Gjest Skogsalv Skrevet 26. februar 2021 #21 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå dikter du opp veldig mye her. TS har ikke skrevet noe om at venninnen til kjæresten hennes sliter psykisk. Uansett: Hvem vil være i et forhold med en som gjør alle disse datingaktivitetene med en annen kvinne, om det så er for å trøste henne? Anonymkode: 939a3...9b3 Ville ikke latt kjæresten min bruke så mye av livet sitt på SØSTRA MI engang !! 😆
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #22 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS, dette hadde ikke vært interessant for meg. Jeg har også to barn og kan si med sikkerhet at jeg ikke ville gått inn i et forhold med en som praktisk talt «datet» en annen i tillegg til meg. Det handler ikke om å være sjalu, men om at det bryter med min idé om hva et parforhold er. I tillegg matcher din beskrivelse av aktivitetene til kjæresten din og hans venninne, min beskrivelse av dating. Anonymkode: 939a3...9b3 Dette. I tillegg har både jeg og kjæresten min fysisk berøring som kjærlighetsspråk, så at han skulle danse så mye så nært med en annen dame hadde ikke vært ok for meg. Anonymkode: b6014...ef3 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #23 Skrevet 26. februar 2021 Skogsalv skrev (15 minutter siden): At HUN har problemer som er såpass alvorlige at de påvirker hennes liv i den grad at hun trenger denne sterke støttespilleren flere ganger i uka?? Think not! Salsa krever god fysisk helse og utholdenhet! Da bør heller ta et kurs i " mestring i hverdagen " 😆 Takk, jeg har danset salsa i mange år, så jeg vet hva det krever. Men det har lite og ingenting å gjøre med psykisk helse, og det å ha en nær person å snakke med hvis dette skulle være en årsak er viktig. Særlig har det vært slik siste året hvor man ikke skal ha kontakt med folk. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå dikter du opp veldig mye her. TS har ikke skrevet noe om at venninnen til kjæresten hennes sliter psykisk. Uansett: Hvem vil være i et forhold med en som gjør alle disse datingaktivitetene med en annen kvinne, om det så er for å trøste henne? Anonymkode: 939a3...9b3 Nei, det var jeg som spurte om dette kunne være en årsak. TS skriver fint lite om hva som er grunnen til at de treffes slik de gjør utenom dansingen, og jeg stilte spørsmål om for eksempel dette kunne være en grunn. Jeg vil gjerne være i et forhold med en mann som stiller opp som støtte for sine venner. Tur og middag trenger ikke være en datingaktivitet - jeg spiser (i en normal verden) ofte middag med mine venner, gjør ikke du? Anonymkode: d3218...c62 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #24 Skrevet 26. februar 2021 Hun er singel. De møttes på kurs for litt over 1,5 år siden og begge trengte en å danse med. De finner på ting sammen fordi de har blitt venner, ikke fordi hun sliter. TS Anonymkode: 79910...d9d 2
LillEve Skrevet 26. februar 2021 #25 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nå dikter du opp veldig mye her. TS har ikke skrevet noe om at venninnen til kjæresten hennes sliter psykisk. Uansett: Hvem vil være i et forhold med en som gjør alle disse datingaktivitetene med en annen kvinne, om det så er for å trøste henne? Anonymkode: 939a3...9b3 Du må gjerne se hvem jeg siterte før du kritiserer meg for å dikte opp. Jeg påpekte at det er vanlig å snakke med noen om man sliter psykisk eller er ensom, fordi personen jeg siterte latterliggjorde det konseptet.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #26 Skrevet 26. februar 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Hun er singel. De møttes på kurs for litt over 1,5 år siden og begge trengte en å danse med. De finner på ting sammen fordi de har blitt venner, ikke fordi hun sliter. TS Anonymkode: 79910...d9d Har du møtt henne? Anonymkode: 62494...eb1 1
911 Skrevet 26. februar 2021 #27 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som dere ser av overskriften danser altså kjæresten min salsa. Han har en venninne han danser med noen ganger i uken. De går på kurs i tillegg til at de øver sammen. Nå under koronatiden har de bare fått øvd alene. I tillegg hender det at de finner på ting sammen, bare de to, som å gå på tur, møtes på kafe, spise middag eller gå ut på byen. Selv liker jeg ikke å danse og har andre hobbyer jeg holder på med, så jeg er jo sånn sett glad for at han driver med noe han liker. Jeg synes likevel det er vanskelig å forholde meg til at han har en så tett relasjon til en annen kvinne. De er bare amatører og danser ikke på profesjonelt nivå. Da hadde det vært litt lettere å akseptere. Hva tenker dere? Hva ville dere vært komfortable med? Jeg er usikker på hvordan jeg skal gripe det an og om jeg overreagerer. Min kjæreste og jeg bor ikke sammen, så han bare informerer meg om sine planer og så forventer han at jeg er ok med det. Vi har vært sammen i to år. Anonymkode: 79910...d9d Dette er i mine øyne dating og jeg ville ikke vært komfortabel med dette. Snakk med kjæresten din og spør hvorfor de tilbringer så mye tid sammen uten deg når de ikke trener/danser. "Gå ut på byen" tolker jeg som å være ute på fest sammen (og uten deg). Fortell om dine bekymringer og tanker rundt dette uten å dømme han "nord og ned". Dessverre tror jeg de har følelser for hverandre uten at han nødvendigvis er utro... enda. 6
Gjest Skogsalv Skrevet 26. februar 2021 #28 Skrevet 26. februar 2021 De liker hverandre godt da,, siden de bruker såpass mye av fritiden på hverandre 🙄 Bare DET er nok til en seriøs prat. Påfulgt av inkludering av TS,om dette kun er vennskap/ dans. Skikkelig dårlig magefølelse på dette TS 😪 Og OM han vrir det rundt og forsvarer oppførselen deres og sier DU trenger å jobbe med deg selv 😳,,, så er han ikke DIN sparringspartner i livsdansen 🌷❤
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #29 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hun er singel. De møttes på kurs for litt over 1,5 år siden og begge trengte en å danse med. De finner på ting sammen fordi de har blitt venner, ikke fordi hun sliter. TS Anonymkode: 79910...d9d Men har du snakket med ham om dette? Anonymkode: d3218...c62 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #30 Skrevet 26. februar 2021 Høres mer ut som om menn ikke får lov til å ha jentevenner når de er i forhold ut i fra det jeg leser her. Er det ok at kvinner har mannlige venner hvis de er i forhold? Anonymkode: 98a6b...1cb 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #31 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Høres mer ut som om menn ikke får lov til å ha jentevenner når de er i forhold ut i fra det jeg leser her. Er det ok at kvinner har mannlige venner hvis de er i forhold? Anonymkode: 98a6b...1cb Enig... Hvis han hadde brukt denne tida på fotballtreninger med en kompis, og de to hadde funnet på ting utenom fordi de var venner så hadde dette aldri vært et spørsmål en gang. Anonymkode: 7848e...722 5
Kristin70 Skrevet 26. februar 2021 #32 Skrevet 26. februar 2021 36 minutter siden, AnonymBruker said: Hun er singel. De møttes på kurs for litt over 1,5 år siden og begge trengte en å danse med. De finner på ting sammen fordi de har blitt venner, ikke fordi hun sliter. TS Anonymkode: 79910...d9d Dansingen ser jeg ikke problem med. Hvis vennskapet aldri inkluderer deg og de møtes veldig mye hadde jeg blitt skeptisk. Jeg hadde fint godtatt at mannen spiste middag ute og gikk på byen med sin beste venninne, for jeg kjenner jo henne veldig godt og vi er mye sammen alle sammen. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #33 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har møtt henne, men vennskapet inkluderer ikke meg. Jeg har prøvd å snakke med ham, men han avfeier det bare med at de kun er venner og at han ikke kommer til å endre på noe. Han må jo få lov til å ha venner, som han sier. Han skjønner ikke hvorfor jeg synes det er vanskelig. TS Anonymkode: 79910...d9d
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #34 Skrevet 26. februar 2021 Men siden du har sett dem sammen, synes du de har en flørtete energi? Er det noe i lufta? Anonymkode: 7157a...1b7 1
Hulderen Skrevet 26. februar 2021 #35 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har møtt henne, men vennskapet inkluderer ikke meg. Jeg har prøvd å snakke med ham, men han avfeier det bare med at de kun er venner og at han ikke kommer til å endre på noe. Han må jo få lov til å ha venner, som han sier. Han skjønner ikke hvorfor jeg synes det er vanskelig. TS Anonymkode: 79910...d9d Selvsagt skal han få ha venner. Men det er tross alt partneren hans som skal være hans nærmeste og mest fortrolige. Så om han foretrekker hennes selskap fremfor ditt, så må nok dere begge innse at noe er galt. Spesielt det at han ikke inkluderer deg i vennskapet, er et rødt flagg. 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #36 Skrevet 26. februar 2021 Det at du ikke er med og går tur, går ut på byen, spiser middag med dem osv. er det fordi du avslår invitasjoner (fordi du har barn), eller er det fordi de ikke ønsker å ha deg med? Anonymkode: 5f48b...494 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #37 Skrevet 26. februar 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Høres mer ut som om menn ikke får lov til å ha jentevenner når de er i forhold ut i fra det jeg leser her. Er det ok at kvinner har mannlige venner hvis de er i forhold? Anonymkode: 98a6b...1cb 3 hours ago, AnonymBruker said: Enig... Hvis han hadde brukt denne tida på fotballtreninger med en kompis, og de to hadde funnet på ting utenom fordi de var venner så hadde dette aldri vært et spørsmål en gang. Anonymkode: 7848e...722 Enig her og. Hva hvis man er bifil - kan man ikke ha noen nære venner man tilbringer tid med uten kjæresten da eller? Anonymkode: d6d3b...763 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #38 Skrevet 26. februar 2021 Tja, det er jo bare ts som kan svare på spørsmålet sitt. Anonymkode: 1f9c6...ab8 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #39 Skrevet 26. februar 2021 Hulderen skrev (26 minutter siden): Selvsagt skal han få ha venner. Men det er tross alt partneren hans som skal være hans nærmeste og mest fortrolige. Så om han foretrekker hennes selskap fremfor ditt, så må nok dere begge innse at noe er galt. Spesielt det at han ikke inkluderer deg i vennskapet, er et rødt flagg. Enig her. Synes også det ikke er bra når han så tydelig avfeier deg ts, når du prøver å ta opp tema som du skrev. Anonymkode: b1f9b...b17 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #40 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig... Hvis han hadde brukt denne tida på fotballtreninger med en kompis, og de to hadde funnet på ting utenom fordi de var venner så hadde dette aldri vært et spørsmål en gang. Anonymkode: 7848e...722 Men han bruker ikke denne tiden med en kompis. Han bruker den med en dame han ble kjent med etter at han ble sammen med TS. Salsa og fotball er vel strengt tatt heller ikke sammenlignbart. Skjønner at du sikkert ønsker å framstå som en «kul dame» som ikke blir sjalu. Men kvinner med respekt for seg selv, gidder ikke være i et forhold med en mann som bruker like mye tid på en annen dame som på oss. Dating-aktiviteter attpåtil. Anonymkode: 939a3...9b3 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå