Andrea59 Skrevet 29. desember 2023 #1921 Del Skrevet 29. desember 2023 8 hours ago, hoppetåssa said: 5,5 millioner .. bra "førstegangskjøp"? 😳 Forstår jeg ikke har influenserlønn når HELE lønnen min ville gått til lån. Hele. Jepp, tåpelig utsagn. Her omkring (ikke Oslo) tenker man seg nøye om (med god inntekt a la ingeniør) om man kjøper til over 4 mill. Og det finnes fine hus her for den summen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 29. desember 2023 #1922 Del Skrevet 29. desember 2023 Tipper hun sier førstegangskjøpere for å få noen som ikke tenker over bratt bakke på vinterstid og lite sol på sommeren. Og ellers lite hus for høy sum. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 29. desember 2023 #1923 Del Skrevet 29. desember 2023 Snublefot62 skrev (6 timer siden): Tipper hun sier førstegangskjøpere for å få noen som ikke tenker over bratt bakke på vinterstid og lite sol på sommeren. Og ellers lite hus for høy sum. Men de ser jo 1x1cm av sjøen! Orker ikke!! 🥹🥹🥹 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 29. desember 2023 #1924 Del Skrevet 29. desember 2023 Hun snakker som om de har et av norges fineste hus med perfekt beliggenhet. Men det er vel ikke noe mer enn et helt ok hus, og ikke noe spesielt med beliggenheten heller? Den såkalte havutsikten er jo ingenting sammenlignet med veldig mange andre tomter her i landet… 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 31. desember 2023 #1925 Del Skrevet 31. desember 2023 Skal de selge huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 31. desember 2023 #1926 Del Skrevet 31. desember 2023 Jolanda skrev (26 minutter siden): Skal de selge huset? De skal selge alt, ikke hytta tror jeg, og flytte til Spania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 1. januar #1927 Del Skrevet 1. januar slipperyslope skrev (21 timer siden): De skal selge alt, ikke hytta tror jeg, og flytte til Spania De kan ikke selge hytta, for de eier den ikke, leier på åremål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 1. januar #1928 Del Skrevet 1. januar Tessa12 skrev (17 minutter siden): De kan ikke selge hytta, for de eier den ikke, leier på åremål. Jeg har skjønt det som at Benedicte eier hytta, men skal leie ut på åremål. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 1. januar #1929 Del Skrevet 1. januar slipperyslope skrev (4 minutter siden): Jeg har skjønt det som at Benedicte eier hytta, men skal leie ut på åremål. Mulig jeg har misforstått da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1. januar #1930 Del Skrevet 1. januar slipperyslope skrev (21 timer siden): De skal selge alt, ikke hytta tror jeg, og flytte til Spania Hva skal de leve av i Spania? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrangeDoll Skrevet 1. januar #1931 Del Skrevet 1. januar Bibbi_ skrev (38 minutter siden): Hva skal de leve av i Spania? Hun skal ansette han i firmaet sitt, men så vidt jeg skjønte er de usikker på hva oppgavene hans skal være 🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1. januar #1932 Del Skrevet 1. januar Bibbi_ skrev (39 minutter siden): Hva skal de leve av i Spania? Spamming på sosiale medier om alt det meningsløse de finner på... Håper de er klar over at det er knalldyrt å bo i Spania! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. januar #1933 Del Skrevet 2. januar StrangeDoll skrev (15 timer siden): Hun skal ansette han i firmaet sitt, men så vidt jeg skjønte er de usikker på hva oppgavene hans skal være 🤷🏼♀️ 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. januar #1934 Del Skrevet 2. januar Moongirl skrev (15 timer siden): Spamming på sosiale medier om alt det meningsløse de finner på... Håper de er klar over at det er knalldyrt å bo i Spania! Jeg har avfulgt Benedicte for lenge siden. Mest for min egen psyke, kunne jo blitt gal av å følge henne, men også fordi slike som henne ønsker jeg ikke å gi henne oppmerksomhet og penger i lommeboken. Men bedriften hennes, ja hun selger influenserkurs og snapper. Er det kun det hun tjener penger på? Eller har hun andre firmaer? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnPinnSukkerspin Skrevet 15. januar Forfatter #1935 Del Skrevet 15. januar Er det noen som vet hva som har skjedd mellom Benedicte og Donna? Det vennskapet var jo så veldig stas, hører aldri Benedicte snakker om Donna lenger. Ser de følger hverandre på insta, men ingen kommentarer eller likes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 15. januar #1936 Del Skrevet 15. januar LinnPinnSukkerspin skrev (10 timer siden): Er det noen som vet hva som har skjedd mellom Benedicte og Donna? Det vennskapet var jo så veldig stas, hører aldri Benedicte snakker om Donna lenger. Ser de følger hverandre på insta, men ingen kommentarer eller likes. Har lurt på det tidligere , flere måneder siden de sluttet nevne hverandre , omgås eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 17. januar #1937 Del Skrevet 17. januar Hva skjedde med hun christi? Hun assistenten. Er hun det ikke lenger nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 17. januar #1938 Del Skrevet 17. januar Hva tjente hun / omsatte for i 2023? Jeg er ikke så flink til å finne frem slike tall selv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. januar #1939 Del Skrevet 17. januar Fredrik29 skrev (22 minutter siden): Hva tjente hun / omsatte for i 2023? Jeg er ikke så flink til å finne frem slike tall selv 😊 Det vet vi ikke før regnskapet er sendt inn. Ca mot slutten av mai måned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. januar #1940 Del Skrevet 19. januar HVA er det som får noen til å legge ut en slik video av barnet sitt til flere titalls tusen?!🫠 Ingen, og da mener jeg virkelig INGEN, oppegående mor og far sitter å spøker sånn om intime ting barnet har funnet i skuffen, og appåtil filmer og legger ut på nettet?! 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå