AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Hei! Overskriften skulle vel heller spurt om rimelige barneklær - er førstegangs og ikke så opplyst om hvor man kan finne et stort utvalg av klær bortsett fra hos de store kjedene som h&m, kappahl o.l + f.eks zalando. Skulle gjerne bestilt en del fra samme sted mtp frakt. Lurer derfor på hvor andre kjøper klær, hva slags prisnivå og utvalg det er der dere handler eller bestiller fra? 😊 Anonymkode: e15ba...ec0
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Er fornøyd med H&M og Kappahl. De kjedene jeg oftest handler fra. Uteklær handler jeg ofte på tilbud hos Barnashus. De har ofte tilbud/kampanje på Refleks-klærne sine. Og de er av nokså god kvalitet egentlig 🙂 Når jeg kjøper sko til barna er det ofte i vanlig skobutikk og av god kvalitet da jeg føler der er viktig med godt fottøy 🙂Evt har de en del hos Sport Outlet også, men jeg handler ikke så ofte der 🙂 Anonymkode: cc05e...0a1 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Kjøper det meste på finn.no. Anonymkode: 3380c...adc 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 Coop obs har et godt utvalg av rimelige og fornuftige klær. Name it pleier å ha mye salg, spesielt på ullklær. Anonymkode: 6f058...09c 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hei! Overskriften skulle vel heller spurt om rimelige barneklær - er førstegangs og ikke så opplyst om hvor man kan finne et stort utvalg av klær bortsett fra hos de store kjedene som h&m, kappahl o.l + f.eks zalando. Skulle gjerne bestilt en del fra samme sted mtp frakt. Lurer derfor på hvor andre kjøper klær, hva slags prisnivå og utvalg det er der dere handler eller bestiller fra? 😊 Anonymkode: e15ba...ec0 Kapp Ahl, polarn o pyret, hermine Lillesand, barnogbaby,hm og Lindex. Zalando. Hm har i blant 20 % på hele kjøpet. Kjøpte mest fra KappAhl da minsten var helt liten. Anonymkode: 2e3de...d8f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #7 Skrevet 26. februar 2021 Kjøper en del dyrt på junior og babyshop, billige klær kjøper jeg mest på zara fordi de har masse fint. Blir noe fra newbie og polarn o pyret også! Anonymkode: ca169...43a
atropos Skrevet 26. februar 2021 #8 Skrevet 26. februar 2021 Jeg liker Lindex av kjedene, men absolutt mest for pengene er når jeg har kjøpt hele klespakker på Finn.no.
Sykepleierinnen Skrevet 26. februar 2021 #9 Skrevet 26. februar 2021 (endret) Mest hos lindex, polarn o pyret og tiny trolls of norway. Ligger som regel i forkant, så får handlet mye på salg. Har f.eks nå kjøpt vinterklær til neste år. Endret 26. februar 2021 av Sykepleierinnen 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #10 Skrevet 26. februar 2021 Lindex til babyklær (fantastiske unisex babyklær, men fra 92 blir det grelle gutte/jenteklær) til bukser og cubus/kappahl til overdeler. Finner også mye på Fretex, finn eller Facebook. Kjøper yttertøy fra Kaxs (kappahl), Reimatec, Polarn eller Bergans. Sko blir ecco, superfit eller viking. Legger mye mer i kvalitet på det enn innetøy. Ullklær strikker jeg selv. Anonymkode: 36a0f...7db 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #11 Skrevet 26. februar 2021 Hvilke klær som passer barnet varierer fra barn til barn. Vår eldste har ikke kunnet bruke klær fra cubus, de er aaaalt for vide til vår lange slanke gutt. Han passet best i klær fra kaph ahl, og til nød lindex. Anonymkode: 6d3f8...f12
Gjest kruspersilletaco Skrevet 26. februar 2021 #13 Skrevet 26. februar 2021 Har kjøpt mye klær på polarn o pyret. De er litt dyrere enn feks hm, men de har mye kjønnsnøytrale klær, og de tåler bruk av flere barn (hvis du skal ha det) Får mye billig på hm/lindex/kappahl, men syns ikke alt holder seg så fint. Liker godt klær fra nameit, men helst på tilbud (de har på zalando) Ull kjøper jeg på salg hos barnas hus. Hsr kjøpt ull til neste vinter nå. Syns reflex sin ull er god, og de har i mange farger (kjønnsnøytale) Kjøper yttertøy på salg, og gjerne for neste sesong. Har kjøpt vinterdress nå feks, fra reima, som jeg også syns har god kvalitet, og kan brukes av nestemann.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #14 Skrevet 26. februar 2021 Kjøper på h&m. Har kun ett barn og skal ikke ha flere så trenger ikke tenke at plaggene skal holde i generasjoner. Anonymkode: 99aba...7df 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #15 Skrevet 26. februar 2021 H&M og Lindex stort sett. Har to barn og er skilt og skal ikke ha flere barn. Er derfor ikke bekymret for slitasje. Anonymkode: 2eb30...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå