Minmy Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 Hei! Jeg skal bestille fra Victoria's Secret, men er usikker på hvilken störrelse jeg har i bukser, gensere osv. Min bh-störrelse vet jag, men hvordan er de amerikanse störrelsene i forhold til norske? Jeg bruker vanligvis S eller 34/36 i overdeler, og S eller 36 i underdeler. I ola-bukser har jeg 27/34 eller 28/34, men hva er dette i amerikanse störrelser? Takknemlig for hjelp om det er andre her som har bestillt annet enn undertöy fra VS. Takk!
Gjest Hel Skrevet 21. august 2005 #2 Skrevet 21. august 2005 (endret) Jeg bruker XS i alle størrelser her i Norge og bestiller det samme fra VS. Alt har passet så langt (og jeg handler der ofte). Jeg hadde bestilt i Small hvis jeg var deg. Er du i tvil kan du bare måle deg og sjekke her. Endret 21. august 2005 av CocoPuff
Minmy Skrevet 21. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2005 Takk for raskt svar! Ja, jeg gjorde et forsök på å forstå noe av den guiden, men det var dette med iches da, det er jo ikke det samme som cm og da gav jeg fort opp (er litt lat ja ). Bestiller du XS i bukser også? Har du returnert noe til VS noen gang? Og pleier du å betale toll på det du bestiller? I så fall, hvor mye ca? Takk for hjelpen så langt!
Gjest Hel Skrevet 21. august 2005 #4 Skrevet 21. august 2005 En inch er 2.5 cm. Eller for de late (som meg). Jeg bestiller XS i bukser og ja. Eller størrelse 2 som de bruker i USA. Bestiller du for over 200 kr. må du betale toll, hvor mye varier. Har betalt alt fra 80 kr. til 350.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå