Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (45 minutter siden):

Så hvorfor skriver SE at hun er i uke 17 nå på Instagram?

Mulig hun da er 16+1. Og da sier man vel gjerne at man er i den 17. uka. Ikke helt skjønt det der 😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flettfrid skrev (41 minutter siden):

Sara ble gravid helgen 2-4 juni, og er 16 uker på vei. Hun har selv bekreftet at hun ble gravid den helgen.

Fy søren hvor syk verden det har blitt når det gjelder SoMe🙈🙈 når vi til og med vet hvilken helg de hadde sex og ble gravid🙈

Er det da noe igjen som de velger å holde privat? Vi sier at heldigvis eksponerer ikke Sara Emilie barna sine på nett. Men jeg vet da søren om alt dette de opplyser om er noe bedre. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (31 minutter siden):

Mulig hun da er 16+1. Og da sier man vel gjerne at man er i den 17. uka. Ikke helt skjønt det der 😄

Eller de har startet med samme opplegg som i fru paprika sin verden.. legger på noen uker.. å påsken starter brått når 1 nyttårsdag var over🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Fy søren hvor syk verden det har blitt når det gjelder SoMe🙈🙈 når vi til og med vet hvilken helg de hadde sex og ble gravid🙈

Er det da noe igjen som de velger å holde privat? Vi sier at heldigvis eksponerer ikke Sara Emilie barna sine på nett. Men jeg vet da søren om alt dette de opplyser om er noe bedre. 

Hun holde typen hemmelig, men snakker gladelig om sexlivet deres 🤣🙈

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 minutter siden):

😂😂 må le , vi vet nok mye enn vi burde 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Jeg er 19+4 og jeg sier at jeg er i uke 20.

Jeg har fullført 19 uker og er nå inni uke 20. Skjønte ikke helt greia selv når jeg var gravid første gangen🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Så Benedicte fikk gravidmage allerede i uke 11 🙈

Er ganske vanlig å få mage tidlig når man er gravid med nr 2. Jeg begynte også å få i uke 11! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (3 timer siden):

Ganske lett å finne ut hvem han er faktisk😄 I know who he is!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (3 timer siden):

Nå er det jo ikke det at hun vil holde han hemmelig da, men han vil ikke være i sosiale medier og da bør det respekteres..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (47 minutter siden):

Nå er det jo ikke det at hun vil holde han hemmelig da, men han vil ikke være i sosiale medier og da bør det respekteres..

Men hadde jeg vært han, hadde jeg bedt henne slutte å prate om sexlivet deres. Hadde jo blitt flau, er jo sikkert familie og venner av han som følger henne. Men alt for oppmerksomhet og likes. 

Slik er vel de fleste influensere . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (15 minutter siden):

Men hadde jeg vært han, hadde jeg bedt henne slutte å prate om sexlivet deres. Hadde jo blitt flau, er jo sikkert familie og venner av han som følger henne. Men alt for oppmerksomhet og likes. 

Slik er vel de fleste influensere . 

Hun prater jo ikke om sexlivet deres, ærlig talt. 

Hun sa hun ble gravid den helga de var i tretopphytte. Det er ikke å komme med detaljer rundt sexlivet.

Hun glemte gjemme unna ei veske med sexleketøy, fikk kommenterer på det ang at barna kunne finne det, og forklarte de bekymrede følgerne at den esken til vanlig står høyt oppe sånn at barna ikke kommer over den. Det er heller ikke å utbrodere om sexlivet

Hun nevnte også en gang at hun spydde etter sex, i samme setning som hun også har kastet opp av andre ting. Det er heller ikke å legge ut om sexlivet sitt. 

Sara er gravid, de fleste forstår i 2022 at man må ha sex for å bli gravid. Storken er det vel ingen som tror på lengre. Sexleketøy har også blitt mere og mere normalisert. Selv mødre som er influencere, som Pilotfrue, reklamerer for det. Det gjør hun ikke til ei dårlig mor. Vi lever ikke i 1928 lengre.

Men det finnes sikkert ei forening for pripne kvinner en plass for de som ikke tåler ordet sex. Som sagt; Sara har ikke utbrodert sexlivet sitt. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (12 timer siden):

Poenget er ikke at han er hemmelig,det har jeg full forståelse for at han ønsker. Poenget er alt hun uhemmet deler. 

Til alt hell har hun sluttet å dele barna og deres liv.

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (31 minutter siden):

Hun prater jo ikke om sexlivet deres, ærlig talt. 

Hun sa hun ble gravid den helga de var i tretopphytte. Det er ikke å komme med detaljer rundt sexlivet.

Hun glemte gjemme unna ei veske med sexleketøy, fikk kommenterer på det ang at barna kunne finne det, og forklarte de bekymrede følgerne at den esken til vanlig står høyt oppe sånn at barna ikke kommer over den. Det er heller ikke å utbrodere om sexlivet

Hun nevnte også en gang at hun spydde etter sex, i samme setning som hun også har kastet opp av andre ting. Det er heller ikke å legge ut om sexlivet sitt. 

Sara er gravid, de fleste forstår i 2022 at man må ha sex for å bli gravid. Storken er det vel ingen som tror på lengre. Sexleketøy har også blitt mere og mere normalisert. Selv mødre som er influencere, som Pilotfrue, reklamerer for det. Det gjør hun ikke til ei dårlig mor. Vi lever ikke i 1928 lengre.

Men det finnes sikkert ei forening for pripne kvinner en plass for de som ikke tåler ordet sex. Som sagt; Sara har ikke utbrodert sexlivet sitt. 

Hun "glemmer" støtt og stadig sexleketøy.

Hvorfor må vi vite når hun har sex?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (11 timer siden):

Hun "glemmer" støtt og stadig sexleketøy.

Hvorfor må vi vite når hun har sex?

Det er jo ikke støtt og stadig 

Og det med tretopphytta var ifm følgere lurte på hvor langt hun var på vei, og hun fortalte tidspunkt for unnfangelsen så kan nysgjerrige få regne ut selv

Sånn som det har blitt fremstilt så kan det virke som at hun snakker om sex i annenhver setning og utbroderer om eget sexliv, noe som overhoder ikke stemmer 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istedenfor å finne på en historie om politianmeldelse og nettroll,hva med å blokke IG innboksen for random meldinger,sette filter på bilder for å blokke uønskede kommentarer og forøvrig gjøre andre grep for å skjerme seg?

"Du vil ikke ha ett liv på samvittigheten!",sånn for å skremme folk fra å si noe.

Historien mister all troverdighet når man bruker poenget med at apple-id kan spores (gratulerer,det vet vel alle..?),men fakta er jo at alle mobiler/pcer kan spores opp/finne IPen til,men denne infoen er ulovlig å bruke,selv ifb med en anmeldelse..

Kun politiet har lov til å be om innsyn i hvem IPen tilhører/bekrefte at den tilhører xxxx.

Alt dette burde jo de "etiske hackerne" av noen bekjente fortelle henne..

Endret av J..
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (32 minutter siden):

Istedenfor å finne på en historie om politianmeldelse og nettroll,hva med å blokke IG innboksen for random meldinger,sette filter på bilder for å blokke uønskede kommentarer og forøvrig gjøre andre grep for å skjerme seg?

"Du vil ikke ha ett liv på samvittigheten!",sånn for å skremme folk fra å si noe.

Historien mister all troverdighet når man bruker poenget med at apple-id kan spores (gratulerer,det vet vel alle..?),men fakta er jo at alle mobiler/pcer kan spores opp/finne IPen til,men denne infoen er ulovlig å bruke,selv ifb med en anmeldelse..

Kun politiet har lov til å be om innsyn i hvem IPen tilhører/bekrefte at den tilhører xxxx.

Alt dette burde jo de "etiske hackerne" av noen bekjente fortelle henne..

Er lov å bruke hackere for å finne fult navn på folk?

Endret av Bibbi_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (16 minutter siden):

Nei. Hacking generelt er ikke lov.

"Etisk hacking" er en idiotisk norsk variant av "white hats" som betyr at de gjør noe "i beste mening".

Hadde tatt meg 1,5 min å finne ut IPen til de fleste på foraet her,det er ikke komplisert.

Men det er heller ikke lov,selv ikke for å bruke til å anmelde noen.

Så en slik anmeldelse hadde kun slått tilbake på henne selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (18 minutter siden):

Hacking er aldri lovlig, uten rettsordre som politiet får i visse tilfeller. Antagelig er hele historien rundt dette bare løgn. Jeg har til å gode å lese noe om BH som hun ikke selv har lagt ut, så kanskje hun må gå litt inn i seg selv

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...