Møffins Skrevet 25. august 2023 #1661 Del Skrevet 25. august 2023 Hun må jo fremstå vellykket eller så hadde jo ikke det tåpelige kurset hennes solgt noe😂 Og den gangen hun snakket om at hun ønsket seg en assistent som var perfekt… er ikke det litt å snakke ned henne jenta hun allerede har som assistent? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. august 2023 #1662 Del Skrevet 25. august 2023 Men selger hun så mye kurs egentlig? Jeg er spent på årsresultatet for 2023. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 25. august 2023 #1663 Del Skrevet 25. august 2023 Snublefot62 skrev (7 minutter siden): Men selger hun så mye kurs egentlig? Jeg er spent på årsresultatet for 2023. Denne kommentaren blir garantert slettet, men ja; det finnes mange (dumme) håpefulle der ute som tror at de også har en sjangs til å bli vellykkede influensere. Det triste er at kanskje 2% av de vil klare det. Resten kommer til å sitte igjen med en stor anger om at de brettet ut om livet sitt uten noe gevinst… 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 25. august 2023 #1664 Del Skrevet 25. august 2023 Birdo skrev (På 22.8.2023 den 20.42): Fyyy, det bilde av minste burde hun virkelig slette fra snap. Hvordan kan man være så ufattelig lite smart om hva man deler med verden?🫠🫠 Benedictes gode venninne, "influenser" Mina Paulsen fikk spørsmål på snap her om dagen, om hvordan man skulle gå frem for å bli influenser. Hun ga mange tips, det rare var at hun ikke nevnte kurset til sin gode coachvenninne BH. Så når ikke en gang venninnene anbefaler kursene hennes... 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. august 2023 #1665 Del Skrevet 26. august 2023 Bibbi_ skrev (8 timer siden): Benedictes gode venninne, "influenser" Mina Paulsen fikk spørsmål på snap her om dagen, om hvordan man skulle gå frem for å bli influenser. Hun ga mange tips, det rare var at hun ikke nevnte kurset til sin gode coachvenninne BH. Så når ikke en gang venninnene anbefaler kursene hennes... flaut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 27. august 2023 #1666 Del Skrevet 27. august 2023 Jeg syns det er meget spesielt at NAV godkjenner et slik kurs. De aller færreste lykkes med å bli influensere. Du skal være en relativt god løgner for å holde på med et slik «yrke». Pushe varer på folk og utlevere seg selv er ikke for alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 27. august 2023 #1667 Del Skrevet 27. august 2023 Sykt dårlig av henne og ikke tagge fotografen/assistenten hennes i story på bildene hun la ut? Tagget henne kun i innlegget hvor hun postet bildene. Tenker at hun kunne fint ha tagget fotografen i story også… Hadde kostet henne 10 sekunder tilsammen. Hun som liksom skal få andre til å bli å-kjendiser så kan hun ikke gi de litt gratis reklame en gang. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 28. august 2023 #1668 Del Skrevet 28. august 2023 Mamak skrev (13 timer siden): Jeg syns det er meget spesielt at NAV godkjenner et slik kurs. De aller færreste lykkes med å bli influensere. Du skal være en relativt god løgner for å holde på med et slik «yrke». Pushe varer på folk og utlevere seg selv er ikke for alle Det skulle jo egentlig ikke gått ann. Det er rett og slett sløsing med penger- våre skattepenger. Hjelp heller folk slik at de kan få et fagbrev / utdannelse i et ordentlig yrke. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 29. august 2023 #1669 Del Skrevet 29. august 2023 Heldigvis ikke merket med reklame! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 29. august 2023 #1670 Del Skrevet 29. august 2023 Synd at hun ikke er mer stolt over hytta, men kun snakker om hva som kunne vært så mye bedre. helt ok at det ikke er nytt og fancy. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. august 2023 #1671 Del Skrevet 29. august 2023 Klementine skrev (1 time siden): Synd at hun ikke er mer stolt over hytta, men kun snakker om hva som kunne vært så mye bedre. helt ok at det ikke er nytt og fancy. Innerst inne er hun nok stolt av den, men hun tenker nok den ikke er flott nok for omverden. Det er jo ingen luksushytte, og det passer liksom ikke inn i hennes verden. For hun er jo så rik og suksessfull 😝 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 5. september 2023 #1672 Del Skrevet 5. september 2023 Har hun slettet Instagram-kontoen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 5. september 2023 #1673 Del Skrevet 5. september 2023 Unodostrez skrev (25 minutter siden): Har hun slettet Instagram-kontoen sin? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 5. september 2023 #1674 Del Skrevet 5. september 2023 (endret) Ok Endret 5. september 2023 av Unodostrez Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 6. september 2023 #1675 Del Skrevet 6. september 2023 Ser hun dukker opp på snap jevnt og trutt, men jeg orker faktisk ikke å se på henne. Av den enkle grunn at hun plukker seg i ansiktet hele tiden. På nesen, munnen, haken, øret. Hun holder på konstant! Aldri sett maken til plukking😂 Veldig glad jeg slipper å sitte i møter med henne!😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 6. september 2023 #1676 Del Skrevet 6. september 2023 Herlighet så kleint at hun har dratt på seg en skrukkete hvit blazer i story for å se ut som hun er profesjonell helsepersonell? Tror folk seriøst på dette😂 Og unnskyld for at jeg sier det, men skal hun liksom reklamere for produkter hun har i ansiktet der? Isåfall; jeg personlig synes ikke akkurat at «gløden» hun har i ansiktet er mye pent. Man ser jo egentlig bare innmari svett ut? Og som om man har et gullbelag i ansiktet? Jaja den damen der gir meg alltid en god latter i det minste. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 7. september 2023 #1677 Del Skrevet 7. september 2023 Møffins skrev (20 timer siden): Herlighet så kleint at hun har dratt på seg en skrukkete hvit blazer i story for å se ut som hun er profesjonell helsepersonell? Tror folk seriøst på dette😂 Og unnskyld for at jeg sier det, men skal hun liksom reklamere for produkter hun har i ansiktet der? Isåfall; jeg personlig synes ikke akkurat at «gløden» hun har i ansiktet er mye pent. Man ser jo egentlig bare innmari svett ut? Og som om man har et gullbelag i ansiktet? Jaja den damen der gir meg alltid en god latter i det minste. Enig,begge så svetta ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. september 2023 #1678 Del Skrevet 10. september 2023 Kjipt at hun ble frastjålet vesken med alt innhold, men er det egentlig lov å legge noen i bakken og foreta sivil arrestasjon? Trodde det var strenge regler for slikt. Ei venninne av meg jobbet som vekter for noen år siden (så mulig reglene har endret seg), men husker at hun fortalte at hvis det feks gikk en alarm i ett bygg eller en butikk og hun og makkeren hennes rykket ut og tok en tjuv på fersken så hadde de ikke lov til å legge vedkommende i bakken, men prøve å forhindre at vedkommende stakk av uten bruk av fysisk makt, evt følge etter, til politiet kom og arresterte vedkommende. Men som sagt, mulig vektere kan legge folk i bakken nå🤷🏼♀️ Dette var uansett ikke vektere, men bekjente av Benedicte. De fant ut hvem vedkommende var via find my iPhone Jeg lærte i allefall ganske tidlig å aldri la verdisaker ligge synlig i bilen når du forlater bilen. Og hun la igjen ei stor LV-veske med Mac, Gucci-lommebok med alle kortene hennes i, konvolutt med penger som hun fikk i bursdagsgave, sminke, iPhone og masse hudpleieprodukter (en annen ting; er det ikke vanlig å ta med seg lommebok og iPhone når man forlater bilen?) Jajs; bra de fant igjen noe av det som ble stjålet da. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 10. september 2023 #1679 Del Skrevet 10. september 2023 Fra lovdata.no § 176. Når det er fare ved opphold, kan politimann foreta pågripelse uten beslutning av retten eller av påtalemyndigheten. Det samme gjelder enhver annen dersom den mistenkte treffes eller forfølges på fersk gjerning eller ferske spor. Den som uten å høre til politiet har foretatt en pågripelse, skal straks overgi den pågrepne til politiet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 10. september 2023 #1680 Del Skrevet 10. september 2023 skruf skrev (6 minutter siden): Kjipt at hun ble frastjålet vesken med alt innhold, men er det egentlig lov å legge noen i bakken og foreta sivil arrestasjon? Trodde det var strenge regler for slikt. Ei venninne av meg jobbet som vekter for noen år siden (så mulig reglene har endret seg), men husker at hun fortalte at hvis det feks gikk en alarm i ett bygg eller en butikk og hun og makkeren hennes rykket ut og tok en tjuv på fersken så hadde de ikke lov til å legge vedkommende i bakken, men prøve å forhindre at vedkommende stakk av uten bruk av fysisk makt, evt følge etter, til politiet kom og arresterte vedkommende. Men som sagt, mulig vektere kan legge folk i bakken nå🤷🏼♀️ Dette var uansett ikke vektere, men bekjente av Benedicte. De fant ut hvem vedkommende var via find my iPhone Jeg lærte i allefall ganske tidlig å aldri la verdisaker ligge synlig i bilen når du forlater bilen. Og hun la igjen ei stor LV-veske med Mac, Gucci-lommebok med alle kortene hennes i, konvolutt med penger som hun fikk i bursdagsgave, sminke, iPhone og masse hudpleieprodukter (en annen ting; er det ikke vanlig å ta med seg lommebok og iPhone når man forlater bilen?) Jajs; bra de fant igjen noe av det som ble stjålet da. iPhonen hadde hun med seg. Men å legge resten igjen synlig i en ulåst bil er bare hinsides all fornuft. Så vidt jeg forstår er det lov å anholde noen (borgerarrest) så lenge man ser gjerningen eller har ferske spor. Men i dette tilfelle tviler jeg på lovligheten i det de gjorde. Men det får nok ingen konsekvenser for de da vedkommende tydeligvis er dårligere stilt enn henne (reff det hun la ut i går). Så det blir nok ingen anmeldelse mot de der. Men en vet jo at slike ting fort blir solgt videre så at samme person fortsatt har tingene nesten et døgn senere anser jeg som lite sannsynlig. Så ferske spor hadde de strengt tatt ikke. Og derfor mener jeg borgerarresten ikke fulgte lovens krav (mener det var straffeloven 176). Men det er ikke første gang Benedicte fremstår som usympatisk og bøllete. Der er tross alt ikke lenge siden hun manet opp til offentlig klappjakt og gapestokk på noen som hadde vandalisert en lekeplass i området der. Tøffe Benedicte. Samfunnets reddende engel. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå