Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Hun virker utrolig nedlatende ovenfor mannen 😨 «hvor mye får du i årslønn for å være her med barna» 🙄🙄 hun skal liksom hele tiden poengtere at det er HUN som jobber, HUN driver buisnis, HUN eier firmaer, HUN drar inn (såååååå mye) penger til familien, han er ansatt hos HENNE - det er liksom ikke noe «vi drar lasset sammen» eller «vi samarbeider» der i gården…… han er hennes ansatt- akkurat som hun poengterte med de som var med henne på «kontoret» på kjøpesenteret hele tiden også….. 

veldig bossy og nedlatende…..

• Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg synes også hun virker frekk og nedlatende mot folk. Hun ser litt skummel ut også. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kjempefrekk og bitchy mot følgerne. Skjønner ikke at noen gidder å følge henne. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (1 time siden):

Hun er kjempefrekk og bitchy mot følgerne. Skjønner ikke at noen gidder å følge henne. 

Hun får jo mange frekke spørsmål/kommentarer, så jeg kan forstå henne. Hadde nok gjort det samme 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveless skrev (10 timer siden):

Hun får jo mange frekke spørsmål/kommentarer, så jeg kan forstå henne. Hadde nok gjort det samme 😆

Da sier det mer om deg. Synes ikke de hun svarer frekt på er spesielt frekke, og hun har jo samme tone uansett. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (14 timer siden):

Da sier det mer om deg. Synes ikke de hun svarer frekt på er spesielt frekke, og hun har jo samme tone uansett. 

Sier du det. For eksempel var det en kommentar med noe som «viktig å vise du har kjendiser i omgangskretsen» elns, synes det var ganske frekt og nedlatende. Forstår godt at hun reagerte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fenomen skrev (20 timer siden):

Enig , hun er rett og slett utrolig frekk og nedlatende uansett

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, loveless said:

Sier du det. For eksempel var det en kommentar med noe som «viktig å vise du har kjendiser i omgangskretsen» elns, synes det var ganske frekt og nedlatende. Forstår godt at hun reagerte. 

Opplever henne heller ikke som frekk, men heller en som ikke er redd for å si fra og være seg selv. Hun er vel mer direkte enn andre influensere å sier rett hva hun mener. Å står i det.

Når det kommer til kommentarer om hvordan hun behandler mannen må jeg le litt. Vi ser en kort snutt på noen srk som er tatt ut av kontekst å kan ikke dømme deres kommunikasjon etter det. De viser ikke bare den polerte siden som MN, SE, TL OG JN. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo så mye frem og tilbake med disse stakkars ungene. Tenk å få venner her og der men pga at mamma har mark i rumpa så er det ikke så mange venner å beholde. Veit datteren e liten, men synes ikke det e bra når moren e så mye frem og tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (På 28.8.2024 den 18.47):

Hun virker utrolig nedlatende ovenfor mannen 😨 «hvor mye får du i årslønn for å være her med barna» 🙄🙄 hun skal liksom hele tiden poengtere at det er HUN som jobber, HUN driver buisnis, HUN eier firmaer, HUN drar inn (såååååå mye) penger til familien, han er ansatt hos HENNE - det er liksom ikke noe «vi drar lasset sammen» eller «vi samarbeider» der i gården…… han er hennes ansatt- akkurat som hun poengterte med de som var med henne på «kontoret» på kjøpesenteret hele tiden også….. 

veldig bossy og nedlatende…..

Enig. Svært dårlig egenskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveless skrev (11 timer siden):

Bare sannheten, ikke frekt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notthatbad skrev (8 timer siden):

Opplever henne heller ikke som frekk, men heller en som ikke er redd for å si fra og være seg selv. Hun er vel mer direkte enn andre influensere å sier rett hva hun mener. Å står i det.

Når det kommer til kommentarer om hvordan hun behandler mannen må jeg le litt. Vi ser en kort snutt på noen srk som er tatt ut av kontekst å kan ikke dømme deres kommunikasjon etter det. De viser ikke bare den polerte siden som MN, SE, TL OG JN. 

What?? Det var jo akkurat det hun viser på snap som jeg kommenterer at hun virker nedlatende og hoverende mot typen ….. jeg vet jo selvfølgelig ikke noe om kontrksten eller noe jeg - og ikke dømmer jeg deres kommunikasjon heller - jeg skriver rett og slett at det hun sier og gjør på sine markedsføringskanaler som HUN  (visstnok) tjener FETT på fremstår nedlatende - og usjarmerende! Hvordan de har det eller snakker sammen privat - når de ikke er på jobb - aner jeg selvfølgelig ingentingen om…. 
og forresten tror jeg ikke at det er en «polert side» å fremstå som jovial og grei (altså motsatt av nedlatende og bossy) mot de du er med, eller evnt jobber med/ har ansatt 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun er veeeeldig kry over å henge med Alejandro Fuentes.  Fyfader så flau oppførsel og ikke minst gjennomskubart. Sykt kult å henge med en avdanka idol «kjendis» liksom🤣

• Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møffins skrev (49 minutter siden):

Ser hun er veeeeldig kry over å henge med Alejandro Fuentes.  Fyfader så flau oppførsel og ikke minst gjennomskubart. Sykt kult å henge med en avdanka idol «kjendis» liksom🤣

Det er jo ikke noe galt med han, du behøver ikke være nedlatende overfor hans status..?

Men jeg er helt enig - hun vil gjerne vise det frem. Hun har jo lagt ut en Reels nå der han er med på alle klippene. 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (17 timer siden):

Blir jo så mye frem og tilbake med disse stakkars ungene. Tenk å få venner her og der men pga at mamma har mark i rumpa så er det ikke så mange venner å beholde. Veit datteren e liten, men synes ikke det e bra når moren e så mye frem og tilbake. 

De har bodd TO steder i sitt liv. Hva mener du er mye frem og tilbake med det? Hvis du tenker på at de har reist mye.. så herregud, så mye de barna har fått opplevd! De ser ut som to utrolig trygge, fornøyde og utadvendte barn. Det er ikke synd i dem i det hele tatt. Heldige er de! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Påhanigjen
Møffins skrev (6 timer siden):

Hold opp da! Er jo flaut å lese innlegget ditt! Hva er det du ser som ikke jeg ser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Armarillo skrev (4 timer siden):

De har bodd TO steder i sitt liv. Hva mener du er mye frem og tilbake med det? Hvis du tenker på at de har reist mye.. så herregud, så mye de barna har fått opplevd! De ser ut som to utrolig trygge, fornøyde og utadvendte barn. Det er ikke synd i dem i det hele tatt. Heldige er de! 

Men er ikke Spania midlertidig? Jojo synes hu e flink med sine barn🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (3 timer siden):

Men er ikke Spania midlertidig? Jojo synes hu e flink med sine barn🥰 

Hun er flink med barna ? Ja å forlate barnet på en båt mens hun selv fester er å være flink forelder 😱

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 minutter siden):

Hun er flink med barna ? Ja å forlate barnet på en båt mens hun selv fester er å være flink forelder 😱

Du glemte låsingen.

Og ikke glem eksponering av barna.

Flott forelder.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (46 minutter siden):

Du glemte låsingen.

Og ikke glem eksponering av barna.

Flott forelder.

For noen er visst det å være god forelder , jeg har litt høyere mål enn det kjenner jeg.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...