Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Snakk om å kaste andre under bussen for så å danse i deres dritt? Hele hennes «askepott» historie er så utrolig pompøs. Hu liker å sparke nedover. Håper ingen går på å betaler for dette! image.thumb.jpeg.86ae293a90d95ae118ec606f8530c4ce.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mellion skrev (4 minutter siden):

Snakk om å kaste andre under bussen for så å danse i deres dritt? Hele hennes «askepott» historie er så utrolig pompøs. Hu liker å sparke nedover. Håper ingen går på å betaler for dette! image.thumb.jpeg.86ae293a90d95ae118ec606f8530c4ce.jpeg

Jeg var nettopp inne og leste dette selv og reagerte veldig på det avsnittet der. Mange ting som ikke høres så bra ut synes jeg..  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (8 timer siden):

Når jeg starta lese ditt innlegg tenkte jeg det sikkert var et typisk kvinneguiden overdrivelse innlegg fra ei som ikke liker influensere. Men omg for ei fremstilling av seg selv BH gjør hær, fytti så lite sjarmerende!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (9 timer siden):

Å den dama der er 🤮 Ser på seg selv som ei dronning. Har vel ikke så mange gode venninner denne vel?? 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor hun lett får venninner  men sliter med å holde på de, for de ser vel etterhvert hvordan hu faktisk er.. hun har jo tidligere vært nær andre influensere som Aurora hoff og Martine.. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 8.4.2025 den 8.10):

Å den dama der er 🤮 Ser på seg selv som ei dronning. Har vel ikke så mange gode venninner denne vel?? 

Hun og piloten 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellion skrev (På 7.4.2025 den 22.58):

Syke menneske 🤢🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...