Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler at mange bruker begrepet utbrent relativt løst. Jeg har ikke selv vært skikkelig utbrent, men jeg har vært utbrent light, da våknet jeg en morgen og fant ikke fysisk eller psykisk styrke til å komme meg opp av sengen en gang. Den minste ting føles som et fjell å bestige. Jeg påberoper meg ikke fasit på hva utbrenthet er, men at det er alvorlig, invalidiserende og at man ikke kan fortsette som før er bare fakta. 

At noen kan støtte Benedicte og se på henne som en rollemodell er for meg helt ubegripelig.

• Liker 3
  • Nyttig 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Harehopp33 skrev (Akkurat nå):

Jeg var sengeliggende med total utmattelse og angst da jeg var utbrent. Ikke klarte jeg å gå i postkassa engang..

Jeg vet, var også der når jeg var utbrent. Og det unner jeg ingen, for selv 10 år senere er jeg fortsatt bare en skygge av den jeg var selv om jeg nå klarer postkasse og butikk. Derfor blir jeg en smuuuule provosert over en influenser med langt over gjennomsnittet aktivitet, og som selv diagnoser seg med utbrenthet. Sier ikke at hun ikke kan bli utbrent, for hun kan fort være i faresonen med de symptomene hun melder om. Men det er da hun må ta grep, men de rådene bare «spytter» hun på når hun svarer seere.

Håper du har kommet deg etter din erfaring med utbrenthet, eller at du er på god vei.

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Tipper det snart kommer et program derfra du kan kjøpe  "veien ut av utbrenthet". 

Først få mange slitne og  utbrente følgere som kan relatere seg ril henne, så boom.  "Løp og kjøp". 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun har "få" følgere på sc, tjener nok for lite til at det går rundt+++. Må jobbe endel utenom, da går en i fella☺️ 

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg sluttet å følge henne for lenge siden, blant annet pga klickbaitene hennes. Fikk opp en i dag som jeg håper noen kan svare meg på, tar meg en pause sto det. Regner med det bare er tøv og clickbait igjen? Eventuelt at hun blir borte ett par timer 😅

• Liker 1
Skrevet
Donnap skrev (4 minutter siden):

Jeg sluttet å følge henne for lenge siden, blant annet pga klickbaitene hennes. Fikk opp en i dag som jeg håper noen kan svare meg på, tar meg en pause sto det. Regner med det bare er tøv og clickbait igjen? Eventuelt at hun blir borte ett par timer 😅

Hva er clickbaiten denne gang? 

Skrevet

Fint at hun tar en pause. Gjør ingenting det. 

• Nyttig 2
Skrevet
firetoen skrev (52 minutter siden):

Hva er clickbaiten denne gang? 

Tar meg en pause💔 Det var clickbaiten

Skrevet
Stargaze skrev (7 minutter siden):

Fint at hun tar en pause. Gjør ingenting det. 

Nei regner ikke med det gjør noe at hun gjør det. Trodde jeg hadde blokkert henne fra å komme opp på utforsk, men i dag var hun plutselig der. Kan godt hende det var en gammel clickbait,  jeg vet jo ikke i og med jeg aldri ser på henne lenger. 

Skrevet

Leste et sted at onkelen hennes hadde dødd, og at hun derfor tok en pause i går men at hun skulle være tilbake i dag

• Liker 1
Skrevet
Klementine skrev (På 6.11.2025 den 20.28):

utbrent på snap = content i massevis! Er ingenting som forener kvinner så mye som å være utbrent av alle krav og forventninger som stilles av seg selv. Dette er kynisme på topp som vanlig. Flytte til Spania for å få drømmelivet. Rart både hun og B sliter som aldri før. Kjøper ikke den plettfrie fasaden gitt eller at de er utbrent. 

Skal vel selge noen ubrukelige kurs etterhvert da, idotene biter vel på 😄

• Liker 3
Skrevet

Selge mye greier foe å sinke aldringsprosessen? 😅 

Og dette går folk på?

Hun kan glede seg til om noen år når prosessen virkelig skyter fart, får se hvor mye produktene hennes har virket. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...