Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snublefot62 skrev (11 minutter siden):

Det er et mønster som går igjen hos flere influensere.

Man begynner ofte som jordnær, ekte og gjerne direkte (på en god måte). Så får man følgere og blir høy på seg selv.

I prosessen mister man seg selv litt og det man tror man får følgere av er ikke det som skaffet de første følgerene, og så ender man opp med å bli en usmakelig, konfliktsøkende og dårlig versjon av seg selv hvor de ekte sidene forsvinner gradvis.

Resultatet er et evig jag på å sminke grisen, lage kleine arrangerte videoer, kritisere andre, henge ut andre og prøve å fronte en hverdag som er luksus og glamorøs.

Mens i realiteten er hverdagen til influenseren minst like hverdagslig som resten av oss. Og de fleste følgerene er ikke der for å se den ekte personen lenger men for å få med seg dramaet.

Trist.

Jeg kjenner ingen som driver å henger ut folk/bedrifter i hytt og pine, det er bare vanlig blant enkelte i influencerniljøet virker det som. Merkelig å ville holde på sånn som voksen.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig lov å henge ut et enkeltmenneske på den måten der? 🤯 

Ta det med sykehuset for f, ikke del det med tusener av fremmede.

• Liker 11
Skrevet
Ville91 skrev (22 minutter siden):

Jeg håper det ikke er lov, og at noen tar tak i det! At den dama der lærer andre influencere om SoMe er jo helt på trynet! 

• Liker 4
Gjest Kattedama
Skrevet
Orly skrev (2 timer siden):

Jeg kjenner ingen som driver å henger ut folk/bedrifter i hytt og pine, det er bare vanlig blant enkelte i influencerniljøet virker det som. Merkelig å ville holde på sånn som voksen.

Du kjenner ingen? Du kjenner da til HD, hun har da gjort det samme. 

Skrevet (endret)
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Jeg håper det ikke er lov, og at noen tar tak i det! At den dama der lærer andre influencere om SoMe er jo helt på trynet! 

Er ikke lov. Personen som er uthengt kan anmelde BH for æreskrenkelser. Dette burde BH vite som journalist, men den gang ei!

https://snl.no/ærekrenkelse

Ærekrenkelse er en handling som krenker en annens æresfølelse, eller er egnet til å skade en annens gode navn og rykte, eller til å utsette en annen for hat, ringeakt eller tap av tillit som hen har behov for i sin stilling eller næring. Dette kan skje ved ord eller handling. Ærekrenkelser er i utgangspunktet ikke lovlige.

Endret av rundtfingern
  • Liker 7
Skrevet (endret)
Lill :) skrev (8 minutter siden):

Du kjenner ingen? Du kjenner da til HD, hun har da gjort det samme. 

Nei jeg kjenner ingen andre enn influencere som det står, men du måtte prøve å ta meg på noe ja. Jeg kjenner ikke HD , men hun inngår altså i begrepet influencere. Dette er tråden til BH, ikke HD.

Endret av Orly
Skrevet

Og for all del, det er ikke greit å få stygge meldinger, men det er heller ikke greit å dele navnet og arbeidsplassen til vedkommende offentlig. Jeg trodde kanskje BH hadde litt mer kontroll på sånt, men der tok jeg feil. Nå virker hun bare smålig.

• Liker 11
Skrevet

Det tok meg tre sekunder å finne denne personen😳 Hun der er ikke sann altså. Hva slags melding har hun liksom fått? Så mye skrøner hun kommer med, så tror jeg ikke på henne uten håndfaste bevis. 

• Liker 2
Gjest tullerikke
Skrevet

Kanskje hun har fått beskjed om å slutte å oppføre seg som hun skal føde snart🙊

Skrevet
Ville91 skrev (2 timer siden):

Nå måtte jeg gå inn på IG og sjekke og den var jammen drøy altså😟😟 man henger ikke ut ett enkeltmenneske på den måten som hun gjorde der. Skjerp deg Benedicte 

• Liker 5
Skrevet
Anya66 skrev (19 timer siden):

Hun er jo 18 uker på vei 😁

Merkelig det da, når hun selv uttalte at hun er kortere på vei enn Sara. Og hun er ca 16 uker på vei.

• Liker 6
Skrevet
rundtfingern skrev (1 time siden):

Og for all del, det er ikke greit å få stygge meldinger, men det er heller ikke greit å dele navnet og arbeidsplassen til vedkommende offentlig. Jeg trodde kanskje BH hadde litt mer kontroll på sånt, men der tok jeg feil. Nå virker hun bare smålig.

Hun skylder nok på/gjemmer seg bak.....gravidhormoner!

• Liker 1
Skrevet
Flettfrid skrev (24 minutter siden):

Merkelig det da, når hun selv uttalte at hun er kortere på vei enn Sara. Og hun er ca 16 uker på vei.

Sara er 18 uker på vei nå, Benedicte 17 1/2

Skrevet
Anya66 skrev (20 minutter siden):

Sarah er vel rundt 16 uker på vei. Hun skriver nå at fosteret er 16 cm og 100 g. Og da er man rundt 16 uker på vei. Og barnet ble unnfanget på tretoppene hytta. Så da er jo ikke Benedicte mer enn 15 uker på vei, maks. 

• Liker 1
Skrevet

Så Benedicte fikk gravidmage allerede i uke 11 🙈

• Liker 5
Skrevet
Anya66 skrev (44 minutter siden):

Så hvorfor skriver SE at hun er i uke 17 nå på Instagram?

Skrevet

Alt dette med hvilke uker de er i blir kun spekulasjoner.. men om Sara sier hun er 17 uker på vei så lyver hun vel ikke om det? 

Skrevet
Anya66 skrev (1 time siden):

Sara ble gravid helgen 2-4 juni, og er 16 uker på vei. Hun har selv bekreftet at hun ble gravid den helgen.

• Liker 4
Skrevet
Bibbi_ skrev (53 minutter siden):

Så Benedicte fikk gravidmage allerede i uke 11 🙈

Uke 2 i følge seg selv 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...