Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Trudis23 skrev (58 minutter siden):

Og det er hun i sin fulle rett til… Spørsmålet er hvorfor er du også opptatt av hennes mage? Hun legger det ut i egen kanal, ikke til skade for noen. Ikke gå inn hvis det irriterer deg sånn. 

Og om du hadde lest det jeg skrev tidligere så ser du at jeg mener det er nettopp skadelig. Kroppspress.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Og om du hadde lest det jeg skrev tidligere så ser du at jeg mener det er nettopp skadelig. Kroppspress.

Syltynt grunnlag… Det er nettopp det det ikke er når hun ikke forteller hvor langt hun er på vei. Men her er dere…. finregner på dager og hendelser 😏

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strir fælt før vaskehjelpa kommer,men vaskehjelpa er jo mora hennes..

Ikke noe galt i det,men igjen skal alt høres mer lukseriøst ut enn hva det er.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama blir jaggu utsatt for mye verdt å syte over. Fastlegevikaren gitt seg også nå. Buhuhuuu. Skal vel skrive en klagemail da.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neiognei skrev (24 minutter siden):

Den dama blir jaggu utsatt for mye verdt å syte over. Fastlegevikaren gitt seg også nå. Buhuhuuu. Skal vel skrive en klagemail da.

Akkurat mangel på fastlege er ett reelt problem,så der forstår jeg frustrasjonen.

Endret av J..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (8 timer siden):

Syltynt grunnlag… Det er nettopp det det ikke er når hun ikke forteller hvor langt hun er på vei. Men her er dere…. finregner på dager og hendelser 😏

Kroppspress er reelt. Også blant kommende mødre. Ønsket om å ikke skille seg ut er ekstremt sterk hos de fleste. Når da BH legger ut bilder av seg selv hvor hun lyver om både størrelse på mage og hvor gammelt fosteret er så kan det potensielt villede og skape et press for andre. Det er høyst reelt. Like reelt som når influensere lyver på seg små klesstørrelser, bruker filter og fotoredigering for å skape et annet bilde til følgere.

Og hadde nå bare motivet vært at hun gledet seg over barnet og var ivrig på livstegn så hadde det vært en sak.

Men motivet hennes er å flytte fokus bort fra det som skjedde i sommer og de svært dårlige og tvilsomme valgene (i flertall) hun tok. Det er skammelig.

Hun som influenser har et spesielt stort ansvar. Et ansvar hun viser at hun hverken er bevisst eller takler.

Hva blir det neste? Spark i uke 15?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (2 timer siden):

Akkurat mangel på fastlege er ett reelt problem,så der forstår jeg frustrasjonen.

Poenget er at hun klager med en gang noe ikke er helt på tå hev etter hennes standarder. Hvor mange klagemailer skriver hun i måneden? Det er ikke få.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neiognei skrev (18 minutter siden):

Poenget er at hun klager med en gang noe ikke er helt på tå hev etter hennes standarder. Hvor mange klagemailer skriver hun i måneden? Det er ikke få.

Ja,dét kan jeg være enig i.

Men akkurat dette med å ikke ha fast fastlege er ett reelt problem over hele Norge de siste årene og er helt innafor å være frustrert over.

Alt det andre,der imot..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (11 timer siden):

Det er jo ikke hun som skaper kroppspress! Det er derfor hun ikke vil si hvor langt hun er på vei. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (27 minutter siden):

Det er jo ikke hun som skaper kroppspress! Det er derfor hun ikke vil si hvor langt hun er på vei. 

Vil hun ikke? Hvem var det da som publiserte ultralydbildet?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stå å vise frem "magen" slik hun gjør, er det vi diskuterer. Hun står å viser frem noe hun ikke har, og det viser hvor oppmerksomhetsyk og selvopptatt hun er. Å driter seg jo ut. Hun skal etter alder være voksen, men oppfører seg ikke slik. Et voksent gravid menneske står ikke å viser frem en mage man ikke har.  Men hun er jo bare meg meg meg.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er bra hun forteller at NIPT test er ett alternativ til de som ønsker og har råd til det.

Tommel opp for nyttig info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (13 minutter siden):

Synes det er bra hun forteller at NIPT test er ett alternativ til de som ønsker og har råd til det.

Tommel opp for nyttig info.

Absolutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem lar ett gulvteppe til 7K ligge i en tydeligvis veldig skitten garasje i flere dager da 😮💨 men klart det er alle andre sin skyld.

Hjelper ikke at de var på ferie, de kunne fått noe til å hente det og ta vare på det. De må jo ha vært klar over hvordan det ser ut i garasjen/på garasjegulvet sitt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette evige mase om magen hennes ?  Har ikke kjent til denne influenseren før, så måtte inn å sjekke. Å jeg skjønner ærligtalt ikke hva dere gnåler om.  Kroppspress fordi hun viser gravidmagen sin ? 😂😂😂😂 latterligste jeg har hørt.  Er ikke noe fasit på hvordan en gravidmage ser ut. Like individuelt som en ikke gravidmage det. Å til dere som kommenterer at det ikke er noe gravidmage pga fosteret bare er en avokado, det er mye mer en bare fosteret som gjør at magen vokser 🤦🏼‍♀️ Blandt annet vokset det en morkake inni der, fostervann, navlestreng, livmor som vokser osv. heller ikke uvanlig å bli veldig oppblåst under graviditet. Å ikke minst at man får fortere mage jo flere ganger man går gravid.  Set jo tydelig på bildene at det er en liten mage der. Om det er fett, oppblåst, baby ellet whatever har da f ikke noe å si. Hun er gravid å stolt av det.   Er selv gravid nå å er mye større en det jeg var led tvillinger inni der. Å nei jeg blåser ikke ut magen for å fake at jeg er lengre på vei. Det kommer av at kroppen har gjort dette før å at det har liggi barn inni det før. Da vokser livmora fortere å man får fortere mage. Har i tillegg mere fostervann denne gangen.  Herre gud så sinnsykt  tragisk ting å skulle ta noen på. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må jo være dronningen av sleip og skjult reklamering? At hun liksom lærer opp folk til dette er helt hinsides

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren om at hun gestikulerer voldsomt og vifter med neglene var en av de mer passende jeg har lest hittil. Hvem bryr seg egentlig om alle planene for de ulike rommene? Alt jeg ser er bare voldsomt til peking og vifting på noe som ikke gir mening? Er jo veldig tydelig kopi av en type interiørstil hun ikke mestrer. 

Og man er plutselig utdannet kokk uten fullført læretid? Er ikke læretiden halve studiet? 

Forøvrig var siste promovideo for det influenserkurset ganske pinlig, ‘gjør som meg og lev drømmelivet med et vinglass i en båt’. I følge henne selv er det så mye stress og styr og grusomt travelt å være influenser at jeg må jo si hun motarbeider seg selv med all klagingen og sytingen. Hvem ønsker seg et liv fylt med så mye stress?

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altsååå… Hun sensurerer alle andre som har skrevet til henne på snap som hun deler, men… påpek èn liten negativ ting og du blir ikke sensurert. Dama skrev jo tilogmed at hun synes hun er utrolig flink. 

i tillegg; det virker som hun prøver veldig å kopiere Eveline Karlsen sin gestikulering. Bare flaut, og lett å gjennomskue. Hun har aldri gestikulert så mye som hun har gjort nå siste året.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (7 timer siden):

Altsååå… Hun sensurerer alle andre som har skrevet til henne på snap som hun deler, men… påpek èn liten negativ ting og du blir ikke sensurert. Dama skrev jo tilogmed at hun synes hun er utrolig flink. 

i tillegg; det virker som hun prøver veldig å kopiere Eveline Karlsen sin gestikulering. Bare flaut, og lett å gjennomskue. Hun har aldri gestikulert så mye som hun har gjort nå siste året.

men måten hun svarer på noe hun ikke liker er så dumt. Blir flau på hennes oppførsel 🤦‍♀️

Trenger selv en kurs i kommunikasjon og oppførsel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...