Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Gjest Kort_og_grei
Skrevet
Mli123 skrev (6 minutter siden):

Så nylig en kommentar hun skrev til en annen influenser om at hun angrer på å ha kjøpt funkis.. altså..🙈😂 De er ikke ferdig med å bygge huset en gang, og så er hun allerede misfornøyd🙈 Er vel bare spørsmål om tid før de prøver å selge hele herligheten og flytte hjem igjen til et småbruk🙊

Tror jeg også. For det må være syyyyyyykt irriterendes å ligge så bakpå med drømmefunkisen når de ser til Pilotfamilien 🫣

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere sett storyen? Hun har fått «tilsnakk» fra myndighetene pga det intravenøs greiene- at hun markedsfører det - og hun er SÅ fornærma, for det var IKKE reklame, hun har betalt det selv osv 

og alle andre gjør mye verre ting enn henne, så dette er urettferdig i hennes øyne 😳 

altså hun er så barnslig- og skal liksom fremstå som så dyktig og flink, skryter i annenhver setning om at hun har advokat på saken osv - hun tror seriøst at hun har fått pålegg om å beklage ovenfor følgerne fordi hun testa dette - ikke fordi hun driver å legger det ut, myndighetene driter vel i hva hun kjører inn i kroppen sin - poenget er jo at hun markedsfører det, hun hyller det og «selger det inn» til tusenvis av følgere - men det er IKKE markedsføring så lenge hun har betalt det selv mener hun 🤡🤡 

ho der er fader meg ikke god altså…. Hun vrir og vrenger på ALT 😳😳 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Vintermåne skrev (1 time siden):

Har dere sett storyen? Hun har fått «tilsnakk» fra myndighetene pga det intravenøs greiene- at hun markedsfører det - og hun er SÅ fornærma, for det var IKKE reklame, hun har betalt det selv osv 

og alle andre gjør mye verre ting enn henne, så dette er urettferdig i hennes øyne 😳 

altså hun er så barnslig- og skal liksom fremstå som så dyktig og flink, skryter i annenhver setning om at hun har advokat på saken osv - hun tror seriøst at hun har fått pålegg om å beklage ovenfor følgerne fordi hun testa dette - ikke fordi hun driver å legger det ut, myndighetene driter vel i hva hun kjører inn i kroppen sin - poenget er jo at hun markedsfører det, hun hyller det og «selger det inn» til tusenvis av følgere - men det er IKKE markedsføring så lenge hun har betalt det selv mener hun 🤡🤡 

Bedreviteren burde ha holdt kjeft om pålegget. All god pr er ikke god pr.

Pengene til advokat her er totalt bortkastet. Og penger rett ut av lomma.

Og så kan en jo spørre seg som bedrift om det er lurt å bruke en influenser til å selge produktene sine, som tidligere har innrømmet å vært i klinsj med myndighetene om markedsføring. Jeg hadde skygget banen.

• Liker 5
Skrevet

Jeg får en følelse av at influencere (mange, ikke alle) tror de kan heve seg over alt og alle. Tror de blir over middels opptatt av me myself and I, der de deler alt av hverdagen. Benedicte er meget opptatt av å vise lykke og velstand. Presentasjonen av seg selv for noen dager siden er et eksempel. «Flyttet til Spania, beholdt båten, beholdt hytta, startet barnehage» Er det ikke grense for skryt? 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Vintermåne skrev (4 timer siden):

Ikke sett og gidder ikke se. Men hva slags intravenøsgreier? 

• Liker 1
Skrevet
Outandabout skrev (2 timer siden):

Jeg får en følelse av at influencere (mange, ikke alle) tror de kan heve seg over alt og alle. Tror de blir over middels opptatt av me myself and I, der de deler alt av hverdagen. Benedicte er meget opptatt av å vise lykke og velstand. Presentasjonen av seg selv for noen dager siden er et eksempel. «Flyttet til Spania, beholdt båten, beholdt hytta, startet barnehage» Er det ikke grense for skryt? 

Det har jeg også tenkt på. De kan ikke få kritikk, det er ikke lov å gi. Og da gråter de på snap, drar offerkortet og skylder på absolutt alle andre. Tenk om jeg hadde gjort det samme i min jobb,da. Da hadde jeg fått sparken. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Kjempeliten skrev (24 minutter siden):

Det har jeg også tenkt på. De kan ikke få kritikk, det er ikke lov å gi. Og da gråter de på snap, drar offerkortet og skylder på absolutt alle andre. Tenk om jeg hadde gjort det samme i min jobb,da. Da hadde jeg fått sparken. 

Sant! Tenk om vi hadde holdt på slik i våre vanlige jobber. Ser det litt for meg nå 🤭

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet

Utrolig provoserende med mennesker som Benedicte som selger denne livsstilen til alle følgerne sine daglig, med å vise frem glanssiden og hvordan hun bare trøkker på i ett og alt, til og med flytter til Spania for å følge drømmen og magefølelsen og så blir hun utbrent? Av det livet hun selv formidler og selger på nett? Er jo en eneste stor jævla scam. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
plomman skrev (1 time siden):

Utrolig provoserende med mennesker som Benedicte som selger denne livsstilen til alle følgerne sine daglig, med å vise frem glanssiden og hvordan hun bare trøkker på i ett og alt, til og med flytter til Spania for å følge drømmen og magefølelsen og så blir hun utbrent? Av det livet hun selv formidler og selger på nett? Er jo en eneste stor jævla scam. 

Er hun utbrent nå? Ikke så mye drømmeliv likevel, kanskje 😛 (har ikke kikket på hennes kanaler på lenge)

• Liker 1
Skrevet
plomman skrev (2 timer siden):

De får begynne manifestere litt «ro og fred i sjela si» og «tilfredshet» i steden. Sånn jag med å skaffe seg alt mulig, jo mer materielle ting jo mer stress og mas for å klare beholde det eller skaffe mer.  

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Andrea59 skrev (2 timer siden):

Er hun utbrent nå? Ikke så mye drømmeliv likevel, kanskje 😛 (har ikke kikket på hennes kanaler på lenge)

Ja, lang tirade ala Martine Halvorsen om det på snap nå. Benedicte går jo i Belinda Jakobsen sine fotspor så det synger etter her. Detta manifisterte drømmelivet dems kan ta seg en bolle. 

• Liker 4
Skrevet
plomman skrev (3 minutter siden):

Ja, lang tirade ala Martine Halvorsen om det på snap nå. Benedicte går jo i Belinda Jakobsen sine fotspor så det synger etter her. Detta manifisterte drømmelivet dems kan ta seg en bolle. 

Hva skjedde med Belinda? 

Skrevet
Fenomen skrev (52 minutter siden):

Hva skjedde med Belinda? 

Utbrent hu og, etter å ha manifestert drømmelivet i Spania og solgt kurs om hvordan man kan oppnå det samme som henne. Blant annet. Les tråden om henne så skjønner du mer. 

• Liker 4
Skrevet
plomman skrev (5 timer siden):

Og det maset om den hesten, og hestene.. er hun så flink som hun skal ha det til? 

Skrevet
Mei88 skrev (4 timer siden):

Og det maset om den hesten, og hestene.. er hun så flink som hun skal ha det til? 

Absolutt ikke.

Jeg er vokst opp med hest, jeg har jobba på stall, og jeg har ridd siden jeg kunne gå, eid flere egne hester. Og Benedicte er en klassisk "ridekurs-riking" som har en selvtillit som overgår både kunnskap og evner i aller høyeste grad. Den stakkars hesten hun sier hun vil kjøpe står på boks hver jævla gang hun besøker den. Men det reagerer hun ikke på, for dette dyret skal ris på og vises frem, ikke leve et godt hesteliv ser det ut til. Nei for ordentlige hestefolk så er dette såpe i øya å bevitne.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Mei88 skrev (10 timer siden):

Enig med over her. Har også drevet med hest hele livet, og har reagert på den hesten som står innestengt hele tiden. Det er ikke noe godt hesteliv, den eksisterer kun som «pynt» virker det som😕

• Liker 2
Skrevet
Hestehov123 skrev (59 minutter siden):

Enig med over her. Har også drevet med hest hele livet, og har reagert på den hesten som står innestengt hele tiden. Det er ikke noe godt hesteliv, den eksisterer kun som «pynt» virker det som😕

plomman skrev (6 timer siden):

Absolutt ikke.

Jeg er vokst opp med hest, jeg har jobba på stall, og jeg har ridd siden jeg kunne gå, eid flere egne hester. Og Benedicte er en klassisk "ridekurs-riking" som har en selvtillit som overgår både kunnskap og evner i aller høyeste grad. Den stakkars hesten hun sier hun vil kjøpe står på boks hver jævla gang hun besøker den. Men det reagerer hun ikke på, for dette dyret skal ris på og vises frem, ikke leve et godt hesteliv ser det ut til. Nei for ordentlige hestefolk så er dette såpe i øya å bevitne.

Hun sier det er fordi han er hingst, og det gir jo mening. Men vi hadde jo som hingst eier fått laget ett eget uteområde til den, ikke bare stuet den vekk.  Hun snakket også om at hun ville ha behandler på han FØR kjøp for å se om han kunne bli bedre . Bedre av hva? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mei88 skrev (3 timer siden):

Hun sier det er fordi han er hingst, og det gir jo mening. Men vi hadde jo som hingst eier fått laget ett eget uteområde til den, ikke bare stuet den vekk.  Hun snakket også om at hun ville ha behandler på han FØR kjøp for å se om han kunne bli bedre . Bedre av hva? 

En hingst har jo egen innhegning ute. Den skal ikke stå på boks 24/7 på grunn av det.  

• Liker 2
Skrevet
plomman skrev (47 minutter siden):

En hingst har jo egen innhegning ute. Den skal ikke stå på boks 24/7 på grunn av det.  

Ho sa den sto mye inne nettopp fordi den ikke hadde egnet paddock ute 

Skrevet
Mei88 skrev (54 minutter siden):

Ho sa den sto mye inne nettopp fordi den ikke hadde egnet paddock ute 

Tviler ikke på det. Men det er dyreplageri, selv om jeg tror loven sier at det er innafor med 22 timer maks på boks. Men har du litt peiling på hest og eier et gram av empati så skjønner man at et så stort dyr har behov for utrolig mye mer bevegelse enn det. Hester er i utgangspunktet ikke skapt for å bli ridd på, de er steppedyr som skal vandre og spise. Hvis folk kunne brydd seg litt mer om hva dyra selv har behov for istedenfor seg selv, så kunne jo verden blitt litt mer ålreit for oss alle. 

• Liker 6
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...