AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Jeg er nå blitt 23 år og er snart ferdig med å studere. Jeg tenker av og til tilbake på tiden fra rett etter videregående og 1-2 år deretter. Jeg skammer meg nesten og synes noe av det jeg drev med er forferdelig pinlig når jeg tenker tilbake på det. Vi festet mye, rotet med gutter, hadde tilfeldig sex både her og der, både med venner og ukjente. Jeg kan få noen bilder i hodet som er helt sånn uææhh! Er det "bare meg" som hadde det sånn eller har mange andre også en sånn litt vill periode, før man vokser det av seg? Anonymkode: 0ec7c...08c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Det er nok bare du i hele verden. Anonymkode: 839ef...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Har ikke hatt det men legger litt mer i sex en andre. Anonymkode: 7d621...6f1 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 Jeg og venninnene mine holdt også på sånn da vi studerte. Jeg er utrolig glad for at vi hadde det gøy med venner mens vi kunne. Det er bedre å holde på sånn når man er 20 enn når man er 40, i mine øyne. Vi er alle i etablerte forhold og har gode jobber nå Anonymkode: 1caea...2c2 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 Vanlig nok, men det er et klart mindretall jenter som dekker behovet til uhorvelig mange gutter. Veldig mange rykter som varer evig fra denne tiden. Anonymkode: ac62b...420 3
GammelKaktus Skrevet 26. februar 2021 #7 Skrevet 26. februar 2021 De aller fleste har en vill periode ja, her er jeg utskuddet for jeg har aldri vært den ville utforskende typen 😄
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #8 Skrevet 26. februar 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Vanlig nok, men det er et klart mindretall jenter som dekker behovet til uhorvelig mange gutter. Veldig mange rykter som varer evig fra denne tiden. Anonymkode: ac62b...420 Det stemmer jo ikke i det hele tatt, det er helt motsatt! Et mindretall menn betjener jo alle damer som ligger rundt. De færreste menn har hatt en slik vill periode, ganske enkelt fordi de ikke kan Anonymkode: 94b35...d8d 10
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #9 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det stemmer jo ikke i det hele tatt, det er helt motsatt! Et mindretall menn betjener jo alle damer som ligger rundt. De færreste menn har hatt en slik vill periode, ganske enkelt fordi de ikke kan Anonymkode: 94b35...d8d Dersom ville damer kun lå med et mindretall av utvalgte menn ble det ikke særlig vilt skal jeg si deg. De mennene som får alle er godt synlige i terrenget, men det er snakk om et så lite antall at de slår ikke ut på denne statistikken. Ville damer er langt mindre kritiske, de er på hormoneventyr og utforsker ganske bredt og ukritisk fra 6-7 og opp. Anonymkode: ac62b...420 2
Milky Skrevet 26. februar 2021 #10 Skrevet 26. februar 2021 (endret) Jeg holdt på sånn da jeg var 17/18 og synes det er sååå jæv flaut å tenke på🤮 Endret 26. februar 2021 av Spicymami
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #11 Skrevet 26. februar 2021 Jeg hadde denne perioden da jeg var 20-21...heldigvis i utlandet da jeg studerte der! må inrømme at jeg er glad for at ingen fra den tiden kjenner meg her i Norge!! Når det er sagt så har jeg flere venninder som holdt på med "ville perioder" i Norge også og det har gått helt bra med de i livet også Anonymkode: 0a91a...8e6
MuffinStud Skrevet 26. februar 2021 #12 Skrevet 26. februar 2021 Med mindre du akter, på hyklersk sett, å selv forfekte helt andre verdier senere om hvordan man "skal oppføre seg som 20-åring" så ser jeg ikke problemet. Hvis du er redd for at en fremtidig kjæreste skal oppdage det, så se det heller som en mulighet til å oppdra han litt rundt hvorfor han mener dine utsvevende studietid er anderledes enn hans. Og at kabalen hans i så fall ikke går opp. Hvis det virkelig var "meningen" at gutter generelt skal være mer utsvevende enn jenter, var det da også meningen at de skulle hatt sex med hverandre? 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #13 Skrevet 26. februar 2021 Ja har hatt en vill periode da jeg var yngre,mye festing og puling.. husker jeg fingra ei da jeg danse dirty med osv,nesten trekantsex med to kvinner.. måtte feste bort dårlige ting i livet mitt som hadde skjedd Anonymkode: 41987...5fb
Jdz Skrevet 26. februar 2021 #14 Skrevet 26. februar 2021 Synes det er et sunnhetstegn at man har hatt en vill periode jeg. Tror jeg ville følt meg ukomfortabel med en partner som ikke hadde funnet på noe sprell i livet 10
Jolene Skrevet 26. februar 2021 #15 Skrevet 26. februar 2021 Jdz skrev (4 minutter siden): Synes det er et sunnhetstegn at man har hatt en vill periode jeg. Tror jeg ville følt meg ukomfortabel med en partner som ikke hadde funnet på noe sprell i livet Samme her 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #16 Skrevet 26. februar 2021 Helt vanlig. Ikke noe å skamme seg over. 🙂 Anonymkode: 3732f...449 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #17 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har ikke hatt det men legger litt mer i sex en andre. Anonymkode: 7d621...6f1 Og så er vi noen som liker sex mer enn andre også, tenker jeg. Jeg hadde sex akkurat når det passet meg "i ungdommen", og det ble jo litt, for å si det sånn. Det er sikkert et par tilfeller jeg ikke er direkte stolt av, men hvorfor skal man skamme seg? At jenter/damer skal skamme seg over egen seksualitet hører ikke hjemme i dag. Anonymkode: 46d0a...646 5
Bruglen Skrevet 26. februar 2021 #18 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har hatt flere ville perioder, og skammer meg ikke i hele tatt. Jeg er glad for å ha hatt det gøy, og glad for de rare erfaringene jeg har hatt. Tror også at det gjør at jeg faller mer til ro i et fast forhold. Jeg har opplevd nok og pult nok. Kan du ikke bare slutte å skamme deg? Den der småborgerlige moralismen må vi da få slippe! 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #19 Skrevet 26. februar 2021 Jolene skrev (6 minutter siden): Samme her Så lenge det ikke inkluderer negre? AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det stemmer jo ikke i det hele tatt, det er helt motsatt! Et mindretall menn betjener jo alle damer som ligger rundt. De færreste menn har hatt en slik vill periode, ganske enkelt fordi de ikke kan Anonymkode: 94b35...d8d Jeg tenker fåtallet menn betjener fåtallet damer. Anonymkode: 87e0f...86e 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #20 Skrevet 26. februar 2021 Helt vanlig. Hadde en sånn periode selv, men er ferdig med det nå. Angrer ikke og driter i hva enkelte måtte mene om det ☺️ Anonymkode: c4aef...aa2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå