn som har gått på svindelen «SOS barnebyer - fadder», er jeg 100% sikker det er et veltende flertall kvinner. Og hvorfor det tror du? Jo, de er emosjonelle. 2
Frøyamor Skrevet 26. februar 2021 #11 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jenter som stemmer på følelser mangler common sense. Anonymkode: 7d09d...e32 Det fins MANGE kvinner som stemmer på den peneste kandidaten. Uten å vite hva vedkommende står for i det hele tatt. 2
Frøyamor Skrevet 26. februar 2021 #12 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): hvorfor er kvinner så urasjonelle?, de burde jo nesten ikke ha stemmerett sånn de handler basert på førleser. Anonymkode: 87717...690 Jeg skrev ikke urasjonell én eneste gang. Er heller ikke den enkeltes kvinnes feil. Det er media. Du skal være glad kvinner er emosjonelle og empatiske, vi er det for å ta vare på både deg og avkommet ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #13 Skrevet 26. februar 2021 Kvinner er smarte brobyggere, menn er enstøinger. Menn klarer ikke se det store bildet, de ser bare seg selv. Fengslene har alltid vært fulle av menn - fordi de følger følelsene sine i stedet for å bruke huet. Anonymkode: aa75c...7b7 5
Gjest Kayo Skrevet 26. februar 2021 #14 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Menn stemmer oftere på det som styrker innlandet. Dvs på partier som ønsker økonomisk utvikling og gjør landet mer velstående. Som hindrer sosial uro i fremtiden, ved å ikke ta inn mange innvandrere. Hele problemstillingen er mer komplisert enn hva det vil si a "elske" landet man bor i. Regner med at du ikke klarer å oppdrive tall på hvilket kjønn som elsker landet sitt basert på dine egne holdninger rundt hva dette vil si. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er klart, mye ulikhet her. Du mener at du har et inntrykk og trekker forhastede konklusjoner siden du tror at mennesker som er for innvandring hater Norge?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #15 Skrevet 26. februar 2021 Frøyamor skrev (5 minutter siden): Hvis man tar en titt på hvor mange kvinner vs menn som har gått på svindelen «SOS barnebyer - fadder», er jeg 100% sikker det er et veltende flertall kvinner. Og hvorfor det tror du? Jo, de er emosjonelle. Bortsett fra skattepengene mine, blir ingenting!!! sendt til Afrika, av penger jeg disponerer selv. Anonymkode: bd9e8...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #16 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner er smarte brobyggere, menn er enstøinger. Menn klarer ikke se det store bildet, de ser bare seg selv. Fengslene har alltid vært fulle av menn - fordi de følger følelsene sine i stedet for å bruke huet. Anonymkode: aa75c...7b7 Snakkes når du blir tvunget til å gå med burka. Hvis de som «flykter» hit hadde d så fælt der de kom fra - hvorfor i helvete prøver de å skape samme dritten her da? Brobyggere, herrejesusfader.... Anonymkode: 9631d...2e2 2
Frøyamor Skrevet 26. februar 2021 #17 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bortsett fra skattepengene mine, blir ingenting!!! sendt til Afrika, av penger jeg disponerer selv. Anonymkode: bd9e8...3a9 Flott! 🇳🇴
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #18 Skrevet 26. februar 2021 Kan ikke dere vær så snill starte «manneguiden», så vi kan slippe å ha alt dette søppelet her. Ja det er det dere er - søppel - og hvis dere ikke får dere noen damer, så er det ikke det minste rart og kun deres feil. Idioter! Anonymkode: 52097...f03 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #19 Skrevet 26. februar 2021 Frøyamor skrev (12 minutter siden): Jeg skrev ikke urasjonell én eneste gang. Er heller ikke den enkeltes kvinnes feil. Det er media. Du skal være glad kvinner er emosjonelle og empatiske, vi er det for å ta vare på både deg og avkommet ditt. Ja helt riktig det er ikke kvinnenes feil, det er naturen som har skapt dem sånn. kvinner bør holde seg til og ta vare på barna, mens mennene burde ta seg av de store valgene som krever logisk tankegang Anonymkode: 87717...690 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #20 Skrevet 26. februar 2021 Kvinner som bryr seg om nasjonen finnes i fåtall, men det er noen av dem. Anonymkode: 442ca...197 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå