AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Del Skrevet 26. februar 2021 Jeg og mannen min har prøvd i mange år bli gravide. Da korona brøt ut bestemte vi oss for å slutte prøve til den var blåst over, men selvfølgelig ble jeg gravid for 4 mnd siden. Historien kort: Jeg følte meg mye dårlig tidlig, følte meg bedre: Men så ble jeg permittert fra jobben pga corona og har nå vært hjemme i 3 mnd. Jeg holder på å gå på veggen! I starten var det deiligt med litt fri, men vi flyttet ett nytt sted og jeg kjenner ingen her så jeg sitter bare hjemme og gjør husarbeid/ser på TV/går tur. Jobben min er forventet å starte opp igjen om 1mnd eller 2 (Om vi er heldige), og får ingen napp på jobb-søknader. Flere som er i en lignende situasjon? Hva gjør dere for å ikke bli sinnsyke? FØler meg misslykka: Alt lå til rette for ett godt liv, og nå står jeg i fare for å føde ett barn inn i ett liv hvor mor står uten jobb og må utdanne seg på nytt for å komme seg på markedet igjen. Kan ikke jobbe med det jeg er utdannet som, og min nåværende jobb var en reddende engel da jeg fant den. Den var i teorien trygg. Jeg prøver meditere litt, holde meg nogenlunde aktiv, spiller litt gitar/synger; Men jeg føler på en helt SINNSYK rastløshet. Som om jeg er i bur. Er ikke deprimert, men alt føles meningsløst ut: Det finnes liksom ikke en eneste gren av livet som ikke står på ufrivillig vent. Har aldrig vært redd for å jobbe meg frem mot ett mål, men dette er toppen av passivitet. Får ikke gjort noe med situasjonen Og for å være litt hurpe og blåse ut ekstra: Jeg blir så provosert av kjente som snakker om hvor trist det er å ha så mye penger de ikke får brukt på ferie 🥶 Anonymkode: b3519...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Del Skrevet 26. februar 2021 Holdt meg gående med å drive småpussing hjemme. Kjempe gammelt hus, så er alltids noe småpuss her og der. Anonymkode: 54413...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Del Skrevet 26. februar 2021 folk flest ser ut til å sitte i for eksempel telle-trådene her på Kvinneguiden... Anonymkode: 0655d...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 26. februar 2021 #4 Del Skrevet 26. februar 2021 Jeg har jobb, men får ikke trene og jobber hjemmefra, så jeg kjenner litt på rastløsheten. Jeg jobber frivillig for dyrebeskyttelsen og fant en dame som trenger hundelufting. I tillegg driver jeg med origami og liker å plante nytteplanter (salat/tomat /urter) nå når våren kommer. Kanskje er du ikke så glad i dyr? Kanskje du kan bli frivillig hos røde kors? Du trenger nok å komme ut av huset litt, selv om det er litt vanskelig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå