Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er enig i at man kan ha flaks/uflaks i forbindelse med barns søvn, men om det er sant som hun sier at datteren alltid har slitt med søvn, syns jeg der er rart at de ikke legger mer til rette for en roligere, stabil og forutsigbar tilværelse. Hun virker mer opptatt av hvor vellykket, eksklusiv og eventyrlysten hun er enn hvordan barna har det oppi det hele. 

Jeg har ikke sett på hennes snapkonto på lenge, selv om hun har fristet med store, gule overskrifter, jeg syns helt ærlig hun virker som et motbydelig menneske. 

Hun viser dette gang på gang. Når hun møter motstand er der bare hvor jævlig hun har hatt det: ramser opp (og overdriver) for å sanke sympati, når det ikke virker bruker hun begrep om forskjellige mindset, som om det er alle andres feil, men aldri hennes egen. 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet
Sammy! skrev (1 time siden):

Jeg er enig i at man kan ha flaks/uflaks i forbindelse med barns søvn, men om det er sant som hun sier at datteren alltid har slitt med søvn, syns jeg der er rart at de ikke legger mer til rette for en roligere, stabil og forutsigbar tilværelse. Hun virker mer opptatt av hvor vellykket, eksklusiv og eventyrlysten hun er enn hvordan barna har det oppi det hele. 

Jeg har ikke sett på hennes snapkonto på lenge, selv om hun har fristet med store, gule overskrifter, jeg syns helt ærlig hun virker som et motbydelig menneske. 

Hun viser dette gang på gang. Når hun møter motstand er der bare hvor jævlig hun har hatt det: ramser opp (og overdriver) for å sanke sympati, når det ikke virker bruker hun begrep om forskjellige mindset, som om det er alle andres feil, men aldri hennes egen. 

Har såvidt sett gjennom litt av denne damens SoMe nå. Virker som hun spyr ut alt det sinne som mange influensere nok føler i forhold til kritikerne. Hva forventer hun (og andre)? At de i fred og ro skal få legge ut alt fra skryt til sutring - uten at det blir både kritisert og kommentert? 

• Liker 8
Skrevet
Lizard skrev (3 timer siden):

Ikke glem at hun skylte på en venninne for å ha tatt med kokende pastavann over i deres båt, som så ble sølt på dattera 😅 eller husker jeg helt feil? 

Hva var det som egentlig skjedde der? Jeg visste ikke hvem hun var på den tiden tror jeg….. men tror jeg leste noe om det?? 

• Liker 1
Skrevet
Vintermåne skrev (4 timer siden):

Hva var det som egentlig skjedde der? Jeg visste ikke hvem hun var på den tiden tror jeg….. men tror jeg leste noe om det?? 

De var på båttur i 2020 og datteren fikk kokende vann over seg og fikk brannskader på 23% av kroppen og de lå på Haukeland i en måned. Kjempetrist, men å si at datteren nesten ble drept er jo helt vilt å si…

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Farligere å droppe redningsvest på barna kanskje ?

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
plomman skrev (15 timer siden):

Kan det eldste barnet deres svømme?

Tenkte jeg også når jeg så snappen om at hu «surfer» uten redningsvest… kanskje hun vil ha en ny ulykke å skrive om. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Møffins skrev (35 minutter siden):

Tenkte jeg også når jeg så snappen om at hu «surfer» uten redningsvest… kanskje hun vil ha en ny ulykke å skrive om. 

Jeg vet at hun har sagt at jenta svømmer i basseng i Spania, men ute på åpent vann sånn er jo noe helt annet.  Spesielt i fart. Og ikke minst - hva hvis jenta hadde falt ned i mellom brettet og båten og bak mot motoren??? 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
plomman skrev (24 minutter siden):

Jeg vet at hun har sagt at jenta svømmer i basseng i Spania, men ute på åpent vann sånn er jo noe helt annet.  Spesielt i fart. Og ikke minst - hva hvis jenta hadde falt ned i mellom brettet og båten og bak mot motoren??? 

Jepp! Og på instagramstory henger de etter båten i tau. Hva hvis eldste falt uti, og minste skulle stått igjen alene på padelboardet??? Hinsides uforsvarlig! 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Nå har hun gått i lokalavisen fra hjemstedet sitt og nå…😂🤦🏼‍♀️ Høste sympati fra hjembygden sin. Noen skulle ha postet hva hun faktisk la ut! 

IMG_9422.jpeg

• Liker 5
Skrevet
Møffins skrev (4 minutter siden):

Nå har hun gått i lokalavisen fra hjemstedet sitt og nå…😂🤦🏼‍♀️ Høste sympati fra hjembygden sin. Noen skulle ha postet hva hun faktisk la ut! 

IMG_9422.jpeg

Hun her skyr visst ingenting😅

Har hun noen venner over lengre tid..?

• Liker 4
Skrevet

Herregud - hun ER så fornærma og bitter 🤣🤣🤣

skikkelig «small dick energy» at en gubbe går etter jenter på some 🤡🤡🤡 fy fader- for ei bitterfi**e 🤣🤣 og hun hadde invitert HenryTroy på lanseringsfesten til Content Cloud- men han TØRTE ikke komme 🤦🏻‍♀️ ja, det var nok sikkert sånn at han ikke tørte å komme, helt sikkert!!! For ja, han hadde sikkert KJEMPE lyst å gå på den lanseringsfesten 😂😂😂 

hun er heeeelt borti natta hun der!! 
det er skikkelig boss-babe, seriøs grunder og feminist vettu, å begynne å snakke om at hennes kritikere har liten tiss 👍🏼👍🏼 og å omtale kritikere som gamle/ pappaer/ gubber- og seg selv som jente (som blir «gått etter» på nettet av disse) 👍🏼 

• Liker 15
  • Nyttig 9
Skrevet
Møffins skrev (40 minutter siden):

Jepp! Og på instagramstory henger de etter båten i tau. Hva hvis eldste falt uti, og minste skulle stått igjen alene på padelboardet??? Hinsides uforsvarlig! 

Det her såg jeg også- og tenkte akkurat som deg, og ingen av barna med redningsvest?? 😳😳 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (7 timer siden):

Har såvidt sett gjennom litt av denne damens SoMe nå. Virker som hun spyr ut alt det sinne som mange influensere nok føler i forhold til kritikerne. Hva forventer hun (og andre)? At de i fred og ro skal få legge ut alt fra skryt til sutring - uten at det blir både kritisert og kommentert? 

Ja jeg tror faktisk hun, og andre, forventer det. At de skal få utlevere seg, sitt og sine på det groveste uten at noen skal være kritiske til det de legger ut. Det virker ikke som at det er aktuelt for B at sterke og selvstendige kvinner kan være kritiske til det hun sier og gjør, hun skal alltid snakke kritikerne ned og karakterisere de som tapere. Hun er den mest usmakelige influenceren av de alle. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

…også MÅ hun kommentere selv også og fremstille det helt annerledes enn hva hun fikk kritikk for. Kan noen PLEASE gå inn og kommentere eller🥲🥲

IMG_9424.jpegEdit: for øvrig er dette samme avis hun har jobbet for en del år tilbake og omtaler som et skikkelig drittarbeidssted, og de skriver om henne masse!😂

Endret av Møffins
La til mer
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun skryter så utrolig av alt hun har oppnådd, suksess og 5 (!) selskaper. Hvilke da, egentlig? I følge Proff.no er hun daglig leder i Benedicte Haugaard AS og ContentCloud, som ikke har inntekter eller fungerende nettside. Hva i alle dager er det hun egentlig lever av? Hun selger jo heller ikke hus i Spania som hun påstår - de har et visningshus. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Den enorme manglende evnen til selvkritikk og selvinnsikt har jeg bare sett hos én type mennesker foruten disse influencerne, og det er narsissister 🚩🚩

Screenshot_20250720_210136_SamsungInternet.thumb.jpg.f68ab355f6055e450c3f5e9b16e3efef.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

U S M A K E L I G 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Fenomen skrev (1 time siden):

Hun skryter så utrolig av alt hun har oppnådd, suksess og 5 (!) selskaper. Hvilke da, egentlig? I følge Proff.no er hun daglig leder i Benedicte Haugaard AS og ContentCloud, som ikke har inntekter eller fungerende nettside. Hva i alle dager er det hun egentlig lever av? Hun selger jo heller ikke hus i Spania som hun påstår - de har et visningshus. 

Ja, og hvordan står det egentlig til i disse 5 selskapene hun skryter sånn sv? Ikke noe særlig engasjement insta på contencloud.no eller influencerpro.no.

Vitner ikke om veldig stor suksess akkurat.

Men, det er MANGE som gjør det bra og tjener mye penger. Men de fleste er ikke så smakløse og skrytete som henne

«Vi har dager akkurat som dere andre» Dere andre?  Det er mange som hsr hus i Spania, hytte på sørlandet/fjellet, båt etc. men de fleste er fiskre og trenger ikke vise hele verden. 
Hun opphøyer seg selv noe så sykt og tror hun er unik..

Sannheten er at om hun hadde lagt ned arbeidet hadde ingen merket det. Så lite viktig er det hun gjør.

Skryt er aldri sjarmerende men ganske typisk for nyrike sjøldiggere.

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet
Stargaze skrev (23 minutter siden):

Ja, og hvordan står det egentlig til i disse 5 selskapene hun skryter sånn sv? Ikke noe særlig engasjement insta på contencloud.no eller influencerpro.no.

Vitner ikke om veldig stor suksess akkurat.

Men, det er MANGE som gjør det bra og tjener mye penger. Men de fleste er ikke så smakløse og skrytete som henne

«Vi har dager akkurat som dere andre» Dere andre?  Det er mange som hsr hus i Spania, hytte på sørlandet/fjellet, båt etc. men de fleste er fiskre og trenger ikke vise hele verden. 
Hun opphøyer seg selv noe så sykt og tror hun er unik..

Sannheten er at om hun hadde lagt ned arbeidet hadde ingen merket det. Så lite viktig er det hun gjør.

Skryt er aldri sjarmerende men ganske typisk for nyrike sjøldiggere.

Confidence is quiet , insecurity is loud. Hun er too much . Tror ikke et sekund på henne. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Sammy! skrev (12 timer siden):

Fordi alt handler om meg, meg, meg! Hvis man er en smule selvopptatt, kan det bli tøft å bli forelder, for plutselig må man tenke på en annen hele tiden. 

Og ja, det er helt vilt hvordan hun bytter fra det ene argumentet til det andre. Godt hjulpet av venner i kommentarfeltet som skriver om jantelov og misunnelse. Det veksler mellom "jeg har det egentlig ikke så bra og livet mitt er ikke så flott som du tror" til "det må da være lov å være vellykket" og deling av et klipp med amerikaner som mener at nordmenn hater å innrømme at de er suksessfulle/ikke skryter.

Jeg tror henne riktignok når hun sier at hun ikke har det bra. Men jeg tror ikke det er fordi  hun har masse penger, men snarere fordi hun måler sin verdi i ting, penger og suksess. Og når man gjør det, søker man gjerne anerkjennelse fra andre på dette med slikt innhold som hun nylig delte. 

• Liker 6
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...