Bibbi_ Skrevet 21. mars 2023 #1241 Del Skrevet 21. mars 2023 Da var hun tidlig ute med å annonsere graviditeten og vise fram "babymage". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 21. mars 2023 #1242 Del Skrevet 21. mars 2023 Hun har dukket opp på snap’en min de siste dagene, og det er ikke en jeg har fulgt før heller. Men jeg tenker hun hadde hatt godt av å ta seg en pause. Hun vil ikke se noen historier av dødfødsel, eller informasjon rundt overtid, men hun fortsetter jo å dele uhemmet selv og virker å oppsøke sosiale medier og det tema selv. Det er bare å logge av. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 21. mars 2023 #1243 Del Skrevet 21. mars 2023 Julie990 skrev (3 timer siden): Jeg tror ikke hun er så langt på vei. Hun sa for noen dager siden at hun var mellom menstermin og faktisk termin (fastsatt ved OUL). Jeg tipper termin er i disse dager. Som alt annet så har hun nok overdrevet litt Vil det si at historien om at hun var gravid når hun etterlot mindreårig i båten, ikke stemmer? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 21. mars 2023 #1244 Del Skrevet 21. mars 2023 Enig- hun kunne så fint beskyttet seg selv med å logge av. Men hun MÅ jo vise livet sitt for å tjene penger. Og bruker kanalene sine til å Jabbe i det uendelige om svangerskapet. Da er det risiko for ubehagelig informasjon. Hun som kurser andre burde vite. Forundrer meg litt at hun ikke har forstått dette med trigger warning før heller, hun som også er diagnostisert med ptsd. Legger desverre ikke ned en eneste kalori på håp om at hun tar lærdom av dette og endrer sin fremtidige praksis. Tipper alt er glemt så lenge det ikke er relevant for henne lenger. Angående termin..: den passer vel mer og mer til det som ble hevdet her etter båtepisoden der hun låste inn datteren. Nemlig at hun ikke visste hun var gravid før sensommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 21. mars 2023 #1245 Del Skrevet 21. mars 2023 Kikka innom snappen hennes i stad. La planer for april, satt med en kalender foran seg så det ut til. Har hun ikke tenkt å ha permisjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla_s Skrevet 22. mars 2023 #1246 Del Skrevet 22. mars 2023 "Burde egentlig bare logget av" SÅ GJØR DET DA. Det er hvertfall ikke bra for baby om hun går rundt å stresser og er redd hele tiden. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 22. mars 2023 #1247 Del Skrevet 22. mars 2023 Camilla_s skrev (3 timer siden): "Burde egentlig bare logget av" SÅ GJØR DET DA. Det er hvertfall ikke bra for baby om hun går rundt å stresser og er redd hele tiden. Joda, men cash is king. Logge av betyr å stå i fare for å bli glemt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest22 Skrevet 22. mars 2023 #1248 Del Skrevet 22. mars 2023 Hvis hun har termin i disse dager så ble babyen unnfanget i slutten av juni og da fant hun det ut kanskje midten av juli. Denne båtepisoden hvor hun drakk/ikke drakk var vel mot slutten av juli, så stemmer nok som hun sier at hun visste om graviditeten og ikke drakk da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 22. mars 2023 #1249 Del Skrevet 22. mars 2023 Gjest22 skrev (5 timer siden): Hvis hun har termin i disse dager så ble babyen unnfanget i slutten av juni og da fant hun det ut kanskje midten av juli. Denne båtepisoden hvor hun drakk/ikke drakk var vel mot slutten av juli, så stemmer nok som hun sier at hun visste om graviditeten og ikke drakk da Da vil det jo si hun var 7 - 8 uker når hun annonserte graviditeten og viste fram noe som skulle være stor babymage?! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 22. mars 2023 #1250 Del Skrevet 22. mars 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Da vil det jo si hun var 7 - 8 uker når hun annonserte graviditeten og viste fram noe som skulle være stor babymage?! Hun har jo sagt selv at hun presset ut magen for bildene og videoen sin skyld. Man ser tydelig datteren nusse på magefett og ikke en babymage. Men det skulle lages video til some for å annonsere graviditeten til verden. Så da måtte man jo se litt gravid ut.. bare å presse ut magen det da 😂 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 22. mars 2023 #1251 Del Skrevet 22. mars 2023 Nok en influenser som annonserer at profilen på insta lukkes😅 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 23. mars 2023 #1252 Del Skrevet 23. mars 2023 J.. skrev (På 21.3.2023 den 12.56): Er rett og slett noe forbanna tull å la gravide gå på overtid,det har ingenting for seg. Forstår godt at hun er bekymret,håper hun får en fin fødsel når det endelig løsner. Bibbi_ skrev (På 21.3.2023 den 16.51): Spurte fordi jeg mente hun sa en gang at hun hadde termin uken etter Sara Emilie Tandberg, men da begynte jeg å tenke på at hun var veldig langt over termindato. Ikke hyggelig å gå på overtid, og jeg ser heller ikke vitsen med det. Babyen er jo klar. Dette er sannheter med modifikasjoner. Babyen kommer faktisk når den er klar. Ovetid er et oppskrytt begrep, som i stor grad har fått sitt opphav fordi fødende kommer inn til sykehus som matvarer på et rullebånd. At det gikk galt for BH sist er ikke fordi hun gikk på overtid, men fordi det var komplikasjoner. Mange samfunn bruker ikke termindato engang, for babyen kommer når den er ruget ferdig og klar for det. Hva gjelder dette jææævls oppstyret hun lager hver eneste time hver eneste dag.. Hun skrev selv hun ikke orker å lese alle disse skrekkhistoriene, og burde logge av sosiale medier og internett. Ja, det kunne jo vært en ide. Det er frivillig å åpne skjermen hver dag. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 23. mars 2023 #1253 Del Skrevet 23. mars 2023 (endret) «Ikke et sykehus på hele Østlandet som kan sette meg i gang, alt er fullt» Shit, hun glemte at noen både jobber der og andre selv blir satt igang! 🙄 Det er ikke så fullt som hun skal ha det til, dette er drama for å få seere og oppmerksomhet rundt fødselen. Hadde ikke du svangerskapsforgiftning Benedicte, forsvant bare den? Endret 23. mars 2023 av Multicopy 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 23. mars 2023 #1254 Del Skrevet 23. mars 2023 Hvorfor lyve om ALT? Ofte bare småtterier, bagateller. HVORFOR? 😂 «Blitt flyttet en etasje opp» Nei Benedicte, du har ikke blitt flyttet en etasje opp! Føden og barsel på Drammen er i 3 etasje, poliklinisk er i 8 etasje. At du tok heisen fra inngangen til føden er ikke å bli flyttet opp! 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 23. mars 2023 #1255 Del Skrevet 23. mars 2023 Multicopy skrev (3 timer siden): «Ikke et sykehus på hele Østlandet som kan sette meg i gang, alt er fullt» Shit, hun glemte at noen både jobber der og andre selv blir satt igang! 🙄 Det er ikke så fullt som hun skal ha det til, dette er drama for å få seere og oppmerksomhet rundt fødselen. Hadde ikke du svangerskapsforgiftning Benedicte, forsvant bare den? Ego ego ego. Hun tror jo hun er verdens viktigste person. Hun må komme først. Ja den svangerskapsforgiftningen forsvant visst. Slik svangerskapsforgiftning skulle jeg gjerne hatt også når jeg gikk gravid med 1. mann... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 23. mars 2023 #1256 Del Skrevet 23. mars 2023 Multicopy skrev (2 timer siden): Hvorfor lyve om ALT? Ofte bare småtterier, bagateller. HVORFOR? 😂 «Blitt flyttet en etasje opp» Nei Benedicte, du har ikke blitt flyttet en etasje opp! Føden og barsel på Drammen er i 3 etasje, poliklinisk er i 8 etasje. At du tok heisen fra inngangen til føden er ikke å bli flyttet opp! Flytta opp fra hovedinngangen? 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 23. mars 2023 #1257 Del Skrevet 23. mars 2023 Bibbi_ skrev (10 minutter siden): Flytta opp fra hovedinngangen? 😂 Må være det hun lager stor ståhei for 😂 Blir helt matt over hvordan hun klarer å legge ut så mye som ikke gir rot til virkeligheten 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. mars 2023 #1258 Del Skrevet 23. mars 2023 Multicopy skrev (3 timer siden): Hvorfor lyve om ALT? Ofte bare småtterier, bagateller. HVORFOR? 😂 «Blitt flyttet en etasje opp» Nei Benedicte, du har ikke blitt flyttet en etasje opp! Føden og barsel på Drammen er i 3 etasje, poliklinisk er i 8 etasje. At du tok heisen fra inngangen til føden er ikke å bli flyttet opp! Bibbi_ skrev (15 minutter siden): Flytta opp fra hovedinngangen? 😂 Multicopy skrev (3 minutter siden): Må være det hun lager stor ståhei for 😂 Blir helt matt over hvordan hun klarer å legge ut så mye som ikke gir rot til virkeligheten Tok nok VIP heisen og skal dere se. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 23. mars 2023 #1259 Del Skrevet 23. mars 2023 Multicopy skrev (4 minutter siden): Må være det hun lager stor ståhei for 😂 Blir helt matt over hvordan hun klarer å legge ut så mye som ikke gir rot til virkeligheten Å hun må jo tro følgerene sine er stokk stein dumme når hun sannsynligvis tror hun aldri kan bli tatt i løgn, og følgetene tror på alt hun sier. Det er kompliment til følgerene sine det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 23. mars 2023 #1260 Del Skrevet 23. mars 2023 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Tok nok VIP heisen og skal dere se. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå