Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Vel. BH la selv ut dette for å tjene penger. Snakk om å ikke se seg selv i speilet.

Hun takler kritikk veldig dårlig. Minner meg veldig om ABD. Lærer man om dette på kurset hennes tro?

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper hun da tar ansvar hvis noen følger det fantastiske tipset hennes, og potensielt ødelegger brynene sine for alltid.

Jeg har aldri vært fan av Benedicte, nettopp pågrunn av ting som dette. Istedet for å ta til seg konstruktiv kritikk og velmente råd, så tar hun det som negativ kritikk, personangrep, og sletter kommentarfeltet fordi "det ble for idiotisk". Når ble det idiotisk å ta til seg kunnskap fra noen som har peiling på faget?

Kan ikke fatte at denne dama i det hele tatt får lov til å ha kurs i influencing...

• Liker 26
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (49 minutter siden):

Ganske sikker på at hun også har endret teksten, 90% sikker på at det opprinnelige ikke sto noe om at hun selv foretrekker å gå til salong (fordi det er tryggest). 

Riktig.

Det sto heller ingenting om å "ikke vær redd for andres preferanser" (Tina).

Først sto det bare "ikke vær redd for for mørke bryn,de lysner/bleker",nå står det dette med andres prefernser,salong og at man kan gre bryna i den retningen man vil.

Hele teksten er nå lagt opp på en annen måte enn den første.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også at hun sammenligner dette med å kjøpe ferdig burgere fra Gilde og hjemmelagde burgere. Altså hva i all verden? Sammenligningen er jo helt bak mål. Og i tillegg si at «ikke rart det er krig i verden». Altså for et idiotisk utsagn som vitner om null forståelse.
Tror ikke jeg vet av noen som er så ubrukelige på å ta i mot konstruktive tilbakemeldinger. Det er så uansvarlig at man heller vil se ‘klok’ og ‘hjelpsom’ ut og utsette følgerne sine for skader, enn å innrømme egne feil. Som det har blitt nevnt tidligere i denne tråden så virker hun altfor opptatt av å vise et godt image, men heldigvis mange som ser tvers gjennom den dritten hun fronter. 

• Liker 27
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla_s skrev (6 minutter siden):

Ser ut som hun har fjernet videoen fra Instagram nå!🙌

Oiiiii... hun møter motstand. Da er det viktigst å stikke med halen mellom bena.

Video? Hvilken video.....?

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo et av de største utfordringene ifht influensere. De gir råd utifra noe som ser ut som kunnskap/kompetanse, men så er det i mange tilfeller feilinformasjon og i noen tilfeller direkte skadelig. Det er helt utrolig at dette ikke blir tatt mer tak i, skremmende å bivåne. 
Og i dette tilfelle blir altså advarslene fra de som HAR kompetanse slettet. Hvordan kan dette i det hele tatt være lov? 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (44 minutter siden):

Oiiiii... hun møter motstand. Da er det viktigst å stikke med halen mellom bena.

Video? Hvilken video.....?

Videoen som du er med på å diskutere, den med brynlamineringen 😊

Bedre å fjerne videoen enn å la den ligge ute uten kommentarer. Håper hun aldri poster noe lignende igjen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla_s skrev (5 minutter siden):

Videoen som du er med på å diskutere, den med brynlamineringen 😊

Bedre å fjerne videoen enn å la den ligge ute uten kommentarer. Håper hun aldri poster noe lignende igjen. 

Joda, jeg vet hvilken video det var snakk om. Poenget var at BH slettet den og latet som ingenting.

"Video? Hvilken video....?".

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Joda, jeg vet hvilken video det var snakk om. Poenget var at BH slettet den og latet som ingenting.

"Video? Hvilken video....?".

Åja, beklager😆

Hun snakker litt om det på snapchat nå faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk henne.. tar seg selv i forsvar. Sier hun tåler denne kritikken, men talen i seg selv beviser jo at hun nettopp ikke gjør dette ved å svartmale  de som sier ifra og sanke medlidenhet. Hun har jo aldri feil må gudene vite..

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier nå at folk kalte henne stygg og dum så derfor slettet hun kommentarfeltet.. Jeg var inne i kommentarfeltet når det plutselig ble borte. Stygg = Benedicte, dette så virkelig ikke bra ut. Dum = Benedicte, jeg vil fraråde å gjøre dette hjemme.. 

Snakk om å vri på ting til egen fordel. Hun sier også at dersom man vil at hun skal fjerne videoer i fremtiden kan man sende henne en konstruktiv melding, ikke kalle henne henne stygg og dum for «det funker ikke på meg» … eh, det var vel akkurat det det gjorde siden videoen ble fjernet sporenstreks. Sender man en konstruktiv melding blir vel denne lest som hat (stygg og dum) og man blir blokkert 

• Liker 27
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke influensere selv hvor lite tillitsvekkende det er å aldri ta selvkritikk?  Aldri kunne skrive at «Dette var ikke bra, jeg ser det og sletter innlegget/videoen».

Det er så gjennomgående at man virkelig undrer seg over om det er visse personlige trekk som trekker en til dette yrket. Jeg er i alle fall overbevist om at dette yrket ikke er sunt for hverken influenseren selv eller de rundt. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle så innmari ønske at verden var pålagt å behandle meg med silkehansker fordi jeg nettopp har født et barn. Men livet kjører på som vanlig. Jeg har et nært familiemedlem som ble brått sykere da min minste ble født for 12 uker siden. Dagene har gått til å bistå dette medlemmet, enten ved å tilbringe tid sammen eller være med til avtaler, organisatorisk i form av telefoner, møter, fylle ut skjema til statsforvalteren, kommunen, sykehjem eller praktisk i form av å handle mat, skaffe håndtverkere når det oppstår problemer eller rydde hus. Det er en så stor jobb at jeg noen ganger føler at jeg ikke har rukket å tilbringe tid med barnet mitt. Og at noen velger å bruke de dyrebare første ukene på å (ikke) jobbe, produsere content, filme seg selv mens man sitter og knagger på dataen og så sutre over at det er ikke mulig å være mor og karrierekvinne i dette molbo-landet… jeg blir bare trist. Jeg skulle ønske jeg hadde valget, for da hadde jeg lett valgt bort alt som ikke handler om barna og mannen min.

BH har valgt det. Stå for valget. Ikke sutre over fjerde trimester, hormoner og barn som ikke sover på kommando. 

Endret av PecanPie
  • Liker 16
  • Hjerte 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig falsk, alt er fasade. Denne «influenseren» tråkker i søla hele tiden med sine utsagn, uttaler og væremåte.. det kommer alltid laaaange taler etterpå om at hu driter i det, hvor er kvinner som støtter kvinner osv?? Men man ser tydelig at hun plages av å bli rettet kritikk mot..kritikk må pakkes inn i blomster og hjerter ellers er det person angrep.. hu blir tatt i tullete løgner hele tiden.. tror hu at vi alle er dumme? 

• Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om å synke lavt ved å indoktrinere ungen sin på den måten med offerkortet som høyeste kort!

Tenk om hun bare lot saken ligge nå etter å ha slettet videoen og innsett at hun må trå litt mer varsomt. 

Ja, det er et kit. Ja, det er bruksanvisning, men allikevel må det skrives nøye i bruksanvisningen til mikroen at vi ikke skal tørke katta i den…

Så at HUN fikser dette, betyr ikke at alt må deles med sine følgere som kanskje ikke nødvendigvis vil lykkes og da faller det tilbake på henne som påvirker! 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (2 timer siden):

Hun sier nå at folk kalte henne stygg og dum så derfor slettet hun kommentarfeltet.. Jeg var inne i kommentarfeltet når det plutselig ble borte. Stygg = Benedicte, dette så virkelig ikke bra ut. Dum = Benedicte, jeg vil fraråde å gjøre dette hjemme.. 

Snakk om å vri på ting til egen fordel. Hun sier også at dersom man vil at hun skal fjerne videoer i fremtiden kan man sende henne en konstruktiv melding, ikke kalle henne henne stygg og dum for «det funker ikke på meg» … eh, det var vel akkurat det det gjorde siden videoen ble fjernet sporenstreks. Sender man en konstruktiv melding blir vel denne lest som hat (stygg og dum) og man blir blokkert 

Så utrolig flaut.. å bli tatt i å overdrive og lyve sånn 😂

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hun selv sier «it’s fucking eyebrows», men allikevel så driver hun å hauser opp stakkars meg greiene og skal latterliggjøre Tina som kom med konstruktiv tilbakemelding. Om det ikke er så farlig som hun selv skal ha det til (vel, hun oppfordret jo til bruk av potensielt skadelig behandling, men okei), så burde jo hun bare holde kjeft nå. For en klovn. 

• Liker 19
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, så pinlig😂

«vet ikke hvem dette her er engang» faktisk😅 Skal hun liksom få det til å virke som Tina er en ukjent person som ingen vet om? Altså, hun har flere følgere enn Benedicte på Instagram😅

• Liker 25
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...