Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Forresten! Som en person som eier en del dyre vesker selv, så burde jo hun ta det i håndbagasjen eller sende med mannen. Jeg pakker aldri dyre ting i kofferten jeg ikke har råd til å miste.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

rundtfingern skrev (6 minutter siden):

Forresten! Som en person som eier en del dyre vesker selv, så burde jo hun ta det i håndbagasjen eller sende med mannen. Jeg pakker aldri dyre ting i kofferten jeg ikke har råd til å miste.

For ikke å glemme hva som ville blitt dekket dersom kofferten faktisk forsvant.

Hva er det? 13k totalt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Syns jeg er ganske positiv jeg, i forhold til hva jeg får servert 😂 KAN du unfollowe? 🤣»

Hva med å ta til seg det at folk ser på deg som en negativ bi*** istedenfor å fremstå som enda mer negativ…? B, du bør klare bedre enn dette. Husk hvem som faktisk betaler lønna di da, de som enda orker å se på. Dette livet varer ikke evig når man er så negativ og full av løgner 

• Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (På 11.9.2023 den 10.50):

Jeg forstår ikke helt……hun var hoven og rød rundt øynene pga tyven hadde stjålet vesken med alt av produkter i, så hun måtte bruke gamle produkter som lå i ei skuff. Hun hadde jo ikke alle hudpleieproduktene sine i håndvesken? Hun la jo ut ikke lenge etter reklame for disse produktene og ingen av de hun viste frem var nye. Så de hadde hun hjemme

Og; bruker folk virkelig å ta med seg alt de har av sminke når de skal på et møte uten overnatting? Nå bruker ikke jeg mye sminke, men hvis jeg sminker meg og skal på noe så tar jeg med kanskje en lipgloss eller en lebestift for å friske opp; ikke hele sminkemappen. Og; kunne hun ikke bare stukket ut å kjøpt ei ny hårbørste før mannen dro avgårde med bilen? Hårbørste får man kjøpt t.o.m på Rema…..det burde virkelig ikke vært et problem 

Hvem har ikke masse forskjellige hårbørster og sminke hjemme uansett. Og de er ikke så "rike" en gang 😄 Har masse børster, kammer og sminke så hadde klart meg godt i ett år.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (På 16.9.2023 den 15.16):

De har Eplehuset på Gulskogen senteret i Drammen, samme kjøpesenter som hun flagget at hun skulle på tidligere i uka, samt mange nærliggende butikker som Elkjøp og power. Et eller annet sted burde man få tak i lader!

Er vel to tre elkjøp bare i Drammen så..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korsihalsen skrev (10 timer siden):

Hvem har ikke masse forskjellige hårbørster og sminke hjemme uansett. Og de er ikke så "rike" en gang 😄 Har masse børster, kammer og sminke så hadde klart meg godt i ett år.

Hun har to LV-vesker……men ei hårbørste som hele familien deler på 🙄

Og at det skal være så vanskelig å få tak i en Mac-lader tror jeg ikke på. Er det så håpløst å få kjøpt i butikk så kan hun bestiller fra apple sin nettside, leveres på døra etter et par dager. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min business men hvordan i huleste har den familien råd til å leie et slikt hus. Leieprisene i Spania er jo helt hinsides og huset der (som er funkis og moderne) koster jo minst 100k i måneden 🫠

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (13 timer siden):

En som liker å fremstå rik og berømt. 

IMG_0793.jpeg

Hvorfor ser ikke folk når de bare driter seg ut? 🤦‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (1 time siden):

Ikke min business men hvordan i huleste har den familien råd til å leie et slikt hus. Leieprisene i Spania er jo helt hinsides og huset der (som er funkis og moderne) koster jo minst 100k i måneden 🫠

Men hun driver Big business gjør hun ikke ? Boss lady har jo fikset seg kontrakt med NAV. Hun og barns er jo vandrende reklame plakater 

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er så kleint når det står Spania som bosted på introen på happymommysquad. 😆 Nei, det er ikke bostedet ditt, det er Svelvik, Benedicte. Du er på tur til Spania, selv om det er fram til jul. Åååå, hun skal liksom ha alt til å være så flott og fint, dyrt og flott. Det er bare teit Benedicte, TEIT. Sorry, men jeg får så mark av den dama 🤦‍♀️ At hun orker å leve slik. 

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (2 timer siden):

Det er ikke akkurat verdens navle de leier i, det er i Altea.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (13 timer siden):

Jeg har bare en børste og bare den sminken jeg bruker. Så er ikke alle som har det🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korsihalsen skrev (15 timer siden):

Er vel to tre elkjøp bare i Drammen så..

Elkjøp og Eplehuset på Gulskogen senter, Elkjøp og Power på Bangeløkka, så er det netonnet på Liertoppen, Elkjøp på Buskerud storsenter og Power i Mjøndalen. Alternativene er mange 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det lang tid før vi ser henne og Bellinda sammen der eller? De finner sikkert på et eller annet de skal tjene penger på. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bibbi_ skrev (8 timer siden):

Hvorfor ser ikke folk når de bare driter seg ut? 🤦‍♀️

måtte innom for å se… OMG sier jeg bare …

Se meg meg meg … 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...