Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Villemy skrev (20 minutter siden):

Hun kan godt lese seg opp på hva feberkramper er da... 😅😅

Har et av barna hatt det nå da eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (13 minutter siden):

Har et av barna hatt det nå da eller? 

Nei hun mente hun hadde hatt det selv 😅 den dama finnes ikke troverdig lenger, alt skal overdrives og pyntes på. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (19 minutter siden):

Nei hun mente hun hadde hatt det selv 😅 den dama finnes ikke troverdig lenger, alt skal overdrives og pyntes på. 

Å kjære vene, som jeg har sagt før, hun er dronningen av overdrivelse 😂 At noen i det hele tatt tror på noe som helst av hva denne dama sier og gjør  😂

Endret av Bibbi_
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er veldig gøy å se hun fortelle om at hun er syk med litt rusty og skikkelig «syk» stemme til å bla noen snap videre hvor det er som om hun «glemmer» bort at hun er syk. For plutselig snakker hun helt normalt i stemmeleie igjen🤣

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magesmerter, feber, snørr og vondt i halsen - men i Dyreparken og i badeland skal vi🫠

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellion skrev (4 timer siden):

Mente hun seriøst at hun hadde hatt feberkramper? Ifølge nhi får ikke voksne det... 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (2 timer siden):

Mente hun seriøst at hun hadde hatt feberkramper? Ifølge nhi får ikke voksne det... 

Har hun malaria også? 🤨

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (2 timer siden):

Hun lista opp alle symptomer; "magekramper, feberkramper" osv. Tviler ikke på at hun er syk, men å si at hun har hatt feberkramper 😅 

Veldig glad jeg ikke har vært i dyreparken denne uka, heldigvis er det ute, men man holder seg hjemme ved sykdom 🙃 #smittebombe

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i det hele tatt gå ut på snap for å fortelle at man er syk? Hold deg inne og bli frisk. hun langt mer overskudd en jeg har når jeg er så syk som hun sier hun er. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (13 timer siden):

Men hvorfor i det hele tatt gå ut på snap for å fortelle at man er syk? Hold deg inne og bli frisk. hun langt mer overskudd en jeg har når jeg er så syk som hun sier hun er. 

Det hele blir så falskt og vanskelig å tro på. De fleste som er så syke som hun påstår at hun er klarer ikke gjennomføre det som hun gjør, det er også som flere sier uansvarlig å gå blandt folk med slik sykdom. Når hun sitter med den syke stemmen og snåtter rundt seg mens hun snakker får jeg helt åndenød! Ta en liten pause til du blir frisk plz. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var såååå syk, men drar hit og dit med feber, feberkramper og vond hals? T.o.m besøk i båten.. hvor dumt?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avfulgt Mina Paulsen også. Hvor blind går det ann å bli? Skryte slik om BH , en dame med gode verdier ?? BH gjør jo ikke annet enn å lyve, overdrive, skryte, og gjøre ting man mister munn og mæle av. 

Screenshot_20230805_140847_Snapchat.jpg

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en må påpeke gode verdier så lurer jeg på hvem hun prøver å overbevise? Seg selv eller følgere?

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har kreft? Eller hva var det? Jeg forstod ikke. Håper verken B eller noen av de nærmeste har kreft og ønsker de evt all styrke i en slik prosess, men hos meg hoppet der fra kreft til «nytt vennemøte» til å bo borte i 2 måneder, så jeg skjønner ingenting.

(Kan si mye om B, men ønsker verken henne eller noen andre noe med kreft å gjøre altså!)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Multicopy skrev (13 timer siden):

Hvem har kreft? Eller hva var det? Jeg forstod ikke. Håper verken B eller noen av de nærmeste har kreft og ønsker de evt all styrke i en slik prosess, men hos meg hoppet der fra kreft til «nytt vennemøte» til å bo borte i 2 måneder, så jeg skjønner ingenting.

(Kan si mye om B, men ønsker verken henne eller noen andre noe med kreft å gjøre altså!)

Virker som det går helt fint med de ut fra Instagram.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Noen som kan fortelle kjapt hvordan denne dama starta? Har aldri hørt om henne, og føler det er veldig «på liksom» hele greia. Får et inntrykk av at hun har noen gjenstander som er design/dyrt, som hun bruker for å fremstå som noe annet enn hun er, for å klatre på karrierestigen. Har jeg feil inntrykk? Er hun en stor suksess? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme inntrykk. Hun er veldig desperat etter å virke rik, suksessfull og travel hele tiden🙈 

Så mye gnåling om at hun ikke har nok timer denne mnd, alt er så travelt og hun har ikke tid til noenting - men å gå i to timer for å finne en farge til å pusse opp gangen spontant, og farge bryn, det har vi tid til🫠

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
Birdo skrev (5 minutter siden):

Har samme inntrykk. Hun er veldig desperat etter å virke rik, suksessfull og travel hele tiden🙈 

Så mye gnåling om at hun ikke har nok timer denne mnd, alt er så travelt og hun har ikke tid til noenting - men å gå i to timer for å finne en farge til å pusse opp gangen spontant, og farge bryn, det har vi tid til🫠

Ja, liste på Instagram om hva hun må rekke de neste 30 dagene.  Det verste: folk gir henne likes, og oppmuntrende ord, og heiarop. Pjuk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...