J.. Skrevet 28. juli 2022 #401 Skrevet 28. juli 2022 Ser at kritikken som har vært den siste uka har resultert i at barn endelig har på seg redningsvest i båten. Så ikke si det ikke hjelper å si ifra/kritisere,for det gjør det. Tommel opp. 13
Måne Rampelyset Skrevet 28. juli 2022 #402 Skrevet 28. juli 2022 Tråden er ryddet for krenkelser, avsporing og svar til dette. Måne, admin.
ssbk Skrevet 28. juli 2022 #403 Skrevet 28. juli 2022 Måne Rampelyset skrev (23 minutter siden): Tråden er ryddet for krenkelser, avsporing og svar til dette. Måne, admin. Ser at det må gjøres en bedre jobb med rydding i tråden, for både krenkelser og spekulasjoner. 4
Snublefot62 Skrevet 29. juli 2022 #404 Skrevet 29. juli 2022 ssbk skrev (6 timer siden): Ser at det må gjøres en bedre jobb med rydding i tråden, for både krenkelser og spekulasjoner. Da rapporterer du innlegget om du mener det strider mot reglene. 7
Stargaze Skrevet 31. juli 2022 #405 Skrevet 31. juli 2022 Veldig trist å se foreldre som setter seg selv så til de grader først. Og hvor alkohol er viktigere dnn alt annet. Bare trist. Dette burde virkelig fanges opp(varsles om). Vi var en gang på et hotel i Spania hvor et foreldrepar holdt på sånn. Der ble barnet hentet ut og i varetatt av barnevern/Sjømannskirke tror jeg også hjalp til. Mener virkelig at hun ikke burde ha ansvar for et barn når hun ikke klarer å tilpasse seg. Man kan ikke leve videre som festløve når man har fått barn. Det sier seg selv. Heldigvis klarer de fleste å innse dette. De som ikke innser det, der bør faktisk barna få hjelp. Sjokkert over at en mamma er så til de grader ego. 22 2
elskersommer Skrevet 31. juli 2022 #406 Skrevet 31. juli 2022 Stargaze skrev (1 time siden): Veldig trist å se foreldre som setter seg selv så til de grader først. Og hvor alkohol er viktigere dnn alt annet. Bare trist. Dette burde virkelig fanges opp(varsles om). Vi var en gang på et hotel i Spania hvor et foreldrepar holdt på sånn. Der ble barnet hentet ut og i varetatt av barnevern/Sjømannskirke tror jeg også hjalp til. Mener virkelig at hun ikke burde ha ansvar for et barn når hun ikke klarer å tilpasse seg. Man kan ikke leve videre som festløve når man har fått barn. Det sier seg selv. Heldigvis klarer de fleste å innse dette. De som ikke innser det, der bør faktisk barna få hjelp. Sjokkert over at en mamma er så til de grader ego. Har man ikke barnevakt så får festing vente. Jeg er ikke null motstander av ett glass vin eller to når f.eks paret sitter og koser seg på båten når barnet sover. Men og poengtere for sine lesere at hun drar på dagsfylla og mannen på kveldsfylla er ikke akseptabelt mener nå jeg. Å dette gjorde hun kun få dager etter at hun ble meldt til BV fordi hun låstembarnet inne i båten og dro på fest 28
Bibbi_ Skrevet 31. juli 2022 #407 Skrevet 31. juli 2022 Akkurat lagt ut at de kjører så fort for å komme seg hjem, at ting blir ødelagt inne i båten. Uansvarlige disse to foreldrene her? Neida, joda. 23
elskersommer Skrevet 31. juli 2022 #408 Skrevet 31. juli 2022 Bibbi_ skrev (36 minutter siden): Akkurat lagt ut at de kjører så fort for å komme seg hjem, at ting blir ødelagt inne i båten. Uansvarlige disse to foreldrene her? Neida, joda. Hadde noen i båten blitt akutt syke så hadde det vært ok men når datteren nesten får wiplash pga høy fart så ville jeg vurdert å kjøre litt saktere 10
Despicable Me Skrevet 31. juli 2022 #409 Skrevet 31. juli 2022 Bibbi_ skrev (57 minutter siden): Akkurat lagt ut at de kjører så fort for å komme seg hjem, at ting blir ødelagt inne i båten. Uansvarlige disse to foreldrene her? Neida, joda. Er de så uansvarlig eller gjør hun alt for å provosere? 9
Bibbi_ Skrevet 31. juli 2022 #410 Skrevet 31. juli 2022 Despicable Me skrev (Akkurat nå): Er de så uansvarlig eller gjør hun alt for å provosere? Man kan jo lure. Kjører så fort at ungen ligger å hopper i senga, og mora ligger bare å ler?! Hadde ikke jeg godtatt. Hadde dette vært meg hadde jeg bedt mannen sakke farten å kjøre trygt. 9
Despicable Me Skrevet 31. juli 2022 #411 Skrevet 31. juli 2022 Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Man kan jo lure. Kjører så fort at ungen ligger å hopper i senga, og mora ligger bare å ler?! Hadde ikke jeg godtatt. Hadde dette vært meg hadde jeg bedt mannen sakke farten å kjøre trygt. Hva sier det om far til barnet hvis dette er sant? 8
elskersommer Skrevet 31. juli 2022 #412 Skrevet 31. juli 2022 Despicable Me skrev (9 minutter siden): Hva sier det om far til barnet hvis dette er sant? Dette er blitt vist på Snapchat i dag.. mor og barn hoppet i senga pga farten var høy 2
Gjest Sunfl0wer Skrevet 31. juli 2022 #413 Skrevet 31. juli 2022 elskersommer skrev (8 minutter siden): Dette er blitt vist på Snapchat i dag.. mor og barn hoppet i senga pga farten var høy Hva er hennes snap?
J.. Skrevet 31. juli 2022 #414 Skrevet 31. juli 2022 Sunfl0wer skrev (1 time siden): Hva er hennes snap? Benedictehaugaardno.
AnnePåLande Skrevet 31. juli 2022 #416 Skrevet 31. juli 2022 elskersommer skrev (1 time siden): Dette er blitt vist på Snapchat i dag.. mor og barn hoppet i senga pga farten var høy Herlighet.. Det er helt utrolig at det går an. 3
AnnePåLande Skrevet 31. juli 2022 #417 Skrevet 31. juli 2022 Despicable Me skrev (1 time siden): Hva sier det om far til barnet hvis dette er sant? De er uansvarlige begge to. 4
Anonyym97 Skrevet 31. juli 2022 #419 Skrevet 31. juli 2022 Flettfrid skrev (35 minutter siden): Knuste ipaden 🙄 Jammen herrefred, har dere sittet på med båt før? Bare en liten bølge føles jo sånn ut på båten…. 1 3
elskersommer Skrevet 31. juli 2022 #420 Skrevet 31. juli 2022 Anonyym97 skrev (37 minutter siden): Jammen herrefred, har dere sittet på med båt før? Bare en liten bølge føles jo sånn ut på båten…. Har du sett klippet? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå