Gå til innhold

Eksmannen min oppfører seg som en patetisk slimål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et halvt år siden gikk han fra meg og rett inn i armene på en ny dame. Siden vi har barn sammen har vi vært nødt til å holde kontakten. 

For et par uker siden kom han krypende tilbake, trodde jeg. Snakket om at han savnet oss, savnet familien, mimret om fortiden og snakket om hvor fint vi to egentlig kunne fått det sammen. Han hadde vært i en krise da han gikk fra meg, og så alt så mye klarere nå. Jeg har vært syk av kjærlighetssorg og smeltet fullstendig. Endte med at vi hadde sex. 

Så viser det seg at han fortsatt er sammen med den nye damen. WTF? 

Oppførselen hans er så utrolig respektløs. Burde jeg informere henne om hvordan han holder på?

Anonymkode: 5b2b9...403

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har vist deg hvem han er. Nå må du slutte å la deg dra inn i hans indre liv og kjærlighetsliv.

For alt du vet, håper han på at du skal starte drama ved å kontakte dama hans. Da kan han servere henne ei helt anna historie om deg. Tom at du var den som kasta deg over ham og serverte talen om familieliv. 

Nei, redd deg selv. Gå videre. Kutt all kontakt som ikke dreier seg konkret om barna. 

Anonymkode: afb94...74a

• Liker 34
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han har vist deg hvem han er. Nå må du slutte å la deg dra inn i hans indre liv og kjærlighetsliv.

For alt du vet, håper han på at du skal starte drama ved å kontakte dama hans. Da kan han servere henne ei helt anna historie om deg. Tom at du var den som kasta deg over ham og serverte talen om familieliv. 

Nei, redd deg selv. Gå videre. Kutt all kontakt som ikke dreier seg konkret om barna. 

Jeg tror at du har rett, men jeg vil liksom ikke innrømme det. For hva sier det egentlig om meg at jeg valgte å få barn med en slik mann? At jeg kunne leve med ham i årevis uten å skjønne hvem han var?

Jeg må jo ha elendig dømmekraft som kunne la meg lure på denne måten. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

For et halvt år siden gikk han fra meg og rett inn i armene på en ny dame. Siden vi har barn sammen har vi vært nødt til å holde kontakten. 

For et par uker siden kom han krypende tilbake, trodde jeg. Snakket om at han savnet oss, savnet familien, mimret om fortiden og snakket om hvor fint vi to egentlig kunne fått det sammen. Han hadde vært i en krise da han gikk fra meg, og så alt så mye klarere nå. Jeg har vært syk av kjærlighetssorg og smeltet fullstendig. Endte med at vi hadde sex. 

Oppførselen hans er så utrolig respektløs. Burde jeg informere henne om hvordan han holder på?

Ja, informer henne.

Anonymkode: 99a7c...a9e

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg tror at du har rett, men jeg vil liksom ikke innrømme det. For hva sier det egentlig om meg at jeg valgte å få barn med en slik mann? At jeg kunne leve med ham i årevis uten å skjønne hvem han var?

Det sier at du er håpefull og verdsatte forholdet deres. Nå som du vet mer, kan du ta bedre valg for deg. 

• Liker 22
Skrevet

Ingen grunn til å informere henne. Forhold som starter med utroskap pleier å ende opp i dass, helt av seg selv. 

Men nå vet du at han ikke er til å stole på

Anonymkode: bd7ac...2fe

• Liker 14
Skrevet

Du har ikke noe ansvar for henne, og det kommer neppe noe godt av å informere. Derimot vet du nå akkurat hvordan han er, og kan skåne deg selv fra nye angrep fra han. Arkiver han under dust, og gå pent og rolig videre.

(P.S. om han prøver å ta opp tråden kan du jo parkere han med, takk, men nei takk, nå når du fikk en prøvesmak av det som hadde vært, kunne du ikke skjønne at du noen gang har savnet det)

Anonymkode: bcc95...e34

• Liker 14
Skrevet

Du kan skremme han litt og si at du er gravid? Neida...men fristende.

