Bibbi_ Skrevet 31. juli 2022 #421 Skrevet 31. juli 2022 Anonyym97 skrev (1 time siden): Jammen herrefred, har dere sittet på med båt før? Bare en liten bølge føles jo sånn ut på båten…. Ja det lurer jeg på også... Har du sett snapen? Hun skriver selv at det skal kjøres fortest mulig hjem! Med små barn ombord og sikkert andre båter på vannet. 1
Flettfrid Skrevet 31. juli 2022 #422 Skrevet 31. juli 2022 Anonyym97 skrev (1 time siden): Jammen herrefred, har dere sittet på med båt før? Bare en liten bølge føles jo sånn ut på båten…. Ja, herrefred jeg har sittet på masse båt. Men man kan faktisk avpasse farten etter bølgene/sjøen. Man trenger ikke kjøre så fort at det ser ut som ungen letter fra sengen. 9
Ninnia Skrevet 5. august 2022 #423 Skrevet 5. august 2022 (endret) Hvorfor spør hun om tips til reisemål for så at det blir en helt sinnsyk stor greie at hun har reist ‘verden rundt’ som hun sier? Hun har et så enormt behov for å skryte at man kan jo begynne å lure. Samme med oppussingen hun nå skryter av, 5 rom på 3 mnd er null stress, de har jo operative rom de kan bruke samtidig. Og hun er jo glad i takeaway uansett så. Det er så mye syt over småting og hun kan umulig ha opplevd reell motgang når det er sånne ting hun henger seg opp i. Snakker av erfaring. Hun lever det hun kaller drømmelivet, så kanskje slutte å syte sånn. For ikke å snakke om hvordan båt skal skvises inn i enhver anledning. Hører sjeldent de som faktisk er vellykket og har mye penger holde på som hun gjør. De som har mest skryter minst 😏 Endret 5. august 2022 av Ninnia 34 1
loveless Skrevet 7. august 2022 #424 Skrevet 7. august 2022 Hvorfor har ho blitt så sur og bitter? 4 1
FrkZ Skrevet 7. august 2022 #425 Skrevet 7. august 2022 Hun virker ikke helt komfortabel med mammalivet😅Skulle vel helst sett at mannen var hjemme, mens hun kunne styre med sitt. 19
Birdo Skrevet 10. august 2022 #426 Skrevet 10. august 2022 Jaggu godt de skal på miniferie nå, så hun får en pause fra all planlegging og oppussing - er jo tross alt en uke siden de kom hjem fra ferie🥵 13
Gjest Bulsara Skrevet 10. august 2022 #427 Skrevet 10. august 2022 Jeg ble litt matt da jeg så hun satt der på snap med den listen sin over alt hun skal gjøre. Og du og du, så slitsomt og tungt. Sorry altså, men det blir bare for dumt. Jeg jobber med mennesker med alvorlige problemer, også sitter hun der og synes det er såååååå slitsomt å organisere dagen sin med oppussing, hvilke farger skal jeg velge, lage to do liste bla bla bla. 🤡
Ninnia Skrevet 10. august 2022 #428 Skrevet 10. august 2022 Blir flau på hennes vegne av måten hun fremstiller seg selv på. Det er veldig mye sånn stakkars meg som må leve dette livet med alle disse valgene. Hun har jo valgt det helt selv! Oppussing er en gode hun har. Og kom jo frem at sofaen de har er lånt fra et boligstylingsfirma😀 Hun blir liksom aldri fornøyd. Livet er ikke slik hun fremstiller det og hun lever i en veldig kunstig verden hvor det største problemet er fargevalg på kjøkkenet og at kaffen blir kald. 27 4
Hebi Skrevet 14. august 2022 #429 Skrevet 14. august 2022 Å hadde hun trengt å lagt ut på tiktok at ungen ville ha kjeks men uttalte det seks. Jeg vil ha seks mamma. Altså, å sitte der med det ansiktet når datra sier dette. Å legge det ut på tiktok? Horribelt. Snakk om å sette datteren i en sårbar situasjon. 24 11
Hebi Skrevet 15. august 2022 #430 Skrevet 15. august 2022 (endret) Hebi skrev (14 timer siden): Å hadde hun trengt å lagt ut på tiktok at ungen ville ha kjeks men uttalte det seks. Jeg vil ha seks mamma. Altså, å sitte der med det ansiktet når datra sier dette. Å legge det ut på tiktok? Horribelt. Snakk om å sette datteren i en sårbar situasjon. Å så ille er det at besten 6000 har lagret den videoen på sin tlf eller nettbrett/pc. Hvorfor trenger de den videoen lagret? Hva er hensikten med det? Å hvorfor legge ut den i det hele tatt. Ett lite barn. Endret 15. august 2022 av Hebi 8 1
Gjest Kattedama Skrevet 15. august 2022 #431 Skrevet 15. august 2022 At denne damen selger influenser kurs når hun selv er helt ute å sykler, det er meget spesielt.
*blueberry* Skrevet 15. august 2022 #432 Skrevet 15. august 2022 (endret) Hebi skrev (4 timer siden): Å så ille er det at besten 6000 har lagret den videoen på sin tlf eller nettbrett/pc. Hvorfor trenger de den videoen lagret? Hva er hensikten med det? Å hvorfor legge ut den i det hele tatt. Ett lite barn. Gudene vet hvem som har lagret videoen og om de evt har klart å laste ned videoen, redigert den og delt andre steder. Man har null kontroll når man legger ut slike ting av barn. Bruker ikke influencere hodet? 😩 Endret 15. august 2022 av *blueberry* 12 1
Gjest Bulsara Skrevet 15. august 2022 #434 Skrevet 15. august 2022 Lill skrev (34 minutter siden): At denne damen selger influenser kurs når hun selv er helt ute å sykler, det er meget spesielt. Enig. Men det virker ikke som hun ser det selv. Mye "flashing" og til tider umodent innhold. Håper hun kan ta til seg kommentarer ( som hun helt sikkert leser) og endre på hva hun deler av barnet sitt f.eks.
skruf Skrevet 15. august 2022 #435 Skrevet 15. august 2022 Hebi skrev (1 time siden): Å så ille er det at besten 6000 har lagret den videoen på sin tlf eller nettbrett/pc. Hvorfor trenger de den videoen lagret? Hva er hensikten med det? Å hvorfor legge ut den i det hele tatt. Ett lite barn. Helt enig med deg, men vær så snill å redigere innlegget ditt og fjerne bildet der barnet er helt synlig. Nok at moren eksponerer barnet, det trenger ikke i tillegg bli delt bilde av barnet på et stort forum I tillegg er det også mot forumets regler å skrive navn på barn av influencere/kjente folk, bilder, spekulasjoner rundt barn osv osv 5 1
Hebi Skrevet 15. august 2022 #436 Skrevet 15. august 2022 skruf skrev (47 minutter siden): Helt enig med deg, men vær så snill å redigere innlegget ditt og fjerne bildet der barnet er helt synlig. Nok at moren eksponerer barnet, det trenger ikke i tillegg bli delt bilde av barnet på et stort forum I tillegg er det også mot forumets regler å skrive navn på barn av influencere/kjente folk, bilder, spekulasjoner rundt barn osv osv Endret. Takk for påminnelsen 👍🏻👍🏻 2 4
Fotballfluen Skrevet 15. august 2022 #437 Skrevet 15. august 2022 Hebi skrev (7 timer siden): Å så ille er det at besten 6000 har lagret den videoen på sin tlf eller nettbrett/pc. Hvorfor trenger de den videoen lagret? Hva er hensikten med det? Å hvorfor legge ut den i det hele tatt. Ett lite barn. Dette er så kvalmt at jeg knapt har ord... Det er helt ufattelig at foreldre kan levere sine barn på sølvfat til pedofile og annet avskum på denne måten. Internett og sosiale medier har medført mange flere måter å bedrive omsorgssvikt, det skal bli spennende å følge med på regelverk om omsorgssvikt framover fordi utlevering av barn på internett MÅ på dagsorden NÅ! Disse to burde definitivt fått seg et besøk av barnevernet basert på vurderingsevnen som foreldre når de presterer å legge dette ut på internett. Nesten 6000 downloads!! 6000!!!!!!! Hvem faen trenger å laste ned denne filmen annet enn de som har skumle planer med den?? Det skal bare 1 nedlastning til for at denne skal kunne deles videre i pedoringer og på dark web.... 19 1
Snublefot62 Skrevet 15. august 2022 #438 Skrevet 15. august 2022 Og når man ser igjennom kommentarene så ser en jo hvorfor dette ikke er greit. «Begynner tidlig hu der ja! HEHEHE!» »Slekter på mor si ja! HOHOHOHO» »Jeg er gjerne med! HAHAHAHA» Det er ett barn for fuck sake. Hvor i H er foreldrene som skal beskytte? Jo de publiserer og eksponerer! F**n så kvalmt. 37 1 6
mumrikk1 Skrevet 15. august 2022 #439 Skrevet 15. august 2022 Hun sier hun er i dårlig form og spekulerer i korona. Får virkelig håpe hun har vett nok til å droppe eventet hun skal på til torsdagen🙄 …selvom jeg neppe tror hun tenker på andre som skal dit. 5
Avokadonøtta Skrevet 16. august 2022 #440 Skrevet 16. august 2022 mumrikk1 skrev (19 timer siden): Hun sier hun er i dårlig form og spekulerer i korona. Får virkelig håpe hun har vett nok til å droppe eventet hun skal på til torsdagen🙄 …selvom jeg neppe tror hun tenker på andre som skal dit. Hun er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå