Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lunabelle skrev (1 time siden):

Situasjonen blir kanskje ikke bedre av annonsene som ligger ute nå. Screenshot er fra KG nå i dag.

IMG_8734.jpeg

Hun sier jo enda hun er utbrent? Enda en løgn. Hun skulle kjent på å faktisk være utbrent. Den dama lyver og scammer seg oppover. Det er ikke mye hun snakker om som hun ikke vrir så hennes egen person ser bedre ut. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mellion skrev (7 minutter siden):

Hun sier jo enda hun er utbrent? Enda en løgn. Hun skulle kjent på å faktisk være utbrent. Den dama lyver og scammer seg oppover. Det er ikke mye hun snakker om som hun ikke vrir så hennes egen person ser bedre ut. 

Hun er en del av «utbrent klubben»  til Ad -Sales. Sammen med Therese Lien og Sara Emilie. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Og altså, hvor vanskelig er det å unngå de dagsbøtene? Klinikken fjernet reklame med en gang og la ut info på hjemmesiden, og fikk så vidt jeg har fått med med ingen bøter. 

• Liker 3
Skrevet
solsolsol skrev (4 minutter siden):

Og altså, hvor vanskelig er det å unngå de dagsbøtene? Klinikken fjernet reklame med en gang og la ut info på hjemmesiden, og fikk så vidt jeg har fått med med ingen bøter. 

Hadde hun lagt ut beriktigelsen når hun fikk varslet så hadde hun ikke fått bot, det var det helsetilsynet ba henne om. Men fordi hun både er sta og bedrevitende så gjorde hun ikke det. Så nå må hun uansett gjennomføre beriktigelsen (hun er på dag 2 av 14 nå), den hun stred så imot da hun mente at hun ikke kunne stå inne for det som hun ble bedt om å formidle. Og ikke minst så kostet det henne trolig 750 000,-. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Kinder skrev (3 timer siden):

Ganske drøyt at en eier av en bedrift sier opp ansatte grunnet en bot eieren selv har sørget for å få, grunnet brudd på markedsføringloven. Også legger hun i tillegg skylden på staten, at det liksom er deres feil at hun sier opp to ansatte. Dette er ansvarsfraskrivelse ut av en helt annen verden. 

De ansatte = Leif, mannen hennes. Han blir da permittert, og får økonomisk støtte fra den samme "staten" som Benedicte mener ødelegger livet hennes. Make it make sense 🤪

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Spania33 skrev (48 minutter siden):

Hadde hun lagt ut beriktigelsen når hun fikk varslet så hadde hun ikke fått bot, det var det helsetilsynet ba henne om. Men fordi hun både er sta og bedrevitende så gjorde hun ikke det. Så nå må hun uansett gjennomføre beriktigelsen (hun er på dag 2 av 14 nå), den hun stred så imot da hun mente at hun ikke kunne stå inne for det som hun ble bedt om å formidle. Og ikke minst så kostet det henne trolig 750 000,-. 

Nettopp!

Skrevet
LinnHenrikke skrev (12 minutter siden):

De ansatte = Leif, mannen hennes. Han blir da permittert, og får økonomisk støtte fra den samme "staten" som Benedicte mener ødelegger livet hennes. Make it make sense 🤪

Permitert😅 fra ungene og husarbeid da😜

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Den artikkelen i tv2 er hun forøvrig sykt skuffa over og føler hun har blitt lurt.

Fordi de har dratt inn all fakta og endte opp med å poste en artikkel som ikke var fullt så positiv i hennes favør som hun trodde den skulle bli da eller? Rart å være vitne til så ekstremt lite selvinnsikt i monitor synes jeg. Og hun er SÅ ferdig med Norge og skal legge ned alle selskaper her og flytte dem til spania. Det er jeg redd kommer til å gå skikkelig dårlig, for regelverket i spania et langt ifra enklere enn her hjemme, samt at nettverket hennes er jo pittelite der nede. Tror vi er vitne til et skikkelig togkræsj her.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet

@mariannjohans_n (tidligere @FruJohansen sin insta story i dag, spot on! Jeg dauet av de siste. 😂

• Liker 6
Skrevet

Hva kunne blitt fatalt om noen andre hadde åpnet mailen om boten? 😄 ref snap for 4 dager siden når hun begynner gnålet. 

Skrevet
plomman skrev (15 minutter siden):

Den artikkelen i tv2 er hun forøvrig sykt skuffa over og føler hun har blitt lurt.

