PecanPie Skrevet 7. desember 2023 #1901 Del Skrevet 7. desember 2023 Vintermåne skrev (Akkurat nå): Seriegrunder??? Hva betyr det? Og tv-profil?? Er hun en tv profil?? og samfunnsdebattant 🤣🤣 er det mulig?? Hun var med i en episode av Vi elsker camping (eller noe sånt) en gang for mange år siden, og skriver innlegg på insta om enkelte aktuelle tema kombinert med store lepper og kløft. Sparer noen tegn på å kalle det «tv-profil og samfunnsdebattant», da. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 7. desember 2023 #1902 Del Skrevet 7. desember 2023 Vintermåne skrev (2 minutter siden): Seriegrunder??? Hva betyr det? Og tv-profil?? Er hun en tv profil?? og samfunnsdebattant 🤣🤣 er det mulig?? Hun er jo med å starter flere ting som forsvinner ut i sanden? TV-profil er vel fra "Alle elsker camping". Men TV-profil er jo og å dra den litt langt. Samfunnsdebattant er vel et finere ord for skrytepave? 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 7. desember 2023 #1903 Del Skrevet 7. desember 2023 Herregud - det er det dummeste 😂😂 jeg var med i en episode av Norge Rundt en gang- så da skal jeg jammen meg sette opp tv-profil på cv’n min 😆😆 jeg har også delt et par samfunnskritiske innlegg på fb - kan vel slenge på «samfunnsdebattant» på cv’n også da 🤪 for en klovn 🤡 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 7. desember 2023 #1904 Del Skrevet 7. desember 2023 Var hun ikke med i Top Model Plus Size? Kanskje derfra hun mener hun ble en profil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia100 Skrevet 7. desember 2023 #1905 Del Skrevet 7. desember 2023 Det må være det dummeste jeg har lest noen gang. Hvordan er det mulig? 🤦🏼♀️ Hun må være den mest selvgode, skrytete, luftslottinfluenseren noen gang. Hvem tror hun at hun er egentlig? 😂😂😂😂 tv-profil lissom 🤦🏼♀️🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 7. desember 2023 #1906 Del Skrevet 7. desember 2023 Olivia100 skrev (2 timer siden): Det må være det dummeste jeg har lest noen gang. Hvordan er det mulig? 🤦🏼♀️ Hun må være den mest selvgode, skrytete, luftslottinfluenseren noen gang. Hvem tror hun at hun er egentlig? 😂😂😂😂 tv-profil lissom 🤦🏼♀️🤡 Kanskje det er derfor hun prøver å satse utenlands nå, der blir det vanskeligere folk folk å avsløre løgnene hennes 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia100 Skrevet 7. desember 2023 #1907 Del Skrevet 7. desember 2023 LinnHenrikke skrev (6 timer siden): Kanskje det er derfor hun prøver å satse utenlands nå, der blir det vanskeligere folk folk å avsløre løgnene hennes Hun får rotte seg sammen den største manipulatoren og svindleren ever, Belinda 🤦🏼♀️ der har du gjeng 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 8. desember 2023 #1908 Del Skrevet 8. desember 2023 Olivia100 skrev (7 timer siden): Hun får rotte seg sammen den største manipulatoren og svindleren ever, Belinda 🤦🏼♀️ der har du gjeng 😂 Det er ganske tydelig at de jobber med saken allerede. Perfekt radarpar. Finnes det en samarbeidspartner som ikke har fått svi av å jobbe med Belinda? Største togkræsjet var vel Kristin og det vraket brenner enda. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 15. desember 2023 #1909 Del Skrevet 15. desember 2023 Snublefot62 skrev (På 7.12.2023 den 14.14): Hun er jo med å starter flere ting som forsvinner ut i sanden? TV-profil er vel fra "Alle elsker camping". Men TV-profil er jo og å dra den litt langt. Samfunnsdebattant er vel et finere ord for skrytepave? Kutt ut a dere! Dette blir for dumt selv for meg….. Det betyr at hun starter flere firmaer, ikke hvilken tv-program hun har vært med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15. desember 2023 #1910 Del Skrevet 15. desember 2023 Multicopy skrev (1 time siden): Kutt ut a dere! Dette blir for dumt selv for meg….. Det betyr at hun starter flere firmaer, ikke hvilken tv-program hun har vært med på Hvilke firmaer er det hun har startet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 15. desember 2023 #1911 Del Skrevet 15. desember 2023 Multicopy skrev (2 timer siden): Kutt ut a dere! Dette blir for dumt selv for meg….. Det betyr at hun starter flere firmaer, ikke hvilken tv-program hun har vært med på Tv- profil?? Betyr ikke det at hun har vært med i tv program mener du? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 16. desember 2023 #1912 Del Skrevet 16. desember 2023 Snublefot62 skrev (På 7.12.2023 den 13.30): Ja det er godt mulig det er det hun mener. Men Benedicte har mange år i bransjen, hun selger influenser kurs og jobbet som journalist - om vi skal tro henne - og hun burde da vite bedre. Og det tror jeg hun gjør. Det er altså en bløff. Ok, om du sier det så er det vel det? For feil skjer aldri? Eller at andre tolker ting anderledes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. desember 2023 #1913 Del Skrevet 16. desember 2023 Sharp75! skrev (8 timer siden): Ok, om du sier det så er det vel det? For feil skjer aldri? Eller at andre tolker ting anderledes? Hva skjer aldri? At noen lyver? Jo det er jo det hun gjør her. Om du tenker på misforståelser så skjer det åpenbart og innimellom. Men å skrive ordrett at hun har vunnet tre Vixen Awards når hun ikke har det er ingen misforståelse. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 16. desember 2023 #1914 Del Skrevet 16. desember 2023 Snublefot62 skrev (41 minutter siden): Hva skjer aldri? At noen lyver? Jo det er jo det hun gjør her. Om du tenker på misforståelser så skjer det åpenbart og innimellom. Men å skrive ordrett at hun har vunnet tre Vixen Awards når hun ikke har det er ingen misforståelse. Hun kan faktisk også mene nominert. Det står ikke skrevet at hun har vunnet. Det står 3xVixen awards. Så det er til tolkning. Er vel også noen andre i tråden som påpekte det, altså det kan tolkes dithen. Verden er ikke svart hvit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. desember 2023 #1915 Del Skrevet 16. desember 2023 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Hun kan faktisk også mene nominert. Det står ikke skrevet at hun har vunnet. Det står 3xVixen awards. Så det er til tolkning. Er vel også noen andre i tråden som påpekte det, altså det kan tolkes dithen. Verden er ikke svart hvit. Og det kan og være at hun prøver å lure noen til å tro det. Hun burde vite bedre enn å gjøre en slik nybegynnerfeil. Hun skryter over å ha vært journalist. Hun skryter over å ha jobbet i desken på en nyhetsredaksjon. Og hun skryter over å faktisk arrangere (og ta betalt) kurs for nye influensere. Hun av alle andre burde vite bedre. Jeg er lei av at influensere hele tiden skal få tvilen til gode og unnskyldninger som at verden ikke er svart hvitt, alle kan gjøre feil osv. Jo akkurat dette er svart/hvitt. Enten så vant hun eller så vant hun ikke. Enten eller. Enten så mener hun nominert eller så mener hun å vinne. Kun det ene er attraktivt. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 16. desember 2023 #1916 Del Skrevet 16. desember 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Hva skjer aldri? At noen lyver? Jo det er jo det hun gjør her. Om du tenker på misforståelser så skjer det åpenbart og innimellom. Men å skrive ordrett at hun har vunnet tre Vixen Awards når hun ikke har det er ingen misforståelse. Benedicte lyver støtt. Overdrivelse og løgn er a jo en ekspert på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. desember 2023 #1917 Del Skrevet 16. desember 2023 Bibbi_ skrev (12 minutter siden): Benedicte lyver støtt. Overdrivelse og løgn er a jo en ekspert på. Ja. Jeg synes det er rart hun ikke skryter av å være byggmester eller håndtverker med tanke på hvor mange luftslott hun lager. 2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 19. desember 2023 #1918 Del Skrevet 19. desember 2023 Snublefot62 skrev (På 16.12.2023 den 11.02): Ja. Jeg synes det er rart hun ikke skryter av å være byggmester eller håndtverker med tanke på hvor mange luftslott hun lager. Arkitekt burde hun hatt med ja 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 27. desember 2023 #1919 Del Skrevet 27. desember 2023 Her er det selvdyrking, selvskryt og jeg har fasiten på livet på høyt nivå. Hu liker å snakke seg selv opp og andre ned. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppetåssa Skrevet 28. desember 2023 #1920 Del Skrevet 28. desember 2023 5,5 millioner .. bra "førstegangskjøp"? 😳 Forstår jeg ikke har influenserlønn når HELE lønnen min ville gått til lån. Hele. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå