Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

elskersommer skrev (33 minutter siden):

Å da er masseeksponeringen i gang😟😟

Nå må du gi deg! Hun har lagt ut to bilde på snap🙄 ærlig talt 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Bellaaa skrev (4 minutter siden):

Eeeh, nei. Bilder på åpen IG story. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellaaa skrev (4 minutter siden):

Tre bilder på 17 timer. For å være konkret.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det om å gjøre å vise at man drar hjem «tidlig» fra føden? Skal hun være helgen å gi plassen til andre?.. herlighet. «Sorry for at jeg lo meg gjennom riene» Hun er så høy på seg selv.

• Liker 7
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
mumrikk1 skrev (1 time siden):

Er det om å gjøre å vise at man drar hjem «tidlig» fra føden? Skal hun være helgen å gi plassen til andre?.. herlighet. «Sorry for at jeg lo meg gjennom riene» Hun er så høy på seg selv.

Det bare føyer seg inn i rekken av usympatisk oppførsel fra den dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bellaaa skrev (5 timer siden):

Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Tre bilder på 17 timer. For å være konkret.

Å det er bare starten😟

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellaaa skrev (5 timer siden):

Å dette er bare starten.. innen en uke vet vi alt om den lille og ispedd med reklame på babyting 

Jeg vet at 3 bilder ikke er så mye men når de blir lagt ut på både IG og snapchat så når de ut til mange. Men mere blir det desverre

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (3 timer siden):

Supert  at hun opplevde å ha en «drømmefødsel» (mener det stod på en snap). Det å dra så fort man har hatt de obligatoriske sjekkene på sykehuset er ikke unikt, ingen som ønsker ligge på overfylt sykehus når man føler seg trygg på å dra hjem. Det å ha godt humør, spøke / le under fødsel tross omstendighetene  er jo heller ikke unikt så lenge man har en «normal» kontrollert fødsel, så tenker B er ganske normal der -men når man har en jobb der man har reklamert høyt om at man er power-woman så er det kanskje viktig å gjøre det som er like normalt som noe annet til noe spesielt😅  Men jeg tenker vi er power-woman alle som har født uansett om man drar «tidlig» hjem, sent hjem, ler eller skriker  oss igjennom riene🤗

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 time siden):

Supert  at hun opplevde å ha en «drømmefødsel» (mener det stod på en snap). Det å dra så fort man har hatt de obligatoriske sjekkene på sykehuset er ikke unikt, ingen som ønsker ligge på overfylt sykehus når man føler seg trygg på å dra hjem. Det å ha godt humør, spøke / le under fødsel tross omstendighetene  er jo heller ikke unikt så lenge man har en «normal» kontrollert fødsel, så tenker B er ganske normal der -men når man har en jobb der man har reklamert høyt om at man er power-woman så er det kanskje viktig å gjøre det som er like normalt som noe annet til noe spesielt😅  Men jeg tenker vi er power-woman alle som har født uansett om man drar «tidlig» hjem, sent hjem, ler eller skriker  oss igjennom riene🤗

Var ikke mye powerwoman å spore i all sutringa i forkant. 

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (1 time siden):

Var ikke mye powerwoman å spore i all sutringa i forkant. 

👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert jeg som er litt «sær», men tenk å gidde å ta seg bryet til å ta på barna matchende klær for et bilde… At dèt er noe du tenker på når du endelig har kommet hjem til barn nr 2. «Nei nå skal mamma skifte på baby så dere matcher slik at mamma kan legge ut et bilde på Instagram». Altså, what the fuck. 

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når første møtet storesøster har med lillesøster blir dokumentert til hele verden🥺 Finnes det noe tristere?

• Liker 10
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke Benedicte som fortalte at hun var så dårlig etter fødsel med nr 1? Hun hadde vel en bakterie i kroppen,mistet flere liter blod +++. Eller husker jeg feil?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Var det ikke Benedicte som fortalte at hun var så dårlig etter fødsel med nr 1? Hun hadde vel en bakterie i kroppen,mistet flere liter blod +++. Eller husker jeg feil?

Ja, stemmer det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (8 minutter siden):

Ja, stemmer det

I dag er hun småsur fordi folk kanskje ymter frempå at hun burde ta det litt med ro. Hun var på Gulskogen senter i går og i dag er det lekeland. Fødte hun ikke på søndag?Men da sier hun at hun var like rask og i like god for rett etter forrige fødsel🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er rimelig spesielt å dra med seg et nyfødt barn rundt i store folkemengder, spesielt nå, når det florerer av diverse virus. Jeg fødte dagen etter henne (på et annet sykehus), og her blir vi anbefalt å ikke gå ned i vestibylen engang pga. bl.a. RS-virus. Å ta med meg mitt nyfødte barn på kjøpesenter hadde kun skjedd i nødsfall. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (28 minutter siden):

I dag er hun småsur fordi folk kanskje ymter frempå at hun burde ta det litt med ro. Hun var på Gulskogen senter i går og i dag er det lekeland. Fødte hun ikke på søndag?Men da sier hun at hun var like rask og i like god for rett etter forrige fødsel🙈

Sånn er det med lystløgnere, vanskelig å holde kontroll på alle løgnene. 

Ta ut eldste fra barnehagen pga sykdom der for å så dra på lekeland er jo veldig logisk. Men BH har jo med antibac…

… det hjelper sikkert 😂

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (17 minutter siden):

Sånn er det med lystløgnere, vanskelig å holde kontroll på alle løgnene. 

Ta ut eldste fra barnehagen pga sykdom der for å så dra på lekeland er jo veldig logisk. Men BH har jo med antibac…

… det hjelper sikkert 😂

Skjønner meg ikke på disse influencere..  hvorfor må de legge ut ting om at alt er 100 ganger verre enn det faktisk er? Hvorfor må de liksom virke så mye bedre enn alle oss andre?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva f... gjør en tre dager gammel baby på lekeland? Hun er jo gal. Rett og slett. Og no mer. Men det tror jeg ikke er lov å skrive her, så jeg lar det være. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...