Gjest Bente30 Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 Hvor i på Østlandet kan man få tak i sko i str 42 og 44? Finnes det evt. noe på nett man kan bestille fra? Og som gjærne har katalogen liggende ute på nett... Takk til alle som vil svare. Nå må jeg bare kjøpe nye sko - noe som trengs
Gjest Melk Skrevet 21. august 2005 #2 Skrevet 21. august 2005 De har store størrelser på Grendens Skotøymagasin. Tror jeg ihvertfall.
Gjest Eini Skrevet 21. august 2005 #3 Skrevet 21. august 2005 Ei venninne av meg bruker 43 i sko. Hun har handlet på Store Sko hvertfall. Ligger på Grünerløkka. De har også nettbutikk. Det er flere skobutikker som har begynt å ta inn større str også. Blant annet en på Stovner Senter, og Skoringen i Grensen har.
Gjest Storfoten Skrevet 22. august 2005 #4 Skrevet 22. august 2005 designershoes.com kingsizeskor.se Ellers har skokjeden Jerns i Sverige OK utvalg i større str (synes utvalget i norske butikker er så treigt...)
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #5 Skrevet 22. august 2005 kan også bestille fra england www.tallgirls.co.uk Masse tøffe sko!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå