Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ast skrev (På 22.7.2022 den 20.33):

Jeg tok skjermopptak av alt, inkludert videoen fra 13.juli som viser at «dagens» bilde på story om at de er på lekeplassen ikke er sant. Jeg har meldt til barnevernet, med navn. Det er dessverre ikke mulig å legge ved vedlegg, men videoene blir lagret i tilfelle BV vil ha de.

På jodel, skrev noen at de hadde sendt henne melding og fått til svar at barnet blant annet var innelåst. Så da drukner kanskje ikke barnet av å forlate sengen sin, men hun kunne til gjengjeld ha brent inne hvis det ble brann. Det er ingen bedre skjebne det. Skammelig. Etter ulykken med brannskade for 2 år siden, burde de da vite at ulykker fort skjer, spesielt når ingen følger med.

Dette er sant. Venninna min sin nevø døde i båtbrann bare 3 år gammel. Han hadde vært på båten alene en liten stund og funnet noen fyrstikker 🥺❤️ Hele båten sto i full fyr på kort tid. Helt forferdelig og familien vil alltid ha med seg denne traumen og tragedien 😭

Jeg lar knapt min 7-åring være alene hjemme enda, KUN hvis jeg skal en snartur på butikk eller i posten (og da har hun telefonklokke hun kan ringe meg med). 

• Liker 4
  • Hjerte 7
Skrevet
J.. skrev (4 timer siden):

.......sa hun som har brukt flere IG storys på å kalle alle andre "verdens avskum" og annet drit,nettopp på Internett.

Stein i glasshus osv..

Screenshot_20220724-180654_Instagram.jpg

Igjen dette med å snakke dritt på nett da..

Ser "Sally" ikke er det grann bedre enn "Susie",men fint å late som da.

Screenshot_20220724-222436_Instagram.jpg

• Liker 9
Skrevet (endret)

Ser også at hun absolutt ikke lærte noen ting fra ulykken sist..

"Ulykker skjer fort" er riktig det,nettopp derfor lar man ikke små barn være uten oppsyn.

Er ikke én ulykke i båt,én for mye?

Hvorfor risikere en til?

Screenshot_20220724-222231_Instagram.jpg

Screenshot_20220724-222057_Instagram.jpg

Endret av J..
  • Liker 6
Skrevet
Rucula skrev (På 22.7.2022 den 23.49):

Jeg vet ikke, jeg har vært båteier i 2 mnd. 
Men jeg antar det. For å ikke risikere at de klarer å komme seg ut

Omg!!! Jeg hadde ALDRI låst barnet mitt inne!! Man passer på barna sine, man låser de ikke inne! 

• Liker 13
Skrevet
mhjo skrev (58 minutter siden):

Dette er sant. Venninna min sin nevø døde i båtbrann bare 3 år gammel. Han hadde vært på båten alene en liten stund og funnet noen fyrstikker 🥺❤️ Hele båten sto i full fyr på kort tid. Helt forferdelig og familien vil alltid ha med seg denne traumen og tragedien 😭

Jeg lar knapt min 7-åring være alene hjemme enda, KUN hvis jeg skal en snartur på butikk eller i posten (og da har hun telefonklokke hun kan ringe meg med). 

Så forferdelig 😭❤️

• Liker 1
Skrevet

Hun er veldig nedlatende ovenfor uføretrygdede hun der. Bruker stadig det som et nedsettende uttrykk. Ganske trist! 

• Liker 33
Skrevet
neiognei skrev (2 timer siden):

Hun er veldig nedlatende ovenfor uføretrygdede hun der. Bruker stadig det som et nedsettende uttrykk. Ganske trist! 

Fatter ikke at noen vil ha et forretningsmessig samarbeid med ei som har slike holdninger mot uføre og andre.

• Liker 25
Skrevet
Bibbi_ skrev (19 minutter siden):

Fatter ikke at noen vil ha et forretningsmessig samarbeid med ei som har slike holdninger mot uføre og andre.

Eller betale x tusen for å gå på "influencer kurset" hennes..

• Liker 18
Skrevet
J.. skrev (49 minutter siden):

Eller betale x tusen for å gå på "influencer kurset" hennes..

Får håpe kurset er litt mer seriøst enn det til ABD

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (11 minutter siden):

Får håpe kurset er litt mer seriøst enn det til ABD

Mtp hvordan hun selv opptrer i SoMe?

Tviler.

• Liker 13
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Mtp hvordan hun selv opptrer i SoMe?

Tviler.

Nei ikke godt og si. Jeg bare vet at jeg legger ikke igjen 5 øre i slike kurs hos en influencer 

• Liker 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Hva har hun skrevet/uttalt om uføre?

Skrevet
J.. skrev (16 timer siden):

Ser også at hun absolutt ikke lærte noen ting fra ulykken sist..

"Ulykker skjer fort" er riktig det,nettopp derfor lar man ikke små barn være uten oppsyn.

Er ikke én ulykke i båt,én for mye?

Hvorfor risikere en til?

Screenshot_20220724-222231_Instagram.jpg

Screenshot_20220724-222057_Instagram.jpg

Quick question - hvor fikk hun 10-20 liter med vann til å helle over ungen i bilen? 
Hadde kanskje noen vanntanker i båten? Har ikke båt selv så usikker på om det er noe man har, men lurer oppriktig. 

• Liker 4
Skrevet
Zebrina skrev (17 minutter siden):

Quick question - hvor fikk hun 10-20 liter med vann til å helle over ungen i bilen? 
Hadde kanskje noen vanntanker i båten? Har ikke båt selv så usikker på om det er noe man har, men lurer oppriktig. 

Det må du nesten spørre henne direkte om.

Med disse varierende historiene som endres per gang de blir fortalt så er det neimen ikke godt å si.

• Liker 5
Skrevet
J.. skrev (40 minutter siden):

Det må du nesten spørre henne direkte om.

Med disse varierende historiene som endres per gang de blir fortalt så er det neimen ikke godt å si.

Hehe nei enig, ikke godt å si. Men 10-20 liter med vann er jo endel vann, tar jo litt tid å fylle opp colaflasker eller ta med seg vaskebøtta, men man har kanskje større vanntanker på båt som man bare kan røske med seg i krisen? Sånne man kjøper på butikken, for man har kanskje ikke vann på samme måte som hjemme, altså i springen typ? 
Kanskje dumme spørsmål, men merket at jeg oppriktig lurer på dette 😅😂

Skrevet
Zebrina skrev (25 minutter siden):

Hehe nei enig, ikke godt å si. Men 10-20 liter med vann er jo endel vann, tar jo litt tid å fylle opp colaflasker eller ta med seg vaskebøtta, men man har kanskje større vanntanker på båt som man bare kan røske med seg i krisen? Sånne man kjøper på butikken, for man har kanskje ikke vann på samme måte som hjemme, altså i springen typ? 
Kanskje dumme spørsmål, men merket at jeg oppriktig lurer på dette 😅😂

Man har store vanntanker i båt som man fyller på med hageslange slik at man får vann i springen og dusj osv

Skrevet
Bollapikksvin skrev (6 minutter siden):

Man har store vanntanker i båt som man fyller på med hageslange slik at man får vann i springen og dusj osv

Okei da henger jeg med, takk for svar :) Kanskje noe sånt hun tok med seg på bilturen da. 

Skrevet

Litt morsomt at hun nå plutselig skal få frem at hun er mye på båten og at de er med andre folk med båt…😂 Litt forsent det der eller? Latterlig. 

• Liker 19
Skrevet (endret)
Møffins skrev (27 minutter siden):

Litt morsomt at hun nå plutselig skal få frem at hun er mye på båten og at de er med andre folk med båt…😂 Litt forsent det der eller? Latterlig. 

Og det ganske patetiske stikket om at redningsvesten til X ligger DER! *peker på benk.

Hva hjelper en redningsvest som ikke er i bruk?

Den gjør ingen nytte hvis Gud forby barn skulle falle over bord,å redningsvesten ligger på benken..

Endret av J..
  • Liker 20
Skrevet
J.. skrev (23 timer siden):

Igjen dette med å snakke dritt på nett da..

Ser "Sally" ikke er det grann bedre enn "Susie",men fint å late som da.

Screenshot_20220724-222436_Instagram.jpg

Oi den siste der var veldig ekkel formulert… som om hun ønsker at vi såkalt «trygdekontoret» (??) opplever noe sånn med våre egne barn … 

Jeg har aldri vært på trygd, er eldre og mer utdannet og tjener mer enn denne dama, har barn sjæl og er langt fra «perfekt» - men å etterlate en 3 åring innestengt i en båt er en dårlig og uansvarlig plan. Kan ikke bortforklares. Bra at noen tok kontakt med barnevern 👏🏻 Hun evner ikke å se feilen sin i det hele tatt, det er det verste. Det med barnevakt kjøper jeg ikke, for da kunne den personen vært i samma båt og heller ringt mor dersom ungen våkna enn at hun tar med babycaller og løper frem og tilbake «hvert kvarter», hva er vitsen å i det hele tatt gå ut da…? Siden det uansett er bare en kort tur hun skulle være borte hadde sikkert plenty av de vennene deres tilbudt seg å passe den lille!

• Liker 30
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...