Maydis8 Skrevet 16. september 2022 #721 Del Skrevet 16. september 2022 Snublefot62 skrev (3 timer siden): Når mensen uteblir i uke fem er det økende sannsynlighet for at hun visste. Det er uke 3-4 jeg anser det er lite sannsynlig at hun visste hun var gravid. Hvem bryr seg, sånn egentlig? Kan vi snart diskutere noe annet her? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. september 2022 #722 Del Skrevet 19. september 2022 Lyver hun på seg sykdommer og annet? Hun får her et spørsmål om hvor hun har gått for å få bukt med stoffskiftet sitt, og hun aner ikke??! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. september 2022 #723 Del Skrevet 19. september 2022 Hvorvidt hun har problemer med stoffskifte vet jeg ikke, men hvordan er det hun svarer folk? Her har hun en følger som spør hun hvordan HUN kontrollerer det - og så er hun så frekk og avvisende? Selv om hun ikke føler hun har god kontroll eller noen fasit så kunne hun i det minste svart skikkelig. Virker litt som at når en influenser når så og så mange følgere så må bitch-mode aktiveres. Nesten så jeg håper det var et oppdiktet spørsmål BH selv la inn for oppmerksomhetens skyld. Egentlig er jeg ganske overbevist over at det er det… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. september 2022 #724 Del Skrevet 19. september 2022 Bibbi_ skrev (1 time siden): Lyver hun på seg sykdommer og annet? Hun får her et spørsmål om hvor hun har gått for å få bukt med stoffskiftet sitt, og hun aner ikke??! Men hadde hun gitt råd om noe som kan slå ut såpass alvorlig,hadde ikke det vært heldig heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. september 2022 #725 Del Skrevet 19. september 2022 J.. skrev (10 minutter siden): Men hadde hun gitt råd om noe som kan slå ut såpass alvorlig,hadde ikke det vært heldig heller. Men når noen spør HVOR hun har fått hjelp så må det jo gå ann å svare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. september 2022 #726 Del Skrevet 19. september 2022 Bibbi_ skrev (15 minutter siden): Men når noen spør HVOR hun har fått hjelp så må det jo gå ann å svare. Er jo kun lege og sykehus som kan og skal følge opp slikt,og hun føler selv hun ikke har noen kontroll over det (bortsett fra medisiner på resept som alle får!) så da er det jo vanskelig å svare på,altså,"ikke spør meg" fordi hun ikke har noen gode råd,utover å kontakte fastlege som hun har sagt hver gang tidligere når hun har blitt spørt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. september 2022 #727 Del Skrevet 19. september 2022 Så hvorfor ikke svare det da? Svare skikkelig? I stedet for å bare fjas. Hvis noen spør meg hvor jeg har vært, det være seg helse, frisør eller shopping, så svarer jeg hvor. Jeg er såpass oppegående at jeg klarer å svare skikkelig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. september 2022 #728 Del Skrevet 19. september 2022 Bibbi_ skrev (13 minutter siden): Så hvorfor ikke svare det da? Svare skikkelig? I stedet for å bare fjas. Hvis noen spør meg hvor jeg har vært, det være seg helse, frisør eller shopping, så svarer jeg hvor. Jeg er såpass oppegående at jeg klarer å svare skikkelig. Sikkert fordi hun har svart på det 100 ganger før og at helseproblematikk skal tas med lege,noe som er ganske selvforklarende.. Er nok annet å ta henne på,enn om hun forteller andre at de skal gå til legen eller ikke.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 19. september 2022 #729 Del Skrevet 19. september 2022 Hun er jo generelt ordentlig bitchy da.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. september 2022 #730 Del Skrevet 19. september 2022 J.. skrev (42 minutter siden): Sikkert fordi hun har svart på det 100 ganger før og at helseproblematikk skal tas med lege,noe som er ganske selvforklarende.. Er nok annet å ta henne på,enn om hun forteller andre at de skal gå til legen eller ikke.. Allikevel går det ann å svare skikkelig. Ha folkeskikk og være glad for at noen gidder å følge henne. Jeg har aldri hørt henne prate om stoffskiftet sitt før. Om hun har gått til fastlege eller privat klinikk kan jo være interessant for andre som sliter å vite. I hvertfall i det minste gidde å svare høflig. Skjønner ikke at det er greit i forsvare et menneske som ikke har folkeskikk. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. september 2022 #731 Del Skrevet 19. september 2022 Å alt skal være så flott , fint, nyoppusset og pent og skikkelig hos henne. Men julekransen henger på døra....i september... 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. september 2022 #732 Del Skrevet 19. september 2022 Bibbi_ skrev (5 timer siden): Lyver hun på seg sykdommer og annet? Hun får her et spørsmål om hvor hun har gått for å få bukt med stoffskiftet sitt, og hun aner ikke??! Hva var bitchy med det? 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. september 2022 #733 Del Skrevet 19. september 2022 Sharp75! skrev (18 minutter siden): Hva var bitchy med det? 🙄 Jeg har ikke sagt bitchy.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. september 2022 #734 Del Skrevet 19. september 2022 Sharp75! skrev (21 minutter siden): Hva var bitchy med det? 🙄 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke sagt bitchy.... Det var jeg som sa bitchy. Men jeg mente ikke nødvendigvis at dette innlegget alene var bitchy. Jeg henviste til en holdning jeg føler de fleste influensere innehar når de får en viss mengde følgere. For jeg synes svaret var unødvendig ufint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. september 2022 #735 Del Skrevet 19. september 2022 Bibbi_ skrev (21 minutter siden): Jeg har ikke sagt bitchy.... Beklager, trodde du skrev det lengre ned, her gikk det litt fort 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. september 2022 #736 Del Skrevet 19. september 2022 Snublefot62 skrev (20 minutter siden): Det var jeg som sa bitchy. Men jeg mente ikke nødvendigvis at dette innlegget alene var bitchy. Jeg henviste til en holdning jeg føler de fleste influensere innehar når de får en viss mengde følgere. For jeg synes svaret var unødvendig ufint. Da forstår jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. september 2022 #737 Del Skrevet 19. september 2022 Bibbi_ skrev (4 timer siden): Allikevel går det ann å svare skikkelig. Ha folkeskikk og være glad for at noen gidder å følge henne. Jeg har aldri hørt henne prate om stoffskiftet sitt før. Om hun har gått til fastlege eller privat klinikk kan jo være interessant for andre som sliter å vite. I hvertfall i det minste gidde å svare høflig. Skjønner ikke at det er greit i forsvare et menneske som ikke har folkeskikk. Helt enig med deg, ærlig talt hun er influencer, må da kunne svare folk på en ordentlig måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. september 2022 #738 Del Skrevet 19. september 2022 Bibbi_ skrev (7 timer siden): Allikevel går det ann å svare skikkelig. Ha folkeskikk og være glad for at noen gidder å følge henne. Jeg har aldri hørt henne prate om stoffskiftet sitt før. Om hun har gått til fastlege eller privat klinikk kan jo være interessant for andre som sliter å vite. I hvertfall i det minste gidde å svare høflig. Skjønner ikke at det er greit i forsvare et menneske som ikke har folkeskikk. Jeg har hørt henne prate om stoffskifte i flere år. At hun strever med dette. Folk bør forhøre seg med helsepersonell - ikke influencere. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. september 2022 #739 Del Skrevet 19. september 2022 Maydis8 skrev (32 minutter siden): Jeg har hørt henne prate om stoffskifte i flere år. At hun strever med dette. Folk bør forhøre seg med helsepersonell - ikke influencere. Nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. september 2022 #740 Del Skrevet 19. september 2022 Maydis8 skrev (42 minutter siden): Jeg har hørt henne prate om stoffskifte i flere år. At hun strever med dette. Folk bør forhøre seg med helsepersonell - ikke influencere. J.. skrev (10 minutter siden): Nettopp. Helt enig. Men hun kunne svart følgeren skikkelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå