Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Gjest Unodostrez

Er det bare jeg som tenker at desse lenkene merket annonse, er et rop om å bli sponset? Tar jeg feil? Er ikke det et rop om hjelp, sånn reint økonomisk og karrieremessig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unodostrez skrev (1 minutt siden):

Er det bare jeg som tenker at desse lenkene merket annonse, er et rop om å bli sponset? Tar jeg feil? Er ikke det et rop om hjelp, sånn reint økonomisk og karrieremessig? 

Velkjent desperat forsøk på spons ja.

Er ganske mange tegn der for tiden om at butikken ikke går så bra. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (På 12.8.2023 den 9.29):

Noen som kan fortelle kjapt hvordan denne dama starta? Har aldri hørt om henne, og føler det er veldig «på liksom» hele greia. Får et inntrykk av at hun har noen gjenstander som er design/dyrt, som hun bruker for å fremstå som noe annet enn hun er, for å klatre på karrierestigen. Har jeg feil inntrykk? Er hun en stor suksess? 

Hun var med i norske Top Model for en del år siden, Martine Halvorsen deltok også. Er derfor jeg vet hvem hun/de er. Kjente igjen BH sitt navn på dette forumet og lurte på hvorfor hun plutselig ble snakket om. Da hadde hun plutselig blitt influencer. Likte henne veldig godt på Top Model, men synes hun fremstår veldig veldig annerledes nå. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 12.8.2023 den 10.32):

Har samme inntrykk. Hun er veldig desperat etter å virke rik, suksessfull og travel hele tiden🙈 

Så mye gnåling om at hun ikke har nok timer denne mnd, alt er så travelt og hun har ikke tid til noenting - men å gå i to timer for å finne en farge til å pusse opp gangen spontant, og farge bryn, det har vi tid til🫠

Kjent Benedicte stil. Skal virke så opptatt og suksessfull. Sannheten er vel at hun ikke er noe av det. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 14.8.2023 den 11.50):

Kjent Benedicte stil. Skal virke så opptatt og suksessfull. Sannheten er vel at hun ikke er noe av det. 

Og nå slippers til 12 000 🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unodostrez

Det er et merkelig fenomen dette influenseryrket. De har full kontroll (eller kan ha) på hva som postes og ikke, og bruker kun kommentarer for egen vinning. Kommentaren om sandalene er et eksempel. Man skal aldri pirke på, eller kritisere en influenser. Det skal de ha seg frabedt gitt. Jeg heier ikke på nett-troll, men tenker at desse influenserne ei heller oppfører seg på en ok måte. 

Jeg er ingen groupie av Ørjan, men han snakker litt om influenser idag på storyen sin (eller igår). Skulle ønske man kunne ta en stor-debatt om denne tittelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyy, det bilde av minste burde hun virkelig slette fra snap. Hvordan kan man være så ufattelig lite smart om hva man deler med verden?🫠🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Birdo skrev (Akkurat nå):

Fyyy, det bilde av minste burde hun virkelig slette fra snap. Hvordan kan man være så ufattelig lite smart om hva man deler med verden?🫠🫠

Vi snakker om ei som deler ukritisk på til tok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (18 timer siden):

Vi snakker om ei som deler ukritisk på til tok. 

Og som forlater ett lite barn alene i båten for å gå på fest! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marthes skrev (25 minutter siden):

Og som forlater ett lite barn alene i båten for å gå på fest! 

Slapp av du da, hun satt jo politiet til å passe på barnet.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var eg som skreiv den sandal kommentaren, fekk deen overhøvlinga - ikkje heeeilt god ho der 🤦🏻‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hun sier på snapchat idag om at happyflops blir produsert i egen fabrikk og blablabla er bare bullshit herfra og til evigheten. Hadde det virkelig vært tilfelle det hun sier hadde ikke de bak happyflops stjålet bildene til selgerne fra wish, eBay, shein, aliexpress osv. Da hadde de lagt litt penger i å ta nye bilder av sandalene. Så nok en gang: løgn fra Benedicte. Og folk biter på. Kan ikke forstå at det er lov å lyve om noe sånt? 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å lyve om sånt men de som er rett instans har ikke kapasitet til å ta for seg "småtteri" som dette.

BH vil gjerne fremstå som viktig og stor, men det er veldig få som bryr seg. Sånn egentlig.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (26 minutter siden):

Det hun sier på snapchat idag om at happyflops blir produsert i egen fabrikk og blablabla er bare bullshit herfra og til evigheten. Hadde det virkelig vært tilfelle det hun sier hadde ikke de bak happyflops stjålet bildene til selgerne fra wish, eBay, shein, aliexpress osv. Da hadde de lagt litt penger i å ta nye bilder av sandalene. Så nok en gang: løgn fra Benedicte. Og folk biter på. Kan ikke forstå at det er lov å lyve om noe sånt? 

Tipper det er det de fikk vite på den eventen, og de sluker det å gir det videre til sine følgere 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Det er ikke lov å lyve om sånt men de som er rett instans har ikke kapasitet til å ta for seg "småtteri" som dette.

BH vil gjerne fremstå som viktig og stor, men det er veldig få som bryr seg. Sånn egentlig.

Det ser ut som hun ønsker å fremstå som verdens mest busy karrierekvinne, det er bare hvor travel man kan være! Hun snakker om hvor mye hun har å gjøre, i neste øyeblikk kommer det flere snapper av neglene.... Altså, hvor travel kan en være? Hun starter firmaer i øst og vest, men jeg skjønner ikke helt hva hun gjør? Gjerne jeg som er dum. 

Den gangen hun sa hun ønsket seg en assistent som forutså hva hun trengte før hun sa det... Det fremsto som kødd, men jeg tror hun mener det. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (2 minutter siden):

Det ser ut som hun ønsker å fremstå som verdens mest busy karrierekvinne, det er bare hvor travel man kan være! Hun snakker om hvor mye hun har å gjøre, i neste øyeblikk kommer det flere snapper av neglene.... Altså, hvor travel kan en være? Hun starter firmaer i øst og vest, men jeg skjønner ikke helt hva hun gjør? Gjerne jeg som er dum. 

Den gangen hun sa hun ønsket seg en assistent som forutså hva hun trengte før hun sa det... Det fremsto som kødd, men jeg tror hun mener det. 

Er du KLAR over hvor lang tid det tar med neglene??? Ironi..

Ja hun må fremstå som viktig, travel og vellykket. Og de som absolutt må det er ofte de som ikke er viktige, travle eller vellykkede.

De har fint hus, fin hytte, fin bil, fin båt og flott familie. Men hun skal hele tiden ha mer og må fronte at hun kan få mer om hun vil det. Må ikke tro noe annet!

Det er falskt og lett å gjennomskue.

Jeg har aldri skjønt hva hun tjener penger på sånn egentlig. Men hun påstår selv det er coaching av andre influensere og kursing. Gud forby om vi får flere som henne rundtomkring. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...