Gjest Keikolina Skrevet 25. februar 2023 #1201 Del Skrevet 25. februar 2023 Bibbi_ skrev (På 24.2.2023 den 17.56): Jeg hadde svangerskapsforgiftning ved første svangerskap. Da jeg var ca 34 uker på vei var jeg på kontroll hos fastlegen, da hadde jeg så høyt blodtrykk (svangerskapsforgiftning var jeg diagnosert med for en stund siden da) mulig urinprøven ikke var helt ok heller, husker ikke. Men jeg ble sendt rett på sykehuset for sjekk. Ble på sykehuset til sent kvelden, fikk lov å reise hjem. Da var blodtrykket bedre. Men skulle komme rett ned igjen hvis jeg fikk noe ubehag. Hadde blodtrykksapperat hjemme så jeg kunne sjekke selv. Var til kontroll 2 ganger i uken etter det. Både til jordmor/legge hjemme, og på sykehuset. Og da jeg kom til uke 36 + 1 var jeg på kontroll på sykehuset. Da var det proteiner i urinen, blodtrykk, følte meg ikke helt topp. Da ble jeg lagt inn, med beskjed om at jeg kom ikke ut derfra før barnet var født. Noen dager senere ble jeg satt i gang. Hadde det vært så ille som Benedicte skal ha det til hadde hun blitt lagt inn. Men hun elsker å overdrive og gjør alt hun kan for å få følgere. Det er så mye hun lyver om at man aldri kan vite hva som er sant eller ikke. Ja, ble innlagt to ganger jeg også. Er det ille nok blir man det, med blodprøve 3 ganger om dagen i samme arm 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 27. februar 2023 #1202 Del Skrevet 27. februar 2023 Syntes det er litt spesielt å kalle det hun ble utsatt for som et «overgrep».. Ja det var et overtramp av intimsonen hennes. Et overgrep i seg selv defineres som at « Å bli presset, truet eller lurt til å gjøre seksuelle handlinger med andre. Må se på andre som gjør seksuelle handlinger. Må gjøre seksuelle handlinger med deg selv mens noen ser på». Såvidt jeg har fått med meg så hadde fyren prøvd å kysse henne mot hennes vilje og that’s it(?). Jeg har opplevd det flere ganger ute på byen men har ikke falt meg inn og kalle det et overgrep. Ubehagelig og skremmende ja, men overgrep? Ikke slik jeg i mitt hode tenker overgrep. Da har allerede handlingen skjedd, så et overfall hadde kanskje vært mer riktig ord for henne å bruke. Men her skal jo alt dramatiseres så klart for å skape mest mulig blest og oppmerksomhet. Dama er syk spør du meg. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 27. februar 2023 #1203 Del Skrevet 27. februar 2023 Birdo skrev (På 25.2.2023 den 22.16): Ser på ingen måte likheten, men det er nå meg😅 Ikke jeg heller! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 27. februar 2023 #1204 Del Skrevet 27. februar 2023 Møffins skrev (16 timer siden): Syntes det er litt spesielt å kalle det hun ble utsatt for som et «overgrep».. Ja det var et overtramp av intimsonen hennes. Et overgrep i seg selv defineres som at « Å bli presset, truet eller lurt til å gjøre seksuelle handlinger med andre. Må se på andre som gjør seksuelle handlinger. Må gjøre seksuelle handlinger med deg selv mens noen ser på». Såvidt jeg har fått med meg så hadde fyren prøvd å kysse henne mot hennes vilje og that’s it(?). Jeg har opplevd det flere ganger ute på byen men har ikke falt meg inn og kalle det et overgrep. Ubehagelig og skremmende ja, men overgrep? Ikke slik jeg i mitt hode tenker overgrep. Da har allerede handlingen skjedd, så et overfall hadde kanskje vært mer riktig ord for henne å bruke. Men her skal jo alt dramatiseres så klart for å skape mest mulig blest og oppmerksomhet. Dama er syk spør du meg. Holdt på å si, var det "alt"? Vet det selvfølgelig ikke skal skje, og det er ikke bra. Men fult enig med deg, det kan da ikke kalles overgrep?! Men som jeg har sagt før, den dama er helt ekstrem til å overdrive og lyve også. Jeg forstår ikke alle som heier på henne, og faktisk ikke får opp øya for hvordan denne usmakelige dama virkelig er!! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 28. februar 2023 #1205 Del Skrevet 28. februar 2023 Møffins skrev (På 27.2.2023 den 2.32): Syntes det er litt spesielt å kalle det hun ble utsatt for som et «overgrep».. Ja det var et overtramp av intimsonen hennes. Et overgrep i seg selv defineres som at « Å bli presset, truet eller lurt til å gjøre seksuelle handlinger med andre. Må se på andre som gjør seksuelle handlinger. Må gjøre seksuelle handlinger med deg selv mens noen ser på». Såvidt jeg har fått med meg så hadde fyren prøvd å kysse henne mot hennes vilje og that’s it(?). Jeg har opplevd det flere ganger ute på byen men har ikke falt meg inn og kalle det et overgrep. Ubehagelig og skremmende ja, men overgrep? Ikke slik jeg i mitt hode tenker overgrep. Da har allerede handlingen skjedd, så et overfall hadde kanskje vært mer riktig ord for henne å bruke. Men her skal jo alt dramatiseres så klart for å skape mest mulig blest og oppmerksomhet. Dama er syk spør du meg. Bør nok unngå å spekulere/mene hva som har skjedd uten å vite 100%, folk opplever også ting forskjellig. Men sånn blir det jo når alt skal opphauses, overdrives og lyves om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 1. mars 2023 #1206 Del Skrevet 1. mars 2023 Hvorfor kan hun ikke lansere pga Ukraina krigen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 1. mars 2023 #1207 Del Skrevet 1. mars 2023 Juhu25 skrev (13 timer siden): Hvorfor kan hun ikke lansere pga Ukraina krigen? Mistenker at alt det med lanseringen av vareprøvene bare er en bløff for å virke aktuell der og. Hun har klart å velge seg ut to fabrikker i to land som er veldig i vinden nå pga kriser? Bullshit. Hadde det vært sant hadde hun gått ut med dette med èn gang krigen brøt ut i Ukraina. Trooo meg. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 2. mars 2023 #1208 Del Skrevet 2. mars 2023 Hvorfor sende direkte med kanellbolle baking? Internett er vel litt metta på info om gode og «insta» vennlige boller 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. mars 2023 #1209 Del Skrevet 2. mars 2023 Mellion skrev (3 minutter siden): Hvorfor sende direkte med kanellbolle baking? Internett er vel litt metta på info om gode og «insta» vennlige boller 😂 Hun har sikkert verdens beste boller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 2. mars 2023 #1210 Del Skrevet 2. mars 2023 Hun spiser jo boller hver dag, så greit å holde seg til det hun kan 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 7. mars 2023 #1211 Del Skrevet 7. mars 2023 For et syt og mas for å få ut denne ungen…. den kommer når den er klar😰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. mars 2023 #1212 Del Skrevet 7. mars 2023 Fått "angst"diagnose av jordmor faktisk. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. mars 2023 #1213 Del Skrevet 7. mars 2023 Birdo skrev (3 minutter siden): Fått "angst"diagnose av jordmor faktisk. 😂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vally112 Skrevet 13. mars 2023 #1214 Del Skrevet 13. mars 2023 Jeg skal ikke bitche, hun er som hun er meeeeen hvorfor skal hun ha alle knappene på pysjen åpen heletiden. Åså holder hun for kløfta. 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15. mars 2023 #1215 Del Skrevet 15. mars 2023 Nå gjør hun som mange andre influensere før fødsel, gjør Instagram privat, slik at man må følge henne for å se den spennende fødselen og tiden etter 😄 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. mars 2023 #1216 Del Skrevet 15. mars 2023 Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Nå gjør hun som mange andre influensere før fødsel, gjør Instagram privat, slik at man må følge henne for å se den spennende fødselen og tiden etter 😄 Ja,for fødsel er jo så spennende. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 15. mars 2023 #1217 Del Skrevet 15. mars 2023 Bibbi_ skrev (20 minutter siden): Nå gjør hun som mange andre influensere før fødsel, gjør Instagram privat, slik at man må følge henne for å se den spennende fødselen og tiden etter 😄 Det har med permisjon og nav å gjøre. Sara Emilie nevnte det før hu gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. mars 2023 #1218 Del Skrevet 15. mars 2023 Litenoggod skrev (6 minutter siden): Det har med permisjon og nav å gjøre. Sara Emilie nevnte det før hu gjorde det Hva mener du nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15. mars 2023 #1219 Del Skrevet 15. mars 2023 Litenoggod skrev (13 minutter siden): Det har med permisjon og nav å gjøre. Sara Emilie nevnte det før hu gjorde det Hvorfor? Sara Emilie har jo ikke permisjon, så det er da bare tull det du sier her! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15. mars 2023 #1220 Del Skrevet 15. mars 2023 J.. skrev (30 minutter siden): Ja,for fødsel er jo så spennende. Ja, ingen andre har gjort det før 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå