AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Hvordan var det å gå fra barnefaren? Hvordan klarer dere dere i hverdagen? Hvilken fordeling har dere på barna? Jeg ønsker å gå fra min samboer men jeg har prøvd flere ganger å blir hver gang dratt tilbake til han igjen. Han har ikke vært en snill man, fysisk, psykisk å overgrep mot meg, han er en veldig god å engasjert far. Det som er vanskelig nå er at han har tatt i mot hjelp å er nå en snill mann å veldig god mot meg, han virker oppriktig i å ønske meg alt godt, men han vil virkelig ikke at vi går hvert til vårt, tviholder så godt han kan. Vi er ikke intim på noen som helst måte , å han godtar å leve slik resten av livet. Jeg har fått en del psykiske problemer etter alt som har skjedd men er nå mye bedre. Anonymkode: bfff4...152
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Du er ikke aleneforelder med mindre den andre forelderen er helt ute av bildet. Ut fra det du beskriver kan du regne med at han vil kreve 50%. Det blir nok bedre for både deg og barna om dere splitter lag, det er ikke bra for deg å leve som du gjør nå, og barna vil jo også se sin mor konstant ulykkelig, og lære at man som mann kan overkjøre og oppføre seg dritt mot kvinner. (selv om han har blitt bedre nå så er jo du fortsatt ulykkelig) Det er ikke bra for dem. Da er det bedre med 2 hjem. Og siden han er flink med barna så er det ingen grunn til at han skal ha barna noe mindre enn deg, med mindre han ønsker det. Anonymkode: 6893f...bad 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du er ikke aleneforelder med mindre den andre forelderen er helt ute av bildet. Ut fra det du beskriver kan du regne med at han vil kreve 50%. Det blir nok bedre for både deg og barna om dere splitter lag, det er ikke bra for deg å leve som du gjør nå, og barna vil jo også se sin mor konstant ulykkelig, og lære at man som mann kan overkjøre og oppføre seg dritt mot kvinner. (selv om han har blitt bedre nå så er jo du fortsatt ulykkelig) Det er ikke bra for dem. Da er det bedre med 2 hjem. Og siden han er flink med barna så er det ingen grunn til at han skal ha barna noe mindre enn deg, med mindre han ønsker det. Anonymkode: 6893f...bad Ser det ble feil ordvalg der med aleneforeldre. 50/50 blir det uansett, ønsker at barna skal få ha mamma å pappa like mye, jeg ønsker bare å høre fra de som har valgt å gå om hvordan det var, jeg er bare veldig redd for å ikke klare meg selv. Anonymkode: bfff4...152
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Når barnet var baby så var det jævlig å være alenemamma. Var ekstremt sliten å far hadde bare barnet annenhver helg. Når barnet var ca 2 år så begynte det å bli lettere. Anonymkode: f1df0...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå