Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
FrøkenFarao skrev (9 timer siden):

Henrik Troy treffer virkelig i sitt siste IG innlegg🤣🤣

JA!

Hadde knapt hørt om denne influenceren før jeg så et innlegg fra Henrik Troy (tror jeg det var) hvor hun gråt sine heltemodige krokodilletårer over "alt" hun har oppnådd., sånn puteklein video med masse selvskryt. Jeg byr meg fint lite om legging og manglende rutiner, men det kleine og ufordragelige selvskrytet på denne dama er så gjennomskuelig og pinlig! Det handler ikke om at andre foreldre skal få en god følelse, det handler ene og alene om å skryte av seg selv og booste eget ego. Nei, Benedicte Haugaard er ikke en mer hardtarbeidende småbarnsmor enn andre som hun hele tiden skryter av, hun selger livet sitt og sjelen sin for å få penger og for å leve som en nyrik russer, de er litt på samme nivå av å skryte av seg selv, sine penger og eiendeler, harry som fy. Tror dette må være en av de mest usmakelige influencerene jeg har observert til nå. 

Endret av K_mb
  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 20
Skrevet
Trubadur skrev (8 timer siden):

Hun legger ut at de har barn som aldri har sovet bra. Våkner på natta og de går rundt med dem klokka 04 på brygga (?)

Er det ikke samme dama som låste inn ungen i en båt på natta fordi hun skulle på konsert? 

Vanskelig å glemme den utrolige historien der.

• Liker 7
Skrevet

Faktisk overrasket at noen fremdeles heier på og følger denne motbydelig dama 🤮

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
FrøkenFarao skrev (9 timer siden):

Gikk inn på innlegget på instagrammen hennes. Hva i huleste??? Hun prøver å forsvare seg skikkelig når folk reagerer på snikskrytinga hennes. 

Jeg synes ikke ferien hennes var så ille, jeg. Vi har også grinete unger og rot, men er det så fælt da? 

Hun skriver også i noen svar at hun bare har lyst til å selge alt, for det er så slitsomt. Hvorfor gjør hun ikke det da? Hun MÅ ikke ha yacht, stort nytt hus og masse greier hvis det er så innmari slitsomt. 

Screenshot_20250718_193925_Instagram.thumb.jpg.62894b23ac7eb933aefe3e5511109c5b.jpg

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Kjempeliten skrev (5 minutter siden):

Gikk inn på innlegget på instagrammen hennes. Hva i huleste??? Hun prøver å forsvare seg skikkelig når folk reagerer på snikskrytinga hennes. 

Jeg synes ikke ferien hennes var så ille, jeg. Vi har også grinete unger og rot, men er det så fælt da? 

Hun skriver også i noen svar at hun bare har lyst til å selge alt, for det er så slitsomt. Hvorfor gjør hun ikke det da? Hun MÅ ikke ha yacht, stort nytt hus og masse greier hvis det er så innmari slitsomt. 

Screenshot_20250718_193925_Instagram.thumb.jpg.62894b23ac7eb933aefe3e5511109c5b.jpg

Oj for et svar hun gir 🙈

• Liker 12
Skrevet
Kjempeliten skrev (10 minutter siden):

Så ekstremt motbydelig.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Kjempeliten skrev (28 minutter siden):

Hun ønsker at alle skal vite at hun eier dette, at hun har så det holder og at det også kan være slitsomt, men til tross for det så sliter hun også som alle andre småbarnsforeldre. Skal man le eller grine? Det er så sykt og forskrudd at det er vanskelig å forstå. Det er nesten som hun overgår selveste luksusdyret Pilotfrue som aldri har løftet en finger.  Problemet er bare at BH hever seg over alle andre og mener hun jobber mye hardere for å eie dette. Det er jo helt klart bullshit og en hån mot mennesker som jobber for å brødfø staten og samtidig tar seg av barn.  Og at hun fletter inn ulike tragedier for sympati er nesten ikke til å tro. 

Endret av K_mb
  • Liker 7
  • Nyttig 16
Skrevet
K_mb skrev (10 minutter siden):

Hun ønsker at alle skal vite at hun eier dette og det skal alle vite, at hun har så det holder og at det også kan være slitsomt, men til tross for det så sliter hun også som alle andre småbarnsforeldre. Skal man le eller grine? Det er så sykt og forskrudd at det er vanskelig å forstå. Det er nesten som hun overgår selveste luksusdyret Pilotfrue som aldri har løftet en finger.  Problemet er bare at BH hever seg over alle andre og mener hun jobber mye hardere for å eie dette. Det er jo helt klart bullshit og en hån mot mennesker som jobber for å brødfø staten og samtidig tar seg av barn.  Og at hun fletter inn ulike tragedier for sympati er nesten ikke til å tro. 

Ser ut som hun jobber hardt når hun kan ta ferie på 7 uker i båt + bilferie gjennom europa, du. 🙄 Interessant at hun klager over at det er så slitsomt og at hun er sinna. Hvorfor dra på sånne turer da? 

"Deinfluencing" handler ikke om at rike influensere skal klage over helt vanlige ting og at det er slitsomt å bygge hus f.eks. Det er en av grunnene til at det fremstår så sykt som selvskryt, for hun bruker begrepet helt feil. Hadde hun faktisk lagt ut et deinfluence-innlegg, så hadde ikke folk reagert like mye. Hun har åpenbart bare gjort sin egen tolkning av begrepet. Det blir for dumt. 

Hun prøver liksom å vise at hun er like "normal" som alle andre ved å klage over ting som ingen egentlig ser på som noe problem. Og jeg skulle ønske jeg hadde et uferdig hus i spania!! Skjønner ikke hva som er så trist eller uperfekt med det??? Det er helt sykt. 

• Liker 10
Skrevet (endret)
Kjempeliten skrev (25 minutter siden):

Ser ut som hun jobber hardt når hun kan ta ferie på 7 uker i båt + bilferie gjennom europa, du. 🙄 Interessant at hun klager over at det er så slitsomt og at hun er sinna. Hvorfor dra på sånne turer da? 

"Deinfluencing" handler ikke om at rike influensere skal klage over helt vanlige ting og at det er slitsomt å bygge hus f.eks. Det er en av grunnene til at det fremstår så sykt som selvskryt, for hun bruker begrepet helt feil. Hadde hun faktisk lagt ut et deinfluence-innlegg, så hadde ikke folk reagert like mye. Hun har åpenbart bare gjort sin egen tolkning av begrepet. Det blir for dumt. 

Hun prøver liksom å vise at hun er like "normal" som alle andre ved å klage over ting som ingen egentlig ser på som noe problem. Og jeg skulle ønske jeg hadde et uferdig hus i spania!! Skjønner ikke hva som er så trist eller uperfekt med det??? Det er helt sykt. 

Ja, 7 uker på båt...Poenget mitt er at denne dama er så full av seg selv og nærmest spytter på andre foreldre i sin higen etter å fremheve seg selv og sine såkalte business-skills. Alt handler om fasade og ego. Ingen tviler vel på at barn er barn, men hun er så ufyselig i sin fremtreden at det blir kleint. Du vet, ekte businessfolk har ikke behov for å vise frem sin rikdom, ei heller har de behov for å bruke sine barn i businessen, og allerede her ringer klokkene. BH er ikke en over-smart businesskvinne, hun er som alle andre influencere som bruker barn og familieliv for å tjene penger. Og hun bør virkelig spare seg for å sammenligne seg selv med hardtarbeidende foreldre som har jobbet ræva av seg for å ta utdannelse for jobb og også de som har jobbet seg opp uten , og nyter de rettmessige ferieukene men som må finne løsninger for å få ferie-kabalen til å gå opp med barn.

Endret av K_mb
  • Liker 7
  • Nyttig 12
Skrevet
Orly skrev (3 timer siden):

Det trenger ikke akkurat å ha en sammenheng da, vi har aldri vært strenge på leggetid og likevel har de sovet natten gjennom, det som er riktig for dere, trenger ikke være riktig for andre. 

Nei, men om man sliter så mye med søvn er det et sted å starte i alle fall. 

• Liker 2
Skrevet
K_mb skrev (2 timer siden):

Du vet, ekte businessfolk har ikke behov for å vise frem sin rikdom, ei heller har de behov for å bruke sine barn i businessen, og allerede her ringer klokkene.

De skjønner også at det ikke er smart å gortelle at de er bedre enn alle andre. Det er de nemlig ikke.

Haugevis av småbarnsfoteldre som jobber rumpa av seg, mange i samfunnsviktige stillinger/lederjobber som faktisk betyr noe. Som har sykdom i nærmeste famimie, som ksnskje har mistet psrtner eller med andre tøffe ting som treffer knallhardt.
De færreste kan ta 7 uker ferie. 
Hun er ikke bedre enn noen, hun er bare så selvgod at hun tror det selv.

Totalt motbydelig dame.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Leif’s a bitch and then you die 

«Buhu, dere tror at livet mitt alltid er perfekt, men det er faktisk veldig tøft og traumatisk også selv om jeg ikke poster det. En dag jeg syklet så begynte det faktisk å regne!! Huset mitt i Spania er kanskje dødsfint inni og med basseng og sånn utenfor, men det er skikkelig jævlig på baksiden, og jeg er skikkelig deppa faktisk pga det. Det andre kanskje ville omtalt som rot i båten får ikke frem hvor tortur det er. Dere skjønner det først når jeg får frem hvor stor den faktisk er og at hele den store båten er rotete inni. Så tenk dere om en gang ekstra før dere sier noe lumpent til meg» 

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet
Kjempeliten skrev (5 timer siden):

Leste litt i det kommentarfeltet 🙈 herregud som hun driter seg ut!! 
og det «hatet» hun får fra en tidligere venninne der (som hun legger ut om på snap) er jo selvfølgelig ikke annet enn berettiget kritikk av det (idiotiske) innlegget - så vrir og vender hun på det, så det høres ut som det er en dritmisunnelig eks venninne som tidligere har mobbet henne, som har slengt dritt i kommentarfeltet hennes …… herregud, hun er ikke sann!!! 
Hun er en influencer som lever av å utlevere ungene sine på snap, også selger hun jalla-kurs om hvordan fu kan manifistere deg til penger og rikdom - eller overvinne pengeblokkeringer (akkurat som om det ER et ord 😂😂) - selskapene/nettsidene til denne bissniss-dama er enten nede for telling eller en totalt scam («money mind» og «influencer pro») - hun selger sjela til seg selv, samboeren og ungene - og prøver for harde livet å late som det er noe decent hun driver med- herregud, så flaut 🙈

• Liker 17
  • Nyttig 9
Skrevet

Har blokkert henne på snap for lenge siden, men kom over innlegget til Henrik T. Det er da man skjønner at man har blokkert rett person. Var innom Instagram og at hun over hodet ikke tar selvkritikk og at påvirker-‘vennene’ støtter dette er helt etter boka. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Kjempeliten skrev (På 18.7.2025 den 19.43):

Okei, for det første, at datteren nesten ble drept?😂 Fyfader den dama der. Og, utsatt for seksuelle overgrep?! Herlighet. Hun ble såvidt befølt av en random. 

«01.08.20 ble datteren vår alvorlig brannskadet i en ulykke til sjøs»

«En 30-åring er dømt etter å ha overfalt bloggeren Benedicte Haugaard fra Svelvik. Han må betale henne 6798 kroner i erstatning for å ha seksuelt trakassert henne under Svelviksdagene i fjor.»

Hun spyttet på alle voldtektsofre ved å lyve om sånt! 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
FrøkenFarao skrev (På 18.7.2025 den 10.02):

Enig . Han er et geni 🙏😀

• Liker 4
Skrevet
Møffins skrev (7 timer siden):

Okei, for det første, at datteren nesten ble drept?😂 Fyfader den dama der. Og, utsatt for seksuelle overgrep?! Herlighet. Hun ble såvidt befølt av en random. 

«01.08.20 ble datteren vår alvorlig brannskadet i en ulykke til sjøs»

«En 30-åring er dømt etter å ha overfalt bloggeren Benedicte Haugaard fra Svelvik. Han må betale henne 6798 kroner i erstatning for å ha seksuelt trakassert henne under Svelviksdagene i fjor.»

Hun spyttet på alle voldtektsofre ved å lyve om sånt! 

Stemmer…hun kalte seg vel løvemamma etter den ulykken til dattera 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, etter hvert som de negative kommentarene flommer inn, kommer nye svar og forklaringer fra henne:

Det er "ikke lov" å jobbe hardt/ha suksess i Norge.

Det er ikke lov å ha det vanskelig når man er rik.

Folk leser med negativt "mindset".

Folk som kommenterer er ikke "slitne småbarnsmødre".

Narsissismen lenge leve! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke glem at hun skylte på en venninne for å ha tatt med kokende pastavann over i deres båt, som så ble sølt på dattera 😅 eller husker jeg helt feil? 

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...