Fordi de har dratt inn all fakta og endte opp med å poste en artikkel som ikke var fullt så positiv i hennes favør som hun trodde den skulle bli da eller? Rart å være vitne til så ekstremt lite selvinnsikt i monitor synes jeg. Og hun er SÅ ferdig med Norge og skal legge ned alle selskaper her og flytte dem til spania. Det er jeg redd kommer til å gå skikkelig dårlig, for regelverket i spania et langt ifra enklere enn her hjemme, samt at nettverket hennes er jo pittelite der nede. Tror vi er vitne til et skikkelig togkræsj her.

Dette er gøy. Journalisten Benedicte klarte ikke å tenke seg til at andre journalister gjør grundigere research og prøver på en balansert fremstilling, og blir skuffe når artikkelen ikke støtter hennes syn fullt ut?

Og samtidig, kursholderen i influenser pro klarer ikke å sette seg inn i lover og regler for arbeidet sitt?

Hun er jo fullstendig talentløs.

• Liker 4
  • Nyttig 14
Skrevet

Er hun faktisk journalist eller er det typ et kurs a la Iselin Guttormsens "sexolog"-utdanning?

Jeg synes forresten det er bra at Dangfart Tønnessen-figuren har skrevet en seriøs kommentar på TV2s sak på Facebook. Tommel opp!

• Nyttig 3
Skrevet
Mrshopalot skrev (24 minutter siden):

Hva kunne blitt fatalt om noen andre hadde åpnet mailen om boten? 😄 ref snap for 4 dager siden når hun begynner gnålet. 

Hun mener vel at noen kunne fått så sjokk å gått så i grus at de hadde tatt livet av seg 

• Liker 1
Skrevet
Babyface skrev (15 minutter siden):

Er hun faktisk journalist eller er det typ et kurs a la Iselin Guttormsens "sexolog"-utdanning?

Jeg synes forresten det er bra at Dangfart Tønnessen-figuren har skrevet en seriøs kommentar på TV2s sak på Facebook. Tommel opp!

Dangfart kommer stadig med gode kommentarer og eller faktisk egne innlegg som er gode. 

Ser på dagens story at hun lurer på hvor grensen skal gå for hvem som får snakke om hva, grensen går vel på om ting er lovlig i Norge eller ikke, å så draes Frida inn i det, som måtte reise til utlandet å få behandling fordi diagnosen hennes ikke er anerkjent i Norge, føler det blir noe annet. Det finnes sikkert en form for behandling man kan få eller lignende for den utbrentheten hun har/hadde 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
plomman skrev (35 minutter siden):

Så lenge markedsføringen influensere bosatt i utlandet retter seg mot norske forbrukere så gjelder norsk lov. Da må hun ikke bare flytte firma, hun må også begynne å snakke på spansk og få spanske følgere. Rart at ikke damen som lærer opp andre i markedsføring som influenser har fått med seg den regelen? I den saken som går nå så hadde det ikke hjulpet henne om firmaet var utenlandsregistrert.

Å bli tårevåt fordi man ikke har fått diktert artikkelen slik ønsker, og i tillegg kritisere gamle kollegaer på den måten er rett og slett ufattelig. Den krigen hun fører nå er hun dømt til å tape.

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Kommentarfeltet hos HT på IG er skikkelig bra. Mariannjohanse_n er spot on på IG igjen. 

IMG_5898.jpeg

IMG_5897.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

At hun drar det så langt at hun blander inn Frida i dette er helt forkastelig. Frida har en alvorlig hudsykdom som heter Topical Steroid withdrawal. Dette er en forferdelig lidelse hvor man er i ekstreme smerter hver eneste dag, behandlingen Frida får er ikke interessant for andre enn de som står i eller rundt noen som har TSW... 

Det er tydelig for meg at hun har dratt dette alt for langt nå, har man fulgt med en stund så ser man også at oppførselen hennes er et gjentagende mønster hver gang hun opplever en "krise". Dette mennesket burde oppriktig ikke være på internett, måten hun manipulerer, bruker hersketeknikker og lyver på er i en helt annen liga. Det vil ikke fungere i lengden og dersom hun faktisk er utbrent så e er det en stor sannsynlighet for at det kan være fordi hun har utallige løgner hun må opprettholde og observere døgnet rundt. 

Benedicte har uten tvil store psykiske problemer, hun skaper sitt eget narrativ og skaper sin egen illusjon av realiteten. Det er nesten interessant å se på at hun fortsatt ikke gir seg, når hun åpenbart har begått en stor feil. 

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

Lurer på om hun faktisk helt på ekte mener at hun ikke har gjort noe galt? De fleste oppegående mennesker forstår jo at dette er et klart lovbrudd? 

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (På 22.2.2026 den 21.06):

Er så lei av at folk har den tonen så fort en er uenige.. Jeg er ikke dama som gidder og finne meg i det.

Kjære vene 😅

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...