Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Bulsara skrev (På 28.5.2023 den 20.33):

En annen ting- hvor gjør hun neglene sine? Synes de ser så klumpete og tjukke ut stadig vekk 

Enig, skikkelig klumpete og tjukke, ikke fint! Gjør negler finere selv her hjemme. Neglene til Benedicte er hvertfall ikke god reklame for den salongen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får helt hjertet i halsen av båtvideoene og ungene som sover oppe i båten, UTEN redningsvest. Men det skal også sies at jeg har null peiling eller erfaring med båt eller sikring, og jeg skjønner jo at de passer på. Jeg bare blir helt skjelven av tanken på mine barn i båt sånn..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (15 minutter siden):

Jeg får helt hjertet i halsen av båtvideoene og ungene som sover oppe i båten, UTEN redningsvest. Men det skal også sies at jeg har null peiling eller erfaring med båt eller sikring, og jeg skjønner jo at de passer på. Jeg bare blir helt skjelven av tanken på mine barn i båt sånn..

Ulykke kan skje på et sekund. Man får ikke passet på nok.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (9 minutter siden):

Det så ikke bra ut…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så transparent når det kommer til fisking etter spons😅 Må være kjipt å satse på at hele livet kan sponses 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (På 4.6.2023 den 21.17):

Det burde Benedicte vite, etter ulykken datteren hennes var igjennom. Hvor fort ting kan skje. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde litt av vitsen med amming var og sette seg rolig ned, og ha øyenkontakt med barnet. Ikke fly rundt som en virvelvind liksom. Npr noen kommenterer det på snap, så svarer hun stop mumshaming.

Og hver gang hun et ute etter spons eller sammarbeid, spør hun følgerne sine om noen vet noe om ditt og datt. 
Regner med at hun er mer enn godt nok kjent med Google sine tjenester, og kan søke der. Men da må man kanskje betale selv da……….

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (13 minutter siden):

Trodde litt av vitsen med amming var og sette seg rolig ned, og ha øyenkontakt med barnet. Ikke fly rundt som en virvelvind liksom. Npr noen kommenterer det på snap, så svarer hun stop mumshaming.

Og hver gang hun et ute etter spons eller sammarbeid, spør hun følgerne sine om noen vet noe om ditt og datt. 
Regner med at hun er mer enn godt nok kjent med Google sine tjenester, og kan søke der. Men da må man kanskje betale selv da……….

Hun kaller seg forretningskvinne. Mer snylteekspert kanskje? Eller spons, som de kaller det. Og krenkedronning?

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes veldig hektiske dag som kommer til å gjøre henne så stresset høres ut som noe jeg gjør i tillegg til 8-16 arbeid. Ikke rart man ikke greier å ta influensere helt seriøst? 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er så kleint at hun ofte skal flexe med forholdet til henne og kjæresten? Legger ut klinevideoer og at de liksom har det så perfekt. Det kan godt være de har det, men hun virker veldig opptatt av at alle andre også skal få vite det. Tenk så fint om de bare kunne hatt slike stunder for seg selv, uten et kamera i bakgrunn som filmer de? Det blir ikke like genuint for min del når jeg vet at kamera er satt opp for å fange «øyeblikk» de har sammen. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Møffins said:

Jeg syntes det er så kleint at hun ofte skal flexe med forholdet til henne og kjæresten? Legger ut klinevideoer og at de liksom har det så perfekt. Det kan godt være de har det, men hun virker veldig opptatt av at alle andre også skal få vite det. Tenk så fint om de bare kunne hatt slike stunder for seg selv, uten et kamera i bakgrunn som filmer de? Det blir ikke like genuint for min del når jeg vet at kamera er satt opp for å fange «øyeblikk» de har sammen. 

Enig, det får meg til å tenke det motsatte 🤣 Det er i alle fall min erfaring, at folk som desperat deler slikt i sosiale medier egentlig ikke har det så veldig bra i virkeligheten.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (13 timer siden):

Det er vel slik Benedicte er. At skal virke så stort, flott og fint. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er problemet med influencere.. Benedicte reklamerte for en hjemmebehandling av bryn og flere erfarne hudpleiere kommenterte at det ikke så bra ut og er direkte farlig å drive med hjemme (etsende stoffer). Benedicte svarer med å slette hele kommentarfeltet så de som ser innlegget nå ikke får med seg varslene fra erfarne folk og o verste fall kjøper produktet. Dette var ikke hets eller hat eller mobbing, bare velmenende råd til Benedicte og følgerne hennes. Men nei, det slettes. Passet vel verdensmester Haugaard dårlig å bli kritisert og irettesatt på egen konto.. 

• Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Fra Tina Svestads Snapchat 

Totalt ansvarsløst av BH. Overhodet ikke overrasket over håndteringen hennes med å stenge kommentarene. 
blir interessant å se om hun responderer i morgen. Holder ikke pusten akkurat i vente på litt ydmykhet

IMG_3092.thumb.jpeg.4c61e72053dfe988b4c93e6835700f26.jpegIMG_3093.thumb.jpeg.edfad820d7fdbe061ca45f65ed243176.jpeg

Endret av Bulsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at dette mennesket ikke er flau over å være så redd for kritikk. Er man så imot å få tilbakemeldinger (som ikke er utelukkende positive) så er hvertfall ikke influencer-yrket det riktige. Hjelpes

• Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som Tina skriver så er ikke permanentvæske noe man bør drive å eksperimentere med på egenhånd, særlig ikke i øyeregionen. Og jeg syns forsåvidt heller ikke at den lamineringen var så veldig vellykket, men det er min mening. Men man bør stå for kommentarer som kommer, ikke slette/stenge og stikke hodet i sanden. 

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver hun at «kommentarfeltet ble så idiotisk at jeg bestemte meg for å slette det»… Kommentarfeltet bestod av 5 saklige kommentarer og 1 hjertekommentar fra venninna hennes når hun slettet alt. Så skriver hun videre at «ikke skyld på mine sparetips for at salongen din ikke tjener nok penger eller har nok kunder» …. Hvordan er det mulig å være så tett?

• Liker 32
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at hun også har endret teksten, 90% sikker på at det opprinnelige ikke sto noe om at hun selv foretrekker å gå til salong (fordi det er tryggest). 

For en syk dame. Som flere av dere skriver, tenk at hun stengte kommentarfeltet fordi noen kom med konstruktiv kritikk?? Nuvel, det er nok hennes journalisttendenser vi ser her. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...