Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør narr av folk som tok feil av at hun drakk alkohol i sommer , på snap nå. Uansett alkohol eller ikke, hun stengte uansett barnet sitt inne på båten! 

• Liker 24
Skrevet

Greie er jo at det er løgn. Om du ser videoen når hun pratet med barnet etter "dagsfylla" så var hun tydelig beruset. Hvorfor slette det om man viste at man ikke hadde gjort noe galt? Å ser man på andre bilder så er det dekt på alkohol til hun(og ikke åpenbart for og late som) , den videoen av de drikker på båten så har de innhold som ser helt likt ut. Kan ha åpnet to men tvilsomt. Hun fant det nok ut når hun først la ut infoen om at det kom en nyhet og nedtellingen begynte. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin.

Skrevet
Sunnydays skrev (1 time siden):

Greie er jo at det er løgn. Om du ser videoen når hun pratet med barnet etter "dagsfylla" så var hun tydelig beruset. Hvorfor slette det om man viste at man ikke hadde gjort noe galt? Å ser man på andre bilder så er det dekt på alkohol til hun(og ikke åpenbart for og late som) , den videoen av de drikker på båten så har de innhold som ser helt likt ut. Kan ha åpnet to men tvilsomt. Hun fant det nok ut når hun først la ut infoen om at det kom en nyhet og nedtellingen begynte. 

Kjære deg, jeg er virkelig ikke for alt Benedicte gjør, reagerte også på det at datteren var alene på båten en stund til fordel for konsert. Men nå må du roe reka litt. Folk (særlig influensere?) kan lett finne på å skjule en graviditet på den måten som hun har gjort på sosiale medier. Kanskje hun var ekstra kvalm og sliten som gravid den dagen? Med tanke på det du skriver om dagsfylla. For å være gravid kan til tider føles som en evig fyllesyke. Først synes jeg denne tråden var noe underholdende, men får stadig mer bismak over at absolutt alt hun gjør skal kommenteres og tolkes i verste mening. 

• Liker 6
Gjest Kattedama
Skrevet
Lulu92 skrev (39 minutter siden):

Kjære deg, jeg er virkelig ikke for alt Benedicte gjør, reagerte også på det at datteren var alene på båten en stund til fordel for konsert. Men nå må du roe reka litt. Folk (særlig influensere?) kan lett finne på å skjule en graviditet på den måten som hun har gjort på sosiale medier. Kanskje hun var ekstra kvalm og sliten som gravid den dagen? Med tanke på det du skriver om dagsfylla. For å være gravid kan til tider føles som en evig fyllesyke. Først synes jeg denne tråden var noe underholdende, men får stadig mer bismak over at absolutt alt hun gjør skal kommenteres og tolkes i verste mening. 

Hun legger ut at både hun og mannen er på dagsfylla? Hvem har interesse av å vite dette egentlig? Og når hun i tillegg er gravid så ser det mer ut som en dekkoperasjon hun driver med en noe annet. Hvis man er kvalm og dårlig, drar man på konsert mens barnet sover alene i en båt?

Skrevet (endret)

Hun var ikke gravid på mai når hun var i Barcelona i mai, hun var der i perioden 21-26 mai(ca). Så da kan hun ikke være mer en 10-12 uker på vei. 

Screenshot_20220817-214109_Instagram.jpg

Endret av Flettfrid
La til tekst.
  • Liker 2
Skrevet

"Må være flaut å være de menneskene nå" sier hun, for hun drakk jo ikke...når hun lot ungen være låst inne i båten alene mens hun var edru på fest... eeeeh.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Lulu92 skrev (1 time siden):

Har vel litt med hennes ovenifra og ned holdning også?

• Liker 13
Skrevet
On 8/17/2022 at 12:02 AM, Møffins said:

Hun er chubby (ikke noe galt i det så det er sagt, synes hun har en flott kropp) så det ser nok ut som hun er lenger på vei enn hva hun faktisk er når hun holder under og over magen slik:) 

Hun sa hun var ikke gravid i Spania,  der var hun i mai. Så at hun tok nipt test. Man tar nipt før uke 13. Så hun er ca 10- 12 uker på vei

• Liker 1
Gjest Bulsara
Skrevet
neiognei skrev (10 timer siden):

"Må være flaut å være de menneskene nå" sier hun, for hun drakk jo ikke...når hun lot ungen være låst inne i båten alene mens hun var edru på fest... eeeeh.

Beklager, men jeg kjøper det ikke. Om hun så ønsker å fremvise et bilde av at hun drikker og partyer mens hun er på ferie med sin lille datter, for å dekke over en graviditet, så sier det mye om hennes umodenhet. Hvorfor i all verden vil hun vise frem det livet? Når hun er småbarnsmor. Kan hun ikke finne glede i andre ting en fest og fyll gjennom sommeren? Går det an å kose seg på andre måter? Hvorfor er det viktig å vise frem den fasaden?

Og når hun samtidig sier at samboeren fikk festet fra seg før han ble tobarns far.... Altså.....Har hun glemt at de allerede har et barn????

Nei, den arrogante måten, litt sånn "ædda bædda" hun hoverer over "de som tok feil" over at hun drakk i sommer. Spar meg. Og det finnes fortsatt vel dokumentert at hun forlot datteren for å dra på konsert. Og at det ble gjort i edru tilstand er nesten værre, med tanke på refleksjonene og vurderingene som småbarns mor. 

Beklager, men dette og det siste stuntet med å publisere den videoen av datteren på TikTok, det bevitner kun hennes umodenhet og at hun faktisk synes det er viktigere å hevde seg, være "kul" i SoMe, men det er bare tragisk. Jeg finner ikke ord. 

Så ja, jeg mener fortsatt en samtale med barneverntjenesten er/var meget berettiget ift. refleksjoner over hva slags mor hun vil vise frem hun er. 

Skrevet
Bulsara skrev (21 minutter siden):

Beklager, men jeg kjøper det ikke. Om hun så ønsker å fremvise et bilde av at hun drikker og partyer mens hun er på ferie med sin lille datter, for å dekke over en graviditet, så sier det mye om hennes umodenhet. Hvorfor i all verden vil hun vise frem det livet? Når hun er småbarnsmor. Kan hun ikke finne glede i andre ting en fest og fyll gjennom sommeren? Går det an å kose seg på andre måter? Hvorfor er det viktig å vise frem den fasaden?

Og når hun samtidig sier at samboeren fikk festet fra seg før han ble tobarns far.... Altså.....Har hun glemt at de allerede har et barn????

Nei, den arrogante måten, litt sånn "ædda bædda" hun hoverer over "de som tok feil" over at hun drakk i sommer. Spar meg. Og det finnes fortsatt vel dokumentert at hun forlot datteren for å dra på konsert. Og at det ble gjort i edru tilstand er nesten værre, med tanke på refleksjonene og vurderingene som småbarns mor. 

Beklager, men dette og det siste stuntet med å publisere den videoen av datteren på TikTok, det bevitner kun hennes umodenhet og at hun faktisk synes det er viktigere å hevde seg, være "kul" i SoMe, men det er bare tragisk. Jeg finner ikke ord. 

Så ja, jeg mener fortsatt en samtale med barneverntjenesten er/var meget berettiget ift. refleksjoner over hva slags mor hun vil vise frem hun er. 

Hun er ekstremt umoden. Og virker veldig ego.

• Liker 21
Skrevet

Er hun veldig stor kjendis? Hvorfor skriver aviser om hennes graviditet? Jeg visste ikke at hun var så kjent

• Liker 3
Skrevet
Flettfrid skrev (11 timer siden):

Hun var ikke gravid på mai når hun var i Barcelona i mai, hun var der i perioden 21-26 mai(ca). Så da kan hun ikke være mer en 10-12 uker på vei. 

Screenshot_20220817-214109_Instagram.jpg

Man regner graviditet fra første dag i siste mens. Jeg er 11+2 uker i dag, for graviditeten regnes fra 31. mai, som var første dag i siste mens. Eggløsningen kommer jo 14 dager senere, så det er først da jeg ble gravid, og jeg fant ikke ut av det før starten av Juli da jeg innså at mens var forsinket. Det er jo vanlig å teste rundt neste mens, og det er da jeg blir "gravid i mine øyne, men man regnes jo da som 4 uker + på vei allerede.

Hvis hun er 12 uker + så var hun i følge regnestykket kanskje gravid i Barcelona, men unnfangelsen hadde ikke skjedd enda. Jeg har ikke problemer med å dele graviditet før uke 12 med venner og familie, men regner med at hun ikke har delt det offentlig til alle sine følgere før uke 12.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skal hun klare barn nr to, når det virker så tungt å være mamma for kun en..  Dama gjør jo ikke anna enn å klage, ikke gjør det saken noe bedre at hu låser ungen inne for å gå på konsert..

• Liker 22
Skrevet

Jeg er så drittlei falske og hårsåre influensere.

Vlogging, blogging, sosiale medier og markedsføring er alt i jobben til en influenser. Jeg har og en jobb. Og når jeg gjør noe feil der, eller noe som ikke blir likt så får jeg høre det. Tydelig. Og jeg må korrigere meg eller overbevise om at jeg har rett. Ellers leverer jeg ikke motytelsen jeg får betalt for.

Samme går for en influenser. Om følgerene dine ikke liker det du gjør får du høre det og/eller du mister følgere.

Og det får en pokker meg tåle. Suck it up. Jeeeses.

Benedicte får velge selv. Vil hun fremstå som den umodne hoverende personen som har lurt følgerene sine i sommer og spilt full kun for å sitte der nå og rakke ned på følgerene? Som attpåtil har tatt ræva avgjørelser og vurderinger edru i hele sommer? Eller skal hun innrømme at hun har drukket og tatt dårlige vurderinger og utsatt barnet sitt for unødvendig risiko? Og samtidig, uansett alternativ, så gjør hun altså dette for en haug med følgere og hun eksponerer den mindreårige dattera si i svært sårbare og utsatte situasjoner. DET ER IKKE GREIT!

Hva om noen får tak i kjeksfilmen når hun blir eldre?

»Mamma, jeg vil ha seks…»

Jeg blir kvalm.

Voks opp.

• Liker 26
  • Nyttig 4
Skrevet
annelis skrev (2 timer siden):

Hun sa hun var ikke gravid i Spania,  der var hun i mai. Så at hun tok nipt test. Man tar nipt før uke 13. Så hun er ca 10- 12 uker på vei

Hun vil ikke si hvor langt hun er på vei, men likevel gir hun nok informasjon til at folk lett klarer å regne seg til det 🙄

• Liker 4
Skrevet

Jeg har møtt Benedicte og syns hun er ei kjempejente. Kjenner ikke igjen jenta dere beskriver i det hele tatt. Er bare trist å se hvordan dere omtaler Benedicte slik det blir gjort her. 

Skrevet

Jeg reagerer litt på at hun ikke vil si hvor langt hun er på vei grunnet «kroppspress»… Men samtidig «skryte» masse av at det gikk på første forsøk, at hun aldri har prøvd eggløsningstest før.. oooosv. Er det ikke vondere for de som prøver og prøver å få dette i fleisen enn at noen sammenligner sin kropp med hennes når de er allerede gravid???

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Siri 4 skrev (9 timer siden):

Jeg har møtt Benedicte og syns hun er ei kjempejente. Kjenner ikke igjen jenta dere beskriver i det hele tatt. Er bare trist å se hvordan dere omtaler Benedicte slik det blir gjort her. 

Hun kan helt sikker oppleves annerledes irl enn det hun viser på nett. Du må huske at de fleste bare ser henne/møter henne via skjerm/insta/snapp og gjør seg opp en mening ut fra det HUN velger å dele i sosiale medier(noe influensere selv fort glemmer)

Viser hun mye negativ surving, snakker om hvor sliten hun er, hvor lite søvn hun får, hvor mye jobb hun har i tillegg til barn og hvor vanskelig det er å få ting/tid til å gå opp i opp i forhold til barets rutiner så danner folk seg ett bilde av henne ut fra det. Er hun sliten tidlig og sent osv, så er det inntrykket folk får. 

Mange influensere som går i samme fellen og syns de blir feil omtalt/dømt på forum osv. Men det er jo de selv som velger hva de deler og folk har ikke mulighet til å gjøre seg opp meninger om de på noe annet enm akkurat det de deler. 

PS: alle som har barn vet det er slitsomt til tider.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes det er morsomt at hun på insta omtaler seg som preggolini, mens hun holder seg på magen så ingen skulle finne på å tro hun er noe annet enn gravid. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...