Anonymkode: a4d1f...e97

• Liker 7
Skrevet

Ikke informer henne. Ha minst mulig kontakt med eksen, helst kun for nødvendigheter med barna, og ta på deg en kald og likegyldig maske. Lat som om det var DU som utnyttet HAN for litt sex😉 og at det aldri har vært aktuelt med noen reunion. Lyv så det renner om du må! Jeg regner med at etter denne seansen er det uansett uaktuelt å ta han tilbake? Da kan det være en god følelse å "ta" kontrollen tenker jeg, selv om det er en løgn nå. Han ville sikkert sjekke hvor landet lå, muligens skranter det nye forholdet allerede? 

Anonymkode: 3040e...991

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Vi alle kan la oss lure, lot meg lure jeg og, er han slik som manipulerer (hvis) kan de sitt spill. Ikke din feil!!!! ♥️Les deg opp og se om han er slik. Epitel er fint å snakke med. Ta gidt vare pp deg selv og dine grenser. Har du en venn å snakke med. I mitt tilfelle har han vist sitt sanne jeg til mange før meg, derfor fikk jeg støtte, selvim jeg er forsiktig med hvem jeg snakker med. Ønsker deg alt godt ❤️

Anonymkode: b6f8f...2fd

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt. Du bør informere henne. Og så bør du holde deg mest mulig unna slimålen. Kjipt at du faller for det eldste trikset i boken. Han hadde mest sannsynlig kranglet og hatt det vanskelig med damen sin, og så søkte egoet hans trøst hos deg. Selvfølgelig skaffet han seg sex som en bonus. 

Anonymkode: f5c0c...07f

• Liker 3
Skrevet

Hvor store er barna? Syns du bør konfrontere han jeg. 

Anonymkode: 257f1...dd3

• Liker 2
Skrevet

Takk for mange støttende svar.

Han var mannen i mitt liv, og jeg savner ham noe helt forferdelig. Det gjør ekstra vondt å bare se barna annenhver uke. Inni meg er jeg helt desperat etter å redde familien min. 

Men så innser jeg jo at den mannen jeg savner kanskje aldri fantes.

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Takk for mange støttende svar.

Han var mannen i mitt liv, og jeg savner ham noe helt forferdelig. Det gjør ekstra vondt å bare se barna annenhver uke. Inni meg er jeg helt desperat etter å redde familien min. 

Men så innser jeg jo at den mannen jeg savner kanskje aldri fantes.

Hvor gamle er dere og barna?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gamle er dere og barna?

I midten av 30 årene og barn i skolealder. Har det noe å si?

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

I midten av 30 årene og barn i skolealder. Har det noe å si?

Det er bare noen som prøver å finne ut om de kjenner til dere. Nysgjerrighet. 

Det har ikke noe å si. 

Anonymkode: 81988...824

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Burde jeg informere henne om hvordan han holder på?

Var det virkelig nødvendig å spørre internett for å skjønne svaret på dette spørsmålet?

Anonymkode: a4138...472

• Liker 2
Skrevet

Hvis han gikk rett inn i armene hennes, var hun neppe en ukjent for han..se det som payback og hold det for deg selv du.

Hva med å date noen andre bare for å irritere han?

Anonymkode: 02b16...52d

• Liker 7
Skrevet

Om noen du stoler på kjenner noen som kjenner henne, så kunne det godt blitt fortalt at han har vært hos deg og løy om at det var slutt med henne. Tror ikke hun ville likt det og også fått vite at han prøvde seg og ble sex.

Hva hvis han har holdt på med noen andre enn dere to? Da er det også risiko for kjønnsykdommer og det kan han bli anmeldt for om feks han med viten og vilje har hatt sex selv om han har klamydia feks. Noen kjønnsykdommer er det meldeplikt for.

Anonymkode: 7302d...7a0

• Liker 2
Skrevet

Følelser svekker dømmekraften vår. Det er derfor det er så mange psykopater i lederstillinger. Vær stolt over at du er en følsom person. Men for din egen del, ikke gå i den fellen igjen. Nå vet du hvor stygg han er!!

Kun kontakt ang ungene fremover. Det blir nok ikke siste gangen han skal "sjekke temperaturen" hos deg. Lat som du ikke merker det. Vær helt uinteressant og uinteressert.

Du trenger ikke å fortelle henne. I verste fall klarer han å vri det til så du blir den store stygge ulven. Du vet innerst inne at de ikke ble sammen tilfeldigvis ETTER at det ble slutt med dere. Hun VET at han har vært utro før. Ingen kvinner har så høy selvtillit at de ikke tror det kan skje igjen mot dem.

Anonymkode: 29a8c...731

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...