Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gry H. skrev (32 minutter siden):

Hvem i himmelens navn er dette her kvinnemennesket?

Følger bare med henne her i tråden, er så artig å lese om disse blåste influencerne, hun her er i en egen klasse av idiotisk. Særlig når hun lot havnepolitiet passe sitt sovende barn i båten mens hun dro på fylla på land. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var inne på Facebook siden hennes for litt siden og da var det en tøff dame som hadde delt bildet av den intravenøst posen merket annonse i kommentarfeltet, men nå er hele kommentarfeltet tatt bort… 

Obs, sjekket visst ikke godt nok - det står der enda. 

Endret av snute
.
Skrevet
snute skrev (12 minutter siden):

Var inne på Facebook siden hennes for litt siden og da var det en tøff dame som hadde delt bildet av den intravenøst posen merket annonse i kommentarfeltet, men nå er hele kommentarfeltet tatt bort… 

Alt står enda 

Skrevet
snute skrev (36 minutter siden):

Jeg så det lå der i sta.. noe så feigt å fjerne det

Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Jeg så det lå der i sta.. noe så feigt å fjerne det

Jeg ser det, det er ikke fjernet. Men beleilig nok unngår BH å svare på akkurat disse kommentarene. 

Skrevet
Babyface skrev (1 minutt siden):

Jeg ser det, det er ikke fjernet. Men beleilig nok unngår BH å svare på akkurat disse kommentarene. 

Så klart hun ikke svarer på dette...

Skrevet
snute skrev (47 minutter siden):

Den er der enda. Håper BH svarer 🤣

Skrevet

Har ikke hu hus i spania, hytte, yacht og en håndfull suksessfulle firmaer? Og hun velger å prioritere å gi noen SPARKEN fremfor å bruke av de pengene hun allerede har? Ja huff, så fælt for henne at hun må sende et stakkars menneske på nav mens hun mesker seg i luksus. 🤮

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette blir for dumt for meg. Eg har lest kommentarfeltene hennes med uforbeholden støtte. Disse menneskene har neppe lest Hva DMP skriver. All den tid man er en offentlig profil med kommersiell virksomhet kan det bli vanskelig å skille mellom privat erfaring og markedsføring. Eg liker at det settes mer og mer fokus på hva disse influenserene bedriver tiden sin med.

• Nyttig 1
Skrevet

Ser ut som om hun har stengt kommentarfeltet på facebook nå. Er ikke det litt dumt når du inviterer til en revolusjon og diskusjon med digitale høygafler nettopp der a? 

Skrevet
plomman skrev (2 minutter siden):

Ser ut som om hun har stengt kommentarfeltet på facebook nå. Er ikke det litt dumt når du inviterer til en revolusjon og diskusjon med digitale høygafler nettopp der a? 

På hennes profil var den stengt tidligere idag også, men ikke på "siden" hennes 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...