annelis Skrevet 24. august 2022 #521 Del Skrevet 24. august 2022 18 hours ago, Mellion said: Hun elsker oppmerksomhet og «kjendis» statusen.. nå skal hu på intervju med se og hør 😂 Lurer på hva se og hør skal skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 24. august 2022 #522 Del Skrevet 24. august 2022 girlie93993 skrev (På 22.8.2022 den 16.12): Hun sa hun fant ut av graviditeten på starten av sommeren, men at hun ikke var gravid når hun var i Barcelona (nå vet jeg ikke når dette var) men tipper at hun er rundt 12 uker på vei. Hun drakk ikke alkohol i følge henne selv men "lurte" følgerne sine som hun har sagt Det gir ingen mening å «lure» følgerne sine, hvorfor skulle hun det? Lure dem for hvilken grunn? Hun kunne bare latt være å snakke om fylla og konserter og lagt ut vanlige bilder. Kunne fint ha alkoholfritt i glasset uten at følgerne ser forskjell. Så litt av en plan hun hadde der… skikkelig mastermind hun der altså. Hun «latet» bare som om hun var på fylla nå, som fokuset er på at de har blandet barn og alkohol og til og med latt 3-åringen alene i en båt uten tilsyn og barnevernet er kanskje involvert. Til og med den «sjekke hvert kvarter» og «barnepass» fra den andre båten (hvor var den egentlig?) er helt på bærtur. Hun må tro folk som følger henne er idioter, kanskje de er det, hva vet jeg. Men alle som bare har sett litt av det ser jo fort hva dette egentlig er. Hun er uansvarlig og mest sannsynlig -ut i fra hennes egen fremstilling av å ha vært på fylla - drukket imens hun enten visste eller ikke visste at hun var gravid. Å si etterpå det var «på tull» gjør ikke oss andre dumme som tror det ene eller andre, men at hun selv fremstiller seg slik. For hva? Tjener man virkelig så godt som «influencer» at man fremstiller ser selv som så dårlige uansvarlige foreldre og at det er verdt det? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. august 2022 #523 Del Skrevet 24. august 2022 "Ville egentlig til Karibien,men siden Xxx bare har 10 dager fri,kunne jeg tenkt meg 3 uker i Thailand men vi endte med en tur til Granca!" Hvorfor ikke ta 7-10 dager i karibia da? Eller bare si at man droppe første del å si man reiser til Granca? Hvorfor ønske å fremstå som man har en inntekt 7 ganger så høy som man faktisk har? Er jo bare teit. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 24. august 2022 #524 Del Skrevet 24. august 2022 J.. skrev (1 time siden): "Ville egentlig til Karibien,men siden Xxx bare har 10 dager fri,kunne jeg tenkt meg 3 uker i Thailand men vi endte med en tur til Granca!" Hvorfor ikke ta 7-10 dager i karibia da? Eller bare si at man droppe første del å si man reiser til Granca? Hvorfor ønske å fremstå som man har en inntekt 7 ganger så høy som man faktisk har? Er jo bare teit. Fasade, fasade.. skryte, skryte… 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 24. august 2022 #525 Del Skrevet 24. august 2022 Hun sier hun fikk mage i uke 8 denne gangen, men det er pga luft og overvekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. august 2022 #526 Del Skrevet 24. august 2022 Mellion skrev (1 time siden): Fasade, fasade.. skryte, skryte… Ja,men når fasaden er bygget opp på lån,kreditt og potensielt tidlig arv er det ikke noe å skryte av. Gjelder veldig mange nordmenn dette,ikke bare henne forøvrig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 24. august 2022 #527 Del Skrevet 24. august 2022 Som hun klager. Må sitte på pulten hele dagen. Stakkars. Vel, girl, sånn er det å jobbe. Ærlig talt skjønner jeg ikke hva hun klager på. Hun har huset fullt av håndverkere, som pusser opp og forbedrer huset sitt. Så klart det blir en periode med mer rot, men altså, hun får pusset opp og alt blir bra. Jeg blir provosert av den type klaging. Tydeligvis har hun ingen aning om hvordan det er å snu og vende på kronene. Nei, jo mer jeg ser på henne, jo mer avsky får jeg for det livet hun gir inntrykk av å leve, og måten hun fremstiller det på. Kanskje 2 barn kan få henne til å modnes litt mer. Tiden vil vise........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 24. august 2022 #528 Del Skrevet 24. august 2022 Tråden er ryddet for persondebatt og manglende kildehenvisning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 24. august 2022 #529 Del Skrevet 24. august 2022 J.. skrev (6 timer siden): "Ville egentlig til Karibien,men siden Xxx bare har 10 dager fri,kunne jeg tenkt meg 3 uker i Thailand men vi endte med en tur til Granca!" Hvorfor ikke ta 7-10 dager i karibia da? Eller bare si at man droppe første del å si man reiser til Granca? Hvorfor ønske å fremstå som man har en inntekt 7 ganger så høy som man faktisk har? Er jo bare teit. Stusser på det samme. Det var også en periode hun var på masse visninger i Svelvik på boliger som åpenbart er utenfor deres budsjett (10-17 millioner), men det var noe feil med alle og ikke bra nok for de. Istedenfor dropper de huskjøp og bare fjerner litt panel hjemme isteden.. Det er ganske tydeligvis at den livsstilen hun prøver å fremstille at hun har ikke samsvarer med virkeligheten. ..Og det at hun driver og forsvarer at de «bare» skal til Granca når de EGENTLIG skulle til Maldivene.. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. august 2022 #530 Del Skrevet 24. august 2022 LinnHenrikke skrev (18 minutter siden): Stusser på det samme. Det var også en periode hun var på masse visninger i Svelvik på boliger som åpenbart er utenfor deres budsjett (10-17 millioner), men det var noe feil med alle og ikke bra nok for de. Istedenfor dropper de huskjøp og bare fjerner litt panel hjemme isteden.. Det er ganske tydeligvis at den livsstilen hun prøver å fremstille at hun har ikke samsvarer med virkeligheten. ..Og det at hun driver og forsvarer at de «bare» skal til Granca når de EGENTLIG skulle til Maldivene.. Er jo bare merkelig. Bare å reise til Granca det altså,men hvis "prisen er det samme hit som dit,jeg vil dit men reiser hit!" gir jo 0 mening. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 24. august 2022 #531 Del Skrevet 24. august 2022 Mellion skrev (6 timer siden): Fasade, fasade.. skryte, skryte… Ja, beklager, jeg vil heller til Maldivene men måtte på ferie til Strømstad 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 24. august 2022 #532 Del Skrevet 24. august 2022 Benedicte; mener du i fullt alvor det du sier om at influencere må betale for å få sponsede varer? Influencere må skatte for spons, altså max 1/3 av verdien til varen. I motsetning til vanlige arbeidstakere som må jobbe, skatte og så kjøpe varen til fullpris inkludert mva. Forbruket mitt hadde gått ned med 75% om jeg slapp å kjøpe alt men fikk det sponset istedet. Jævla sytete influencere, kan de ikke basic matematikk? 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. august 2022 #533 Del Skrevet 25. august 2022 Dersom man betaler full pris for en vare er den ikke lenger sponset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. august 2022 #534 Del Skrevet 25. august 2022 Driver ikke hun her med influenserkurs? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 25. august 2022 #535 Del Skrevet 25. august 2022 Snublefot62 skrev (3 timer siden): Driver ikke hun her med influenserkurs? Fun fact; Benedicte var tilknyttet Blogghuset AS, som skulle bli et management for influensere. Det ble startet av bl.a Anne Brith Davidsen, og bloggere skulle skrive på hennes "magazine" annebrtith.no. Det ble aldri noe særlig sving på den bedriften, så det ble avviklet i all stillhet før eller etter skandalen med Anne Brith sitt influencerprogram i 2020. Selv som bare perifert berørt av tragedien i Svelvik for noen måneder siden, reagerer jeg sterkt på at hun drar fram tomtekjøp som uaktuelt på bakgrunn av tomtens historie. Alle tanker trenger ikke publiseres offentlig. For øvrig ser jeg at et helt ras samarbeid er lagt ut i forbindelse med en rimelig fersk unnfangelse. Jeg tenker at annonsørene trygt kan få se den omtalte TikTok - videoen, for å vurdere videre samarbeid. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. august 2022 #536 Del Skrevet 25. august 2022 FruJohansen skrev (4 minutter siden): Fun fact; Benedicte var tilknyttet Blogghuset AS, som skulle bli et management for influensere. Det ble startet av bl.a Anne Brith Davidsen, og bloggere skulle skrive på hennes "magazine" annebrtith.no. Det ble aldri noe særlig sving på den bedriften, så det ble avviklet i all stillhet før eller etter skandalen med Anne Brith sitt influencerprogram i 2020. Selv som bare perifert berørt av tragedien i Svelvik for noen måneder siden, reagerer jeg sterkt på at hun drar fram tomtekjøp som uaktuelt på bakgrunn av tomtens historie. Alle tanker trenger ikke publiseres offentlig. For øvrig ser jeg at et helt ras samarbeid er lagt ut i forbindelse med en rimelig fersk unnfangelse. Jeg tenker at annonsørene trygt kan få se den omtalte TikTok - videoen, for å vurdere videre samarbeid. Artig funfact. Jeg har tidligere dratt paralleller mellom Benedicte og ABD pga likhetstrekk. Nå skriver du at det faktisk var en relasjon/kobling der tidligere og. Jeg er ikke overrasket. Hun har jo allerede begynt å melke sympati rundt hatere. Snart kommer vel uttrykket "kvinner som hater kvinner" eller "you cant take the elevator to success - you have to use the stairs"... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 25. august 2022 #537 Del Skrevet 25. august 2022 1 hour ago, FruJohansen said: Fun fact; Benedicte var tilknyttet Blogghuset AS, som skulle bli et management for influensere. Det ble startet av bl.a Anne Brith Davidsen, og bloggere skulle skrive på hennes "magazine" annebrtith.no. Det ble aldri noe særlig sving på den bedriften, så det ble avviklet i all stillhet før eller etter skandalen med Anne Brith sitt influencerprogram i 2020. Selv som bare perifert berørt av tragedien i Svelvik for noen måneder siden, reagerer jeg sterkt på at hun drar fram tomtekjøp som uaktuelt på bakgrunn av tomtens historie. Alle tanker trenger ikke publiseres offentlig. For øvrig ser jeg at et helt ras samarbeid er lagt ut i forbindelse med en rimelig fersk unnfangelse. Jeg tenker at annonsørene trygt kan få se den omtalte TikTok - videoen, for å vurdere videre samarbeid. Tragedien i Svelvik - helt enig, ble lettere sjokkert over at det skulle dras fram - det er forholdsvis ferskt og det må være vondt å få det dratt opp igjen for involverte. Bare fordi hun ville lage litt ekstra klikk. Får håpe at det ikke blir publisert videre av andre medier. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 25. august 2022 #538 Del Skrevet 25. august 2022 Og hvorfor er jeg ikke overrasket over at denne dama har knytninger til ABD. Hun sender de samme vibbene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. august 2022 #539 Del Skrevet 25. august 2022 Andrea59 skrev (55 minutter siden): Tragedien i Svelvik - helt enig, ble lettere sjokkert over at det skulle dras fram - det er forholdsvis ferskt og det må være vondt å få det dratt opp igjen for involverte. Bare fordi hun ville lage litt ekstra klikk. Får håpe at det ikke blir publisert videre av andre medier. Skammelig egentlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 25. august 2022 #540 Del Skrevet 25. august 2022 (endret) " Planen var at det skulle skje etter bryllupet, og så fant jeg ut av det rett etterpå, røper hun til Se og Hør." Det bryllupet var vel i juni? Endret 25. august 2022 av ruskejento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå