AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #61 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS er en voksen kvinne. Hun har to barn. Går ut ifra at kjæresten hennes også er voksen. Hun trenger derfor ikke råd fra tenåringer og folk tidlig i tyveårene. I den alderen er det mer naturlig å fly rundt på byen med «kompiser» og «venninner» enn når man blir eldre. Anonymkode: 939a3...9b3 Unnskyld meg? Hvorfor antar du at personen som skrev det var i tidlig tyveårene. Kan for alt vi vet være en 45 år gammel dame. Jeg selv er i tidlig tyveårene. Jeg tenker ikke på den der måten i det hele tatt. Ikke kategoriser anonyme mennesker! Anonymkode: d4591...f28 2
Jr.Garcon Skrevet 27. februar 2021 #62 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Som dere ser av overskriften danser altså kjæresten min salsa. Han har en venninne han danser med noen ganger i uken. De går på kurs i tillegg til at de øver sammen. Nå under koronatiden har de bare fått øvd alene. I tillegg hender det at de finner på ting sammen, bare de to, som å gå på tur, møtes på kafe, spise middag eller gå ut på byen. Selv liker jeg ikke å danse og har andre hobbyer jeg holder på med, så jeg er jo sånn sett glad for at han driver med noe han liker. Jeg synes likevel det er vanskelig å forholde meg til at han har en så tett relasjon til en annen kvinne. De er bare amatører og danser ikke på profesjonelt nivå. Da hadde det vært litt lettere å akseptere. Hva tenker dere? Hva ville dere vært komfortable med? Jeg er usikker på hvordan jeg skal gripe det an og om jeg overreagerer. Min kjæreste og jeg bor ikke sammen, så han bare informerer meg om sine planer og så forventer han at jeg er ok med det. Vi har vært sammen i to år. Anonymkode: 79910...d9d Spørsmålet her er jo hvordan du i det hele tatt klarer å velge en mann som danser salsa også på amatørnivå på toppen av alt, huff huff. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå