snute Skrevet 9. oktober #2761 Skrevet 9. oktober Hun snakker om at hun har driftet 5 ulike selskaper, hvilke selskaper er det snakk om? Står ikke noe om det på proff. Der er det kun hennes eget influenser firma og contetcloud som det ikke virker som det er så mye fart i. Får inntrykk av at hun vil være så viktig og liksom suksessfull businessdame, men vet ikke om hun egentlig er det. 8 4
arnoyb Skrevet 9. oktober #2762 Skrevet 9. oktober snute skrev (1 minutt siden): Hun snakker om at hun har driftet 5 ulike selskaper, hvilke selskaper er det snakk om? Står ikke noe om det på proff. Der er det kun hennes eget influenser firma og contetcloud som det ikke virker som det er så mye fart i. Får inntrykk av at hun vil være så viktig og liksom suksessfull businessdame, men vet ikke om hun egentlig er det. Tenker det kan være ganske utslitende å spille så suksessfull med mange selskaper. Så når ikke den faktiske hverdagen opp til målene og det hun fronter å hun går på en smell. Så smellen kan sikkert være reell, men årsaken dit tror jeg ikke mye på... 7 4
Vintermåne Skrevet 9. oktober #2763 Skrevet 9. oktober arnoyb skrev (1 time siden): Tenker det kan være ganske utslitende å spille så suksessfull med mange selskaper. Så når ikke den faktiske hverdagen opp til målene og det hun fronter å hun går på en smell. Så smellen kan sikkert være reell, men årsaken dit tror jeg ikke mye på... 🎯 1
Dupers Skrevet 9. oktober #2764 Skrevet 9. oktober snute skrev (1 time siden): Hun snakker om at hun har driftet 5 ulike selskaper, hvilke selskaper er det snakk om? Står ikke noe om det på proff. Der er det kun hennes eget influenser firma og contetcloud som det ikke virker som det er så mye fart i. Får inntrykk av at hun vil være så viktig og liksom suksessfull businessdame, men vet ikke om hun egentlig er det. På proff.no står vel bare de norske selskapene? Hun hadde jo noe eiendomsgreier i Spania også? Og i norge har hun vel influencer bedriften, contentcloud og den influenserpro-greia (eller er det lagt ned?) Det siste firmaet vet jeg ikke hva kan være
Mei88 Skrevet 9. oktober #2765 Skrevet 9. oktober plomman skrev (5 timer siden): Tviler ikke på det. Men det er dyreplageri, selv om jeg tror loven sier at det er innafor med 22 timer maks på boks. Men har du litt peiling på hest og eier et gram av empati så skjønner man at et så stort dyr har behov for utrolig mye mer bevegelse enn det. Hester er i utgangspunktet ikke skapt for å bli ridd på, de er steppedyr som skal vandre og spise. Hvis folk kunne brydd seg litt mer om hva dyra selv har behov for istedenfor seg selv, så kunne jo verden blitt litt mer ålreit for oss alle. Norske regner gjelder ikke i Spania desverre.. men tenker hun bør styre unna å kjøpe egen hest så bissi som hun er uansett jeg 1 1
Maskopi Skrevet 9. oktober #2766 Skrevet 9. oktober plomman skrev (På 8.10.2025 den 15.28): Utrolig provoserende med mennesker som Benedicte som selger denne livsstilen til alle følgerne sine daglig, med å vise frem glanssiden og hvordan hun bare trøkker på i ett og alt, til og med flytter til Spania for å følge drømmen og magefølelsen og så blir hun utbrent? Av det livet hun selv formidler og selger på nett? Er jo en eneste stor jævla scam. Har en følelse av at utbrent på influenserspråk er et dekknavn for at det ikke går som det suser i businessen. Da er det greit å ha en unnskyldning. 16 7
Vintermåne Skrevet 9. oktober #2767 Skrevet 9. oktober Maskopi skrev (1 time siden): Har en følelse av at utbrent på influenserspråk er et dekknavn for at det ikke går som det suser i businessen. Da er det greit å ha en unnskyldning. DET tror jeg også! Hun har en fryktelig irriterende væremåte, synes jeg da- og veldig lite spennende å komme med…… er SÅ lei av manifistering, «klyp meg i armen» tenk at jeg lever DETTE livet, selvskryt, offer-rolle så fort en får litt kritikk for noe, late som msn er veldig suksessfull og har SÅ peiling på alt, bæreposer med mat fra Spania (altså- hva ER det å dele hele tiden?), melt-downs fordi hun er utslitt/utbrent osv, melt downs fordi hun er «overarbeidet» +++ det er altså SÅ kjedelig og forutsigbart 😴😴😴😴 13 6
plomman Skrevet 9. oktober #2768 Skrevet 9. oktober Mei88 skrev (5 timer siden): Norske regner gjelder ikke i Spania desverre.. men tenker hun bør styre unna å kjøpe egen hest så bissi som hun er uansett jeg Nei det er klart, men Benedicte er norsk og burde vite såpass. Og ja, enig i det siste der.
Mli123 Skrevet 3. november #2769 Skrevet 3. november Jeg har ikke fulgt henne i altfor lang tid, men er det bare meg eller har ting gått veldig skeis for henne etter at de tok valget med å flytte til Spania? Synes hun virket mye mer sprudlende og tilfreds i det gamle huset? Husker hun snakket om at de ville flytte blant annet for å få mye mer kvalitetstid som familie. Det høres jo ut som hun heller befinner seg i tidenes hamsterhjul. Kan ikke akkurat tenke meg at dette nye livet gagner barna i veldig stor grad. Borte fra familie og nærmiljø og en mor som er maks stresset/utbrent. 7
Pus123 Skrevet 3. november #2770 Skrevet 3. november Ja, det er jo nesten litt ironisk at hun disset det norske A4 livet med rutiner etc, men virker ikke som hun har det bra nå heller. 7
LilleOlga Skrevet 3. november #2771 Skrevet 3. november Er ho gravid ? Såg berre at det låg noko bilder .. eller har ho sunke ned på Anna Rasmussen nivå ? 1
sitry Skrevet 4. november #2772 Skrevet 4. november LilleOlga skrev (10 timer siden): Er ho gravid ? Såg berre at det låg noko bilder .. eller har ho sunke ned på Anna Rasmussen nivå ? Syv år siden hun fant ut at hun var gravid med Leah... 3
Harehopp33 Skrevet 4. november #2773 Skrevet 4. november sitry skrev (2 timer siden): Syv år siden hun fant ut at hun var gravid med Leah... 😂 1 2
GulleGull Skrevet 5. november #2774 Skrevet 5. november sitry skrev (På 4.11.2025 den 10.03): Syv år siden hun fant ut at hun var gravid med Leah... Da er man rimelig desperat etter klikk? 4 5
Harehopp33 Skrevet 5. november #2775 Skrevet 5. november GulleGull skrev (1 time siden): Da er man rimelig desperat etter klikk? Anna Rasmussen 2.0 1 2
Mellion Skrevet 6. november #2776 Skrevet 6. november Hun sier hun er utbrent og har ikke tilgang på «hjernekassa» likevel ordner hun i stand fester - er sosial, jobber, trener og snakker og skriver til snap hele dagen. Det er den mildeste type utbrent jeg har sett. De fleste som er utbrent er veldig begrensede i hverdagen. Det blir rett og slett for dumt å følge med på. 10 8
Fenomen Skrevet 6. november #2777 Skrevet 6. november Mellion skrev (1 minutt siden): Hun sier hun er utbrent og har ikke tilgang på «hjernekassa» likevel ordner hun i stand fester - er sosial, jobber, trener og snakker og skriver til snap hele dagen. Det er den mildeste type utbrent jeg har sett. De fleste som er utbrent er veldig begrensede i hverdagen. Det blir rett og slett for dumt å følge med på. Ja, for oss som kjenner folk som har vært ekte utbrent så er jo dette bare tåpelig. 3 6
Klementine Skrevet 6. november #2778 Skrevet 6. november Mellion skrev (35 minutter siden): Hun sier hun er utbrent og har ikke tilgang på «hjernekassa» likevel ordner hun i stand fester - er sosial, jobber, trener og snakker og skriver til snap hele dagen. Det er den mildeste type utbrent jeg har sett. De fleste som er utbrent er veldig begrensede i hverdagen. Det blir rett og slett for dumt å følge med på. utbrent på snap = content i massevis! Er ingenting som forener kvinner så mye som å være utbrent av alle krav og forventninger som stilles av seg selv. Dette er kynisme på topp som vanlig. Flytte til Spania for å få drømmelivet. Rart både hun og B sliter som aldri før. Kjøper ikke den plettfrie fasaden gitt eller at de er utbrent. 11 5
Spania33 Skrevet 6. november #2779 Skrevet 6. november Mellion skrev (35 minutter siden): Hun sier hun er utbrent og har ikke tilgang på «hjernekassa» likevel ordner hun i stand fester - er sosial, jobber, trener og snakker og skriver til snap hele dagen. Det er den mildeste type utbrent jeg har sett. De fleste som er utbrent er veldig begrensede i hverdagen. Det blir rett og slett for dumt å følge med på. Måten hun svarer følgerne sine på, som kommer med velmenende innspill vedrørende denne «utbrentheten», er ikke til å tro. Noe mer ovenfra og ned holdning og besserwisser skal man lete lenge etter. Personlig tror jeg ikke hun riktig ennå har nådd stadiet utbrent. Har aldri hørt om eller erfart noen som klarer å ha så mye aktivitet samtidig med at man er utbrent. At hun er i fare for og bli utbrent og kjenner på mange av varseltegnene ja, men utbrent er man ikke når man fortsatt klarer å holde på med de vanlige aktivitetene i tillegg til det å starte opp med nye. 4 9
Harehopp33 Skrevet 6. november #2780 Skrevet 6. november Spania33 skrev (3 minutter siden): Måten hun svarer følgerne sine på, som kommer med velmenende innspill vedrørende denne «utbrentheten», er ikke til å tro. Noe mer ovenfra og ned holdning og besserwisser skal man lete lenge etter. Personlig tror jeg ikke hun riktig ennå har nådd stadiet utbrent. Har aldri hørt om eller erfart noen som klarer å ha så mye aktivitet samtidig med at man er utbrent. At hun er i fare for og bli utbrent og kjenner på mange av varseltegnene ja, men utbrent er man ikke når man fortsatt klarer å holde på med de vanlige aktivitetene i tillegg til det å starte opp med nye. Jeg var sengeliggende med total utmattelse og angst da jeg var utbrent. Ikke klarte jeg å gå i postkassa engang.. 1 3 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå