Mrshopalot Skrevet 19. august #2341 Del Skrevet 19. august Ast skrev (4 timer siden): Hun har sagt at startpris er 7 millioner på deres og så kommer tilvalg i tillegg, men det er rart om de ikke har fått rabatt, for å bo i et visningshus. Jeg tror jeg har lest at pilotparet sitt koster 20 mill + Ja, mente de nevnte 22mill jeg, så det er jo i en helt annen liga enn huset til Benedicte.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 19. august #2342 Del Skrevet 19. august Jeg har aldri heller skjønt hypen rundt dette "fantastiske" huset deres. Det ser jo ut som et Roblox-hus med plastplen utenfor? 7 mill+ hadde jeg aldri i livet betalt for det der selv. Men folk har forskjellig smak såklart. Men noe ekstra fancy er det ikke. Er ikke sikkert at huset til Pilotfrue og gjengen blir jo finere, huset deres i Vollen var jo svimlende dyrt det også, men så likevel harry ut. Synes det er trist at folk bor i hus uten noe som helst personlig preg, men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 19. august #2343 Del Skrevet 19. august Mrshopalot skrev (5 timer siden): Ja, mente de nevnte 22mill jeg, så det er jo i en helt annen liga enn huset til Benedicte.. Det tror jeg stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 20. august #2344 Del Skrevet 20. august tøttaa skrev (19 timer siden): Jeg har aldri heller skjønt hypen rundt dette "fantastiske" huset deres. Det ser jo ut som et Roblox-hus med plastplen utenfor? 7 mill+ hadde jeg aldri i livet betalt for det der selv. Men folk har forskjellig smak såklart. Men noe ekstra fancy er det ikke. Er ikke sikkert at huset til Pilotfrue og gjengen blir jo finere, huset deres i Vollen var jo svimlende dyrt det også, men så likevel harry ut. Synes det er trist at folk bor i hus uten noe som helst personlig preg, men det er min mening. Et typisk Spaniahus med svømmebasseng. Definitivt ikke noe wow over det huset. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 20. august #2345 Del Skrevet 20. august tøttaa skrev (På 19.8.2024 den 15.46): Jeg har aldri heller skjønt hypen rundt dette "fantastiske" huset deres. Det ser jo ut som et Roblox-hus med plastplen utenfor? 7 mill+ hadde jeg aldri i livet betalt for det der selv. Men folk har forskjellig smak såklart. Men noe ekstra fancy er det ikke. Er ikke sikkert at huset til Pilotfrue og gjengen blir jo finere, huset deres i Vollen var jo svimlende dyrt det også, men så likevel harry ut. Synes det er trist at folk bor i hus uten noe som helst personlig preg, men det er min mening. Folk er forskjellige. Jeg synes det var kult og kunne fint ha bodd sånn selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 20. august #2346 Del Skrevet 20. august tøttaa skrev (På 19.8.2024 den 15.46): Jeg har aldri heller skjønt hypen rundt dette "fantastiske" huset deres. Det ser jo ut som et Roblox-hus med plastplen utenfor? 7 mill+ hadde jeg aldri i livet betalt for det der selv. Men folk har forskjellig smak såklart. Men noe ekstra fancy er det ikke. Er ikke sikkert at huset til Pilotfrue og gjengen blir jo finere, huset deres i Vollen var jo svimlende dyrt det også, men så likevel harry ut. Synes det er trist at folk bor i hus uten noe som helst personlig preg, men det er min mening. Pilotfru sitt hus «harry»? Bare fordi du ikke likte det, da eller? Begrunn gjerne. Jeg synes ikke det faller under betegnelsen «harry»…. Ellers tenker jeg at alle får satt sitt preg på ting etterhvert, og at vi er forskjellig der på hvordan vi ønsker ting rundt oss. Hva må til for at et hus ikke er harry eller får personlig preg? De fleste med nye hus, har «upersonlig preg», men sånn var det på 70- og 80-tallet også…. Husker mine besteforeldre synes vårt hus på 80-tallet var «for fint», mens nå er det nye hus i dag som får pes… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 20. august #2347 Del Skrevet 20. august Synes huset er fint jeg 😅😁, litt upersonlig, men de har jo ikke bodd seg inn ennå. Jeg er spent på dette med vaskerom ute. Det er så høy luftfuktighet i Spania, alt blir kliss vått ute på natta. Hvordan går det mtp vaskemaskin og trommel? Selv om det er tak over, vil det ikke ruste og bli stygt fort? Husker ofte at «alt» ute tidvis var dekt av brun ørkensand når det blåste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 21. august #2348 Del Skrevet 21. august Huset er vel både fint og bra!!? Jeg synes absolutt det! Men jeg får kløe av paret! 😅 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 21. august #2349 Del Skrevet 21. august Huset ser fint ut, enig. Og deilig å bo i Spania da! Men får litt mark av de to ja, blir så flau av typen og skjønner ikke helt hva hun driver med siden hun er så rik? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 23. august #2350 Del Skrevet 23. august tøttaa skrev (På 19.8.2024 den 15.46): Jeg har aldri heller skjønt hypen rundt dette "fantastiske" huset deres. Det ser jo ut som et Roblox-hus med plastplen utenfor? 7 mill+ hadde jeg aldri i livet betalt for det der selv. Men folk har forskjellig smak såklart. Men noe ekstra fancy er det ikke. Er ikke sikkert at huset til Pilotfrue og gjengen blir jo finere, huset deres i Vollen var jo svimlende dyrt det også, men så likevel harry ut. Synes det er trist at folk bor i hus uten noe som helst personlig preg, men det er min mening. Litt gøy at du sier at folk bør sette personlig preg på hus, det gjorde de jo i Vollen med tapeter og diverse, men det synes du blir harry 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitry Skrevet 24. august #2351 Del Skrevet 24. august Flere som får opp reklame mellom snapene hennes nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klott Skrevet 24. august #2352 Del Skrevet 24. august sitry skrev (56 minutter siden): Flere som får opp reklame mellom snapene hennes nå? Jepp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 27. august #2353 Del Skrevet 27. august Tiara07 skrev (På 20.8.2024 den 23.55): Pilotfru sitt hus «harry»? Bare fordi du ikke likte det, da eller? Begrunn gjerne. Jeg synes ikke det faller under betegnelsen «harry»…. Ellers tenker jeg at alle får satt sitt preg på ting etterhvert, og at vi er forskjellig der på hvordan vi ønsker ting rundt oss. Hva må til for at et hus ikke er harry eller får personlig preg? De fleste med nye hus, har «upersonlig preg», men sånn var det på 70- og 80-tallet også…. Husker mine besteforeldre synes vårt hus på 80-tallet var «for fint», mens nå er det nye hus i dag som får pes… yesmam skrev (På 23.8.2024 den 9.32): Litt gøy at du sier at folk bør sette personlig preg på hus, det gjorde de jo i Vollen med tapeter og diverse, men det synes du blir harry Jeg synes at firkanta hus er upersonlig og uten sjel, og at en innredning som skriker nyrik er harry. Det betyr ikke at jeg synes at alle firkanta hus er stygge, eller at jeg ikke synes at folk bør bo i hva slags hus de vil. Men akkurat pilotfrue sitt hus synes jeg var harry av overnevnte grunn og min mening er at huset ikke ga noe særlig innblikk i hvem de er som personer, derav ordet upersonlig. Benedicte sitt hus synes jeg er overhypet, men der ser jeg ihvertfall en mer personlig stil tre frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnia Skrevet 28. august #2354 Del Skrevet 28. august Hvordan hun eksponerer andres og egne barn😮💨 og det enorme behovet for å poengtere at hun har kjendisvenner 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 28. august #2355 Del Skrevet 28. august sitry skrev (På 24.8.2024 den 19.37): Flere som får opp reklame mellom snapene hennes nå? Hun har endelig fått reklame på snap og plutselig begynte hun å snappe veldig mye:-) Det er så komisk:-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitry Skrevet 28. august #2356 Del Skrevet 28. august Snoker45 skrev (58 minutter siden): Hun har endelig fått reklame på snap og plutselig begynte hun å snappe veldig mye:-) Det er så komisk:-) Mhm, pluss alle sine egne reklamer 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 28. august #2357 Del Skrevet 28. august Nå spør hun folket hvilket tