Moongirl Skrevet lørdag kl 16:41 #2521 Del Skrevet lørdag kl 16:41 Elleeenn skrev (3 timer siden): Enig!! «Det er driiitkaldt» sier Benedicte. Hun går med lue og vinterjakke, mens minsten på snart 2 år har ikke på seg yttertøy eller lue. Stakkars..og crocs.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet søndag kl 12:01 #2522 Del Skrevet søndag kl 12:01 Noen som vet hvordan livesendingen til 499 med Belinda Jacobsen gikk? spent på om mange uføre klarer å tjene mye ekstra penger før jul 😇🫠 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 21:15 #2523 Del Skrevet søndag kl 21:15 Fredrik29 skrev (9 timer siden): Noen som vet hvordan livesendingen til 499 med Belinda Jacobsen gikk? spent på om mange uføre klarer å tjene mye ekstra penger før jul 😇🫠 Er bare så sykt kynisk hele greia…. Svindel etter min mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 22:01 #2524 Del Skrevet søndag kl 22:01 Outandabout skrev (45 minutter siden): Er bare så sykt kynisk hele greia…. Svindel etter min mening. Hva er det Benedicte har funnet på nå? Orker ikke å følge dama på snap 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemy Skrevet mandag kl 15:42 #2525 Del Skrevet mandag kl 15:42 Hvem passer ungene når de to kjører karusell? Eldste passer minste? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 16:21 #2526 Del Skrevet mandag kl 16:21 Villemy skrev (38 minutter siden): Hvem passer ungene når de to kjører karusell? Eldste passer minste? 🤔 De har sikkert spurt politiet om de kan passe de 😂 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet mandag kl 17:07 #2527 Del Skrevet mandag kl 17:07 Bibbi_ skrev (45 minutter siden): De har sikkert spurt politiet om de kan passe de 😂 Så lenge de har babycall hos noen i en nabokarusell og både gass- og røykalarm så ser jeg ikke problemet med å la ungene være alene i en fornøyelsespark. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet mandag kl 22:54 #2528 Del Skrevet mandag kl 22:54 Bibbi_ skrev (6 timer siden): De har sikkert spurt politiet om de kan passe de 😂 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet mandag kl 22:55 #2529 Del Skrevet mandag kl 22:55 Snublefot62 skrev (5 timer siden): Så lenge de har babycall hos noen i en nabokarusell og både gass- og røykalarm så ser jeg ikke problemet med å la ungene være alene i en fornøyelsespark. 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå