Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Anbefalte innlegg

Gjest Bulsara
Skrevet
Flettfrid skrev (44 minutter siden):

Den graviditetstesten må værre tatt ombord på båten,ut fra hvordan "badet"ser ut. Da hadde hun råååsa negler, de fikk hun etter 16. Juni. I tillegg har hun mistet den ene "negelen" på ringfinger, noe hun gjorde en av de siste dagene i ferien.

Ul bildet hun viser er tatt med "bare" negler(negler uten negelakk), det hadde hun i noen dager etter de kom hjem fra ferien. Rundt 1.-4. August.

Hadde fått lagt nye negler før jenta hadde bursdagsfeiring 7. Aug.

Konklusjon hun fant ut at hun var gravid på båten på slutten av ferien og tok UL man/tirs/ons etter de kom hjem fra ferie. Sikkert for å se hvor langt på vei hun var. 

Ja, så da løy hun når hun påstod hun hadde "faket" all drikkingen gjennom ferien for å skjule graviditeten. Så patetisk 🙄

Skrevet
Flettfrid skrev (1 time siden):

Den graviditetstesten må værre tatt ombord på båten,ut fra hvordan "badet"ser ut. Da hadde hun råååsa negler, de fikk hun etter 16. Juni. I tillegg har hun mistet den ene "negelen" på ringfinger, noe hun gjorde en av de siste dagene i ferien.

Ul bildet hun viser er tatt med "bare" negler(negler uten negelakk), det hadde hun i noen dager etter de kom hjem fra ferien. Rundt 1.-4. August.

Hadde fått lagt nye negler før jenta hadde bursdagsfeiring 7. Aug.

Konklusjon hun fant ut at hun var gravid på båten på slutten av ferien og tok UL man/tirs/ons etter de kom hjem fra ferie. Sikkert for å se hvor langt på vei hun var. 

Screenshot_20220828-201923_Instagram.jpg

Det ultralyd bildet viser vel et foster på ca 6 uker?? Når er det tatt?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for bilder uten kilde. 

Sol, admin.

Skrevet
Bibbi_ skrev (9 minutter siden):

Det ultralyd bildet viser vel et foster på ca 6 uker?? Når er det tatt?

Ultralyden er tatt 2. august. Står øverst til venstre på ul-bildet. :)

• Liker 3
Skrevet
PecanPie skrev (14 minutter siden):

Ultralyden er tatt 2. august. Står øverst til venstre på ul-bildet. :)

Så ikke det jeg 🙈 da er ho ca 9-10 uker på vei da... Ikke rart hun har så stor mage da 🤣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Så ikke det jeg 🙈 da er ho ca 9-10 uker på vei da... Ikke rart hun har så stor mage da 🤣

Ja, jeg vil anta det samme. Snutten som viser video av ultralyd viser vel et foster (om man kaller det «foster» på det stadiet?) i ca uke 9. 

Jeg ligger 1-2 uker bak henne i løypa, og kan vel se ut som jeg skal føde i mårra om jeg vil, men har nok null babymage før om 10-12 uker. 😅

• Liker 4
Gjest kongletoppen
Skrevet
Bibbi_ skrev (12 timer siden):

Nå? 

Skrevet
kongletoppen skrev (43 minutter siden):

Nå? 

Jeg vet ikke. Men i følge ultralydbildet er hun jo ikke mange ukene på vei. Så vil tippe ho er rundt 10 uker nå kanskje...

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i allverden kommenterer dere magen hennes?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Trudis23 skrev (1 time siden):

Hvorfor i allverden kommenterer dere magen hennes?

Fordi hun skal ha så mye oppmerksomhet på den ikke-eksisterende magen sin?

• Liker 20
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Hva så? Kan hun ikke bare få lov til å være stolt av graviditeten sin? 

• Liker 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke at dere gidder å bry dere om magen hennes. Herlighet. Hva gjør det for deg at hun synes det er stas med babymage? Følger henne selv og kan ikke si at det bryr meg en plass hva hun gjør eller ikke gjør med magen. Ikke rart det blir krig i verden. Skulle tro man hadde kommet lenger i 2022 enn at man kommenterte størrelsen på en babymage. 

• Liker 6
Skrevet
Maydis8 skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke at dere gidder å bry dere om magen hennes. Herlighet. Hva gjør det for deg at hun synes det er stas med babymage? Følger henne selv og kan ikke si at det bryr meg en plass hva hun gjør eller ikke gjør med magen. Ikke rart det blir krig i verden. Skulle tro man hadde kommet lenger i 2022 enn at man kommenterte størrelsen på en babymage. 

Men det er jo ikke babymage? Fosteret er på str med hva da, en avokado? Hun presser ut magen sin for alt det er verdt for å gi en illusjon på at hun er lengre på vei. Og det gjør hun for at hun kan spinne på løgnen om at hun var edru i hele sommer og ikke drakk rundt barnet sitt hver dag..

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Birdo skrev (Akkurat nå):

Men det er jo ikke babymage? Fosteret er på str med hva da, en avokado? Hun presser ut magen sin for alt det er verdt for å gi en illusjon på at hun er lengre på vei. Og det gjør hun for at hun kan spinne på løgnen om at hun var edru i hele sommer og ikke drakk rundt barnet sitt hver dag..

Men, hva spiller det for rolle? La hun være så langt på vei eller kort på vei som hun vil. Er da tusen andre ting man kan kritisere henne for, som eksponering av barn feks. Kjenner da folk som har fått mage tidlig og folk som nesten ikke har hatt mage når de var 9 mnd på vei. Vi må slutte å bry oss med hvordan andre ser ut, spesielt gravide. Nå har dere mast om den kvelden i båten i ukesvis. Hva vet vel vi om hva som skjedde rundt barnet til alle døgnets tider. Det går over stokk og stein her inne. Vi har jo ikke alkotestet henne hver dag i sommer, så vi har ingenting vi skulle sagt. Tviler på at hun drakk hver dag. Herlighet. Det må da være andre ting å kritisere her inne. Dette fordummer tråden. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Trudis23 skrev (16 minutter siden):

Hva så? Kan hun ikke bare få lov til å være stolt av graviditeten sin? 

Maydis8 skrev (5 minutter siden):

Så det er greit at hun fremmer et fokus på en mage som det er alt for tidlig å ha? Kommende, unge og uerfarne mødre kan jo tro at dette er idealet og virkeligheten og begynne å lure på hva som er galt med de som ikke har like stor mage som BH prøver å late som hun har.

Det er et ekstremt kroppsfokus i dagen medie og BH bidrar ikke positivt når hun gjør dette hun nå gjør.

Så kan en jo lure på hvorfor hun gjør dette.

Jo åpenbart gjør hun dette for å lyve på seg hvor langt hun er kommet i graviditeten. For om hun er lengre enn det hun faktisk er så tror hun i sin ville fantasi at det gir henne alibi for alle de dumme og idiotiske valgene hun gjorde i sommer. Jeg vet ikke hva hun tenker med, men hennes desperate forsøk på å dekke over dette er ikke mindre enn hysterisk.

Så i prosessen med å lyve så det renner av seg for å dekke over totalt mangel på gangsyn og sin rolle som forelder i sommer så klarer hun å skape et skadelig kroppsideal og press.

Godt jobba BH. Og så lurer dere på hvorfor folk bryr seg?

Ikke en kjeft her inne hadde brydd seg om magen hennes om hun ikke hadde fokusert på den selv. Ingen. Absolutt ingen.

Men her er vi da..

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (41 minutter siden):

Så det er greit at hun fremmer et fokus på en mage som det er alt for tidlig å ha? Kommende, unge og uerfarne mødre kan jo tro at dette er idealet og virkeligheten og begynne å lure på hva som er galt med de som ikke har like stor mage som BH prøver å late som hun har.

Det er et ekstremt kroppsfokus i dagen medie og BH bidrar ikke positivt når hun gjør dette hun nå gjør.

Så kan en jo lure på hvorfor hun gjør dette.

Jo åpenbart gjør hun dette for å lyve på seg hvor langt hun er kommet i graviditeten. For om hun er lengre enn det hun faktisk er så tror hun i sin ville fantasi at det gir henne alibi for alle de dumme og idiotiske valgene hun gjorde i sommer. Jeg vet ikke hva hun tenker med, men hennes desperate forsøk på å dekke over dette er ikke mindre enn hysterisk.

Så i prosessen med å lyve så det renner av seg for å dekke over totalt mangel på gangsyn og sin rolle som forelder i sommer så klarer hun å skape et skadelig kroppsideal og press.

Godt jobba BH. Og så lurer dere på hvorfor folk bryr seg?

Ikke en kjeft her inne hadde brydd seg om magen hennes om hun ikke hadde fokusert på den selv. Ingen. Absolutt ingen.

Men her er vi da..

Det er dere som lager denne magen til et stort fokus. Nobody else.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin.

Gjest Lily Of the Valley
Skrevet
Maydis8 skrev (2 timer siden):

Siden mitt forrige innlegg korrekt ble slettet, så vil jeg anbefale deg å gå inn på Benedictes IG. Jeg kan være enig i at det kanskje er for mye fokus på magen her inne, men det er jo ikke tatt ut fra løse lufta. Så det er rett og slett ikke riktig

Skrevet
Maydis8 skrev (3 timer siden):

Det er IKKE "vi" som publiserer bilder av BH stående og holde rundt "magen".

Det er IKKE "vi" som publiserer bilder av datteren som kysser "magen".

Det er IKKE "vi" som publiserer bilder av en "mage" som i følge UL bildene er 10 uker, maks.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Snublefot62 skrev (21 minutter siden):

Det er IKKE "vi" som publiserer bilder av BH stående og holde rundt "magen".

Det er IKKE "vi" som publiserer bilder av datteren som kysser "magen".

Det er IKKE "vi" som publiserer bilder av en "mage" som i følge UL bildene er 10 uker, maks.

Og det er hun i sin fulle rett til… Spørsmålet er hvorfor er du også opptatt av hennes mage? Hun legger det ut i egen kanal, ikke til skade for noen. Ikke gå inn hvis det irriterer deg sånn. 

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...