elskersommer Skrevet 27. mars 2023 #1301 Del Skrevet 27. mars 2023 Å da er masseeksponeringen i gang😟😟 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellaaa Skrevet 27. mars 2023 #1302 Del Skrevet 27. mars 2023 elskersommer skrev (33 minutter siden): Å da er masseeksponeringen i gang😟😟 Nå må du gi deg! Hun har lagt ut to bilde på snap🙄 ærlig talt 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 27. mars 2023 #1303 Del Skrevet 27. mars 2023 Bellaaa skrev (4 minutter siden): Nå må du gi deg! Hun har lagt ut to bilde på snap🙄 ærlig talt Eeeh, nei. Bilder på åpen IG story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. mars 2023 #1304 Del Skrevet 27. mars 2023 Bellaaa skrev (4 minutter siden): Nå må du gi deg! Hun har lagt ut to bilde på snap🙄 ærlig talt Tre bilder på 17 timer. For å være konkret. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 27. mars 2023 #1305 Del Skrevet 27. mars 2023 Er det om å gjøre å vise at man drar hjem «tidlig» fra føden? Skal hun være helgen å gi plassen til andre?.. herlighet. «Sorry for at jeg lo meg gjennom riene» Hun er så høy på seg selv. 7 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 27. mars 2023 #1306 Del Skrevet 27. mars 2023 mumrikk1 skrev (1 time siden): Er det om å gjøre å vise at man drar hjem «tidlig» fra føden? Skal hun være helgen å gi plassen til andre?.. herlighet. «Sorry for at jeg lo meg gjennom riene» Hun er så høy på seg selv. Det bare føyer seg inn i rekken av usympatisk oppførsel fra den dama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. mars 2023 #1307 Del Skrevet 27. mars 2023 Bellaaa skrev (5 timer siden): Nå må du gi deg! Hun har lagt ut to bilde på snap🙄 ærlig talt Snublefot62 skrev (5 timer siden): Tre bilder på 17 timer. For å være konkret. Å det er bare starten😟 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. mars 2023 #1308 Del Skrevet 27. mars 2023 Bellaaa skrev (5 timer siden): Nå må du gi deg! Hun har lagt ut to bilde på snap🙄 ærlig talt Å dette er bare starten.. innen en uke vet vi alt om den lille og ispedd med reklame på babyting Jeg vet at 3 bilder ikke er så mye men når de blir lagt ut på både IG og snapchat så når de ut til mange. Men mere blir det desverre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 27. mars 2023 #1309 Del Skrevet 27. mars 2023 mumrikk1 skrev (3 timer siden): Er det om å gjøre å vise at man drar hjem «tidlig» fra føden? Skal hun være helgen å gi plassen til andre?.. herlighet. «Sorry for at jeg lo meg gjennom riene» Hun er så høy på seg selv. Supert at hun opplevde å ha en «drømmefødsel» (mener det stod på en snap). Det å dra så fort man har hatt de obligatoriske sjekkene på sykehuset er ikke unikt, ingen som ønsker ligge på overfylt sykehus når man føler seg trygg på å dra hjem. Det å ha godt humør, spøke / le under fødsel tross omstendighetene er jo heller ikke unikt så lenge man har en «normal» kontrollert fødsel, så tenker B er ganske normal der -men når man har en jobb der man har reklamert høyt om at man er power-woman så er det kanskje viktig å gjøre det som er like normalt som noe annet til noe spesielt😅 Men jeg tenker vi er power-woman alle som har født uansett om man drar «tidlig» hjem, sent hjem, ler eller skriker oss igjennom riene🤗 8 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 27. mars 2023 #1310 Del Skrevet 27. mars 2023 GulleGull skrev (1 time siden): Supert at hun opplevde å ha en «drømmefødsel» (mener det stod på en snap). Det å dra så fort man har hatt de obligatoriske sjekkene på sykehuset er ikke unikt, ingen som ønsker ligge på overfylt sykehus når man føler seg trygg på å dra hjem. Det å ha godt humør, spøke / le under fødsel tross omstendighetene er jo heller ikke unikt så lenge man har en «normal» kontrollert fødsel, så tenker B er ganske normal der -men når man har en jobb der man har reklamert høyt om at man er power-woman så er det kanskje viktig å gjøre det som er like normalt som noe annet til noe spesielt😅 Men jeg tenker vi er power-woman alle som har født uansett om man drar «tidlig» hjem, sent hjem, ler eller skriker oss igjennom riene🤗 Var ikke mye powerwoman å spore i all sutringa i forkant. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 27. mars 2023 #1311 Del Skrevet 27. mars 2023 Fotballfluen skrev (1 time siden): Var ikke mye powerwoman å spore i all sutringa i forkant. 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 27. mars 2023 #1312 Del Skrevet 27. mars 2023 Sikkert jeg som er litt «sær», men tenk å gidde å ta seg bryet til å ta på barna matchende klær for et bilde… At dèt er noe du tenker på når du endelig har kommet hjem til barn nr 2. «Nei nå skal mamma skifte på baby så dere matcher slik at mamma kan legge ut et bilde på Instagram». Altså, what the fuck. 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 27. mars 2023 #1313 Del Skrevet 27. mars 2023 Når første møtet storesøster har med lillesøster blir dokumentert til hele verden🥺 Finnes det noe tristere? 10 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. mars 2023 #1314 Del Skrevet 29. mars 2023 Var det ikke Benedicte som fortalte at hun var så dårlig etter fødsel med nr 1? Hun hadde vel en bakterie i kroppen,mistet flere liter blod +++. Eller husker jeg feil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 29. mars 2023 #1315 Del Skrevet 29. mars 2023 elskersommer skrev (3 minutter siden): Var det ikke Benedicte som fortalte at hun var så dårlig etter fødsel med nr 1? Hun hadde vel en bakterie i kroppen,mistet flere liter blod +++. Eller husker jeg feil? Ja, stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. mars 2023 #1316 Del Skrevet 29. mars 2023 Bulsara skrev (8 minutter siden): Ja, stemmer det I dag er hun småsur fordi folk kanskje ymter frempå at hun burde ta det litt med ro. Hun var på Gulskogen senter i går og i dag er det lekeland. Fødte hun ikke på søndag?Men da sier hun at hun var like rask og i like god for rett etter forrige fødsel🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 29. mars 2023 #1317 Del Skrevet 29. mars 2023 Jeg syns det er rimelig spesielt å dra med seg et nyfødt barn rundt i store folkemengder, spesielt nå, når det florerer av diverse virus. Jeg fødte dagen etter henne (på et annet sykehus), og her blir vi anbefalt å ikke gå ned i vestibylen engang pga. bl.a. RS-virus. Å ta med meg mitt nyfødte barn på kjøpesenter hadde kun skjedd i nødsfall. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 29. mars 2023 #1318 Del Skrevet 29. mars 2023 elskersommer skrev (28 minutter siden): I dag er hun småsur fordi folk kanskje ymter frempå at hun burde ta det litt med ro. Hun var på Gulskogen senter i går og i dag er det lekeland. Fødte hun ikke på søndag?Men da sier hun at hun var like rask og i like god for rett etter forrige fødsel🙈 Sånn er det med lystløgnere, vanskelig å holde kontroll på alle løgnene. Ta ut eldste fra barnehagen pga sykdom der for å så dra på lekeland er jo veldig logisk. Men BH har jo med antibac… … det hjelper sikkert 😂 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. mars 2023 #1319 Del Skrevet 29. mars 2023 Mellion skrev (17 minutter siden): Sånn er det med lystløgnere, vanskelig å holde kontroll på alle løgnene. Ta ut eldste fra barnehagen pga sykdom der for å så dra på lekeland er jo veldig logisk. Men BH har jo med antibac… … det hjelper sikkert 😂 Skjønner meg ikke på disse influencere.. hvorfor må de legge ut ting om at alt er 100 ganger verre enn det faktisk er? Hvorfor må de liksom virke så mye bedre enn alle oss andre? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. mars 2023 #1320 Del Skrevet 29. mars 2023 Hva f... gjør en tre dager gammel baby på lekeland? Hun er jo gal. Rett og slett. Og no mer. Men det tror jeg ikke er lov å skrive her, så jeg lar det være. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå