Bibbi_ Skrevet 12. september 2022 #681 Skrevet 12. september 2022 J.. skrev (38 minutter siden): Nei. Hacking generelt er ikke lov. "Etisk hacking" er en idiotisk norsk variant av "white hats" som betyr at de gjør noe "i beste mening". Hadde tatt meg 1,5 min å finne ut IPen til de fleste på foraet her,det er ikke komplisert. Men det er heller ikke lov,selv ikke for å bruke til å anmelde noen. Så en slik anmeldelse hadde kun slått tilbake på henne selv. Hvis historien er sann, håper jeg vedkommende anmelder Benedicte for å ha brukt hackere til å finne henne. 7
Snublefot62 Skrevet 12. september 2022 #682 Skrevet 12. september 2022 Hvilken historie snakker vi om nå?
Maydis8 Skrevet 12. september 2022 #683 Skrevet 12. september 2022 Møffins skrev (22 timer siden): Ganske lett å finne ut hvem han er faktisk😄 I know who he is!! Gratulerer😴
Maydis8 Skrevet 12. september 2022 #684 Skrevet 12. september 2022 Bibbi_ skrev (21 timer siden): Men hadde jeg vært han, hadde jeg bedt henne slutte å prate om sexlivet deres. Hadde jo blitt flau, er jo sikkert familie og venner av han som følger henne. Men alt for oppmerksomhet og likes. Slik er vel de fleste influensere . Men, så er ikke du han. Og for alt du vet, så bryr han seg ikke om det. Han har fortsatt rett til å slippe å vise seg på some for det.
Maydis8 Skrevet 12. september 2022 #685 Skrevet 12. september 2022 skruf skrev (20 timer siden): Hun prater jo ikke om sexlivet deres, ærlig talt. Hun sa hun ble gravid den helga de var i tretopphytte. Det er ikke å komme med detaljer rundt sexlivet. Hun glemte gjemme unna ei veske med sexleketøy, fikk kommenterer på det ang at barna kunne finne det, og forklarte de bekymrede følgerne at den esken til vanlig står høyt oppe sånn at barna ikke kommer over den. Det er heller ikke å utbrodere om sexlivet Hun nevnte også en gang at hun spydde etter sex, i samme setning som hun også har kastet opp av andre ting. Det er heller ikke å legge ut om sexlivet sitt. Sara er gravid, de fleste forstår i 2022 at man må ha sex for å bli gravid. Storken er det vel ingen som tror på lengre. Sexleketøy har også blitt mere og mere normalisert. Selv mødre som er influencere, som Pilotfrue, reklamerer for det. Det gjør hun ikke til ei dårlig mor. Vi lever ikke i 1928 lengre. Men det finnes sikkert ei forening for pripne kvinner en plass for de som ikke tåler ordet sex. Som sagt; Sara har ikke utbrodert sexlivet sitt. Word!!!!🥳🥳🥳
Maydis8 Skrevet 12. september 2022 #686 Skrevet 12. september 2022 Despicable Me skrev (20 timer siden): Hun "glemmer" støtt og stadig sexleketøy. Hvorfor må vi vite når hun har sex? Du vet jo ikke når hun har sex kun fordi hun sier hun ble gravid når de var på tur. Ærlig talt. Dette er forøvrig en tråd om Benedicte og ikke Sara….. 3
neiognei Skrevet 12. september 2022 #687 Skrevet 12. september 2022 Politiet bryr seg nok veeeeeeldig om at noen kommenterer kritisk om henne. 9 1
neiognei Skrevet 12. september 2022 #688 Skrevet 12. september 2022 BH minner for øvrig mer og mer om en viss kakeblogger. Nå blir det jordskjææælv. 25
Gjest Bulsara Skrevet 12. september 2022 #689 Skrevet 12. september 2022 neiognei skrev (27 minutter siden): BH minner for øvrig mer og mer om en viss kakeblogger. Nå blir det jordskjææælv. Er hun ikke opplært av kakebakeren da? eple faller vel ikke langt fra stammen 🙄
neiognei Skrevet 12. september 2022 #690 Skrevet 12. september 2022 Bulsara skrev (4 minutter siden): Er hun ikke opplært av kakebakeren da? eple faller vel ikke langt fra stammen 🙄 Har i hvert fall mye likheter. Null ydmykhet, durer på, flytter oppmerksomheten over fra det ene til det andre. Priceless at hun fortsatt gnåler om drikkinga når det vel var at hun lot treåringen være alene, innelåst i båten som var casen. 15 1
GulleGull Skrevet 13. september 2022 #691 Skrevet 13. september 2022 Har ikke noe i mot Benedicte som person så det jeg kommenterer her er generelt og refleksjon. Men i går reagerer jeg på på at hun «peker nese» og latterliggjør de som kommenterte på at hun virket full/påvirket i sommer, når man legger opp til/bevisst viser frem at man drikker «alkohol» for å lure folk. Hvorfor late som man drikker alkohol når du ikke gjør de? Skjønner det var for å unngå spm om graviditet. Men man lagde seg jo selv ett annet problem og det er ikke nødvendigvis følgerne sin skyld. Kanskje man burde vært litt mer ydmyk for at her la man faktisk litt opp til problemet selv. Kjenner jeg er litt lei av å få «kjeft» og pekefinger av de man følger på sosiale medier, på vegne av noen dumme eller ubetenksomme kommentarer fra andre (man sier jo at 99% av kommentarene er hyggelige/konstruktive) -denne kommentarer gjelder ikke kun B, men generelt. Når man bruker SoME profesjonelt så bør man også være oppmerksom på at følgerne er en kundebase som man behandler deretter, følgere som bare er ute etter å lage direkte kvalm får man da håndtere uten at «alle» følgere skal trenge høre om det eller føle skyld. 16 8
Snublefot62 Skrevet 13. september 2022 #692 Skrevet 13. september 2022 GulleGull skrev (4 minutter siden): Har ikke noe i mot Benedicte som person så det jeg kommenterer her er generelt og refleksjon. Men i går reagerer jeg på på at hun «peker nese» og latterliggjør de som kommenterte på at hun virket full/påvirket i sommer, når man legger opp til/bevisst viser frem at man drikker «alkohol» for å lure folk. Hvorfor late som man drikker alkohol når du ikke gjør de? Skjønner det var for å unngå spm om graviditet. Men man lagde seg jo selv ett annet problem og det er ikke nødvendigvis følgerne sin skyld. Kanskje man burde vært litt mer ydmyk for at her la man faktisk litt opp til problemet selv. Kjenner jeg er litt lei av å få «kjeft» og pekefinger av de man følger på sosiale medier, på vegne av noen dumme eller ubetenksomme kommentarer fra andre (man sier jo at 99% av kommentarene er hyggelige/konstruktive) -denne kommentarer gjelder ikke kun B, men generelt. Når man bruker SoME profesjonelt så bør man også være oppmerksom på at følgerne er en kundebase som man behandler deretter, følgere som bare er ute etter å lage direkte kvalm får man da håndtere uten at «alle» følgere skal trenge høre om det eller føle skyld. Hun hadde med seg sin tre år gamle datter. Hun hadde absolutt ingen grunn til å spille full for å unngå spørsmål rundt noen graviditet. Hun kunne bare sagt «nei vår tre år gamle datter er med så jeg holder meg edru». Ikke ei sjel hadde stilt spørsmål rundt det. Ingen. Men det gjorde hun ikke. Fordi jeg tror hun gjorde akkurat det hun viste. Dvs drakk. Allikevel virker det som hun nå har et ekstremt behov for å fortelle folk at hun ikke kan ha vært full. Og til det bruker hun nå graviditeten. Problemet der er at tidspunktene ikke stemmer. Legger en to og to sammen så snakker vi om at hun nå er ca 16 uker på vei. Dvs at når de var på ferie og dattera ble forlatt i båten alene så var hun ca fire uker på vei. Sannsynligheten for at hun visste hun var gravid da er lik null. Så er det nok flere som vil påpeke at jeg er ekstremt opptatt av hvor langt hun er på vei. Jeg er egentlig ikke det. Det bryr meg midt i smørøyet hvor langt hun er på vei. Grunnen til at jeg allikevel henger meg opp i det er at hun bruker det som et bevis for at hun ikke kan ha drukket. Altså en regelrett løgn. 39
Bibbi_ Skrevet 13. september 2022 #693 Skrevet 13. september 2022 GulleGull skrev (1 time siden): Har ikke noe i mot Benedicte som person så det jeg kommenterer her er generelt og refleksjon. Men i går reagerer jeg på på at hun «peker nese» og latterliggjør de som kommenterte på at hun virket full/påvirket i sommer, når man legger opp til/bevisst viser frem at man drikker «alkohol» for å lure folk. Hvorfor late som man drikker alkohol når du ikke gjør de? Skjønner det var for å unngå spm om graviditet. Men man lagde seg jo selv ett annet problem og det er ikke nødvendigvis følgerne sin skyld. Kanskje man burde vært litt mer ydmyk for at her la man faktisk litt opp til problemet selv. Kjenner jeg er litt lei av å få «kjeft» og pekefinger av de man følger på sosiale medier, på vegne av noen dumme eller ubetenksomme kommentarer fra andre (man sier jo at 99% av kommentarene er hyggelige/konstruktive) -denne kommentarer gjelder ikke kun B, men generelt. Når man bruker SoME profesjonelt så bør man også være oppmerksom på at følgerne er en kundebase som man behandler deretter, følgere som bare er ute etter å lage direkte kvalm får man da håndtere uten at «alle» følgere skal trenge høre om det eller føle skyld. Alt for å se ned på følgere sine, og vise at hun tross alt er bedre enn de... 4
Gjest Bulsara Skrevet 13. september 2022 #694 Skrevet 13. september 2022 Snublefot62 skrev (1 time siden): Hun hadde med seg sin tre år gamle datter. Hun hadde absolutt ingen grunn til å spille full for å unngå spørsmål rundt noen graviditet. Hun kunne bare sagt «nei vår tre år gamle datter er med så jeg holder meg edru». Ikke ei sjel hadde stilt spørsmål rundt det. Ingen. Men det gjorde hun ikke. Fordi jeg tror hun gjorde akkurat det hun viste. Dvs drakk. Allikevel virker det som hun nå har et ekstremt behov for å fortelle folk at hun ikke kan ha vært full. Og til det bruker hun nå graviditeten. Problemet der er at tidspunktene ikke stemmer. Legger en to og to sammen så snakker vi om at hun nå er ca 16 uker på vei. Dvs at når de var på ferie og dattera ble forlatt i båten alene så var hun ca fire uker på vei. Sannsynligheten for at hun visste hun var gravid da er lik null. Så er det nok flere som vil påpeke at jeg er ekstremt opptatt av hvor langt hun er på vei. Jeg er egentlig ikke det. Det bryr meg midt i smørøyet hvor langt hun er på vei. Grunnen til at jeg allikevel henger meg opp i det er at hun bruker det som et bevis for at hun ikke kan ha drukket. Altså en regelrett løgn. Dette er jo kjernen og essensen i det jeg også reagerer på. Jeg bryr meg døyt om dama egentlig, men jeg blir provosert av valget om å "liksom" drikke alkohol. Hvorfor skulle det ikke være tilstrekkelig å si nei, jeg drikker ikke på ferie med 3-åringen min. Hvorfor vil hun "fake" dagsfylla, for deretter å gå ombord og ha resten av ettermiddag/kvelden med 3-åringen etter å tilsynelatende ha vært på dagsfylla? Hva slags foreldreskap vil hun vise med det? Skal det være humoristisk? For det er det iallefall ikke. Det er bare trist, og umodent. Så den ranten i går om å vise frem "bevis" på at hun ikke drakk. Vel, det tar ikke bort faktumet at hun låste inn datteren i båten for å gå på konsert. Ei heller at faren til barnet var sørpefull. Som hun selv skrev og la ut. Jeg tenker også hun kunne hatt godt av å være litt mer ydmyk og tenke over signalene hun sender ut, som snart tobarns mor. Mye er så umodent og rett i forsvar, så kunne hun være litt ydmyk i hva hun publiserer. Nå fremstå hun bare som umoden "ædabæda". TIl og med hudpleien måtte fakes. Ok....I rest my case
Møffins Skrevet 13. september 2022 #695 Skrevet 13. september 2022 (endret) Det at hun måtte fake at hun drakk mye alkohol i sommer for at ingen skulle skjønne noe, sier bare litt om hvor ofte alkohol hun faktisk drikker til vanlig… Endret 13. september 2022 av Møffins 13
Bibbi_ Skrevet 13. september 2022 #696 Skrevet 13. september 2022 Bulsara skrev (58 minutter siden): Dette er jo kjernen og essensen i det jeg også reagerer på. Jeg bryr meg døyt om dama egentlig, men jeg blir provosert av valget om å "liksom" drikke alkohol. Hvorfor skulle det ikke være tilstrekkelig å si nei, jeg drikker ikke på ferie med 3-åringen min. Hvorfor vil hun "fake" dagsfylla, for deretter å gå ombord og ha resten av ettermiddag/kvelden med 3-åringen etter å tilsynelatende ha vært på dagsfylla? Hva slags foreldreskap vil hun vise med det? Skal det være humoristisk? For det er det iallefall ikke. Det er bare trist, og umodent. Så den ranten i går om å vise frem "bevis" på at hun ikke drakk. Vel, det tar ikke bort faktumet at hun låste inn datteren i båten for å gå på konsert. Ei heller at faren til barnet var sørpefull. Som hun selv skrev og la ut. Jeg tenker også hun kunne hatt godt av å være litt mer ydmyk og tenke over signalene hun sender ut, som snart tobarns mor. Mye er så umodent og rett i forsvar, så kunne hun være litt ydmyk i hva hun publiserer. Nå fremstå hun bare som umoden "ædabæda". TIl og med hudpleien måtte fakes. Ok....I rest my case Den dama er ikke mye ydmyk. Hun er jo tross alt en suksess full rik dame som alle burde se opp til (i hennes øyne). 1
Gjest tullerikke Skrevet 13. september 2022 #697 Skrevet 13. september 2022 Er det ikke bedre å slutte å lese inne her BH, så slipper du å irritere deg over alt som skrives🤷♀️
skruf Skrevet 13. september 2022 #698 Skrevet 13. september 2022 Jeg kjenner egentlig ikke så mye til henne, men hva er hun kjent, suksessfull og rik over? Hvor er hun kjent fra?
Bibbi_ Skrevet 13. september 2022 #699 Skrevet 13. september 2022 skruf skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner egentlig ikke så mye til henne, men hva er hun kjent, suksessfull og rik over? Hvor er hun kjent fra? Hun var med på tv programmet "alle elsker camping" en gang.... 😄 Hva ellers hun er kjent for veit jeg faktisk ikke. Om hun er så rik som hun later som kan sikkert diskuteres. 3
skruf Skrevet 13. september 2022 #700 Skrevet 13. september 2022 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Hun var med på tv programmet "alle elsker camping" en gang.... 😄 Hva ellers hun er kjent for veit jeg faktisk ikke. Om hun er så rik som hun later som kan sikkert diskuteres. Åh……hun fremstiller seg jo som skikkelig suksessfull forretningskvinne som nettopp har sittet i over 3 timer med Mail og flere telefonmøter, kjøper et gulvteppe som koster det hvite ut av øya på en…..oppussing hele tiden. Fremstiller seg veldig suksessfull Etter «Alle elsker camping» 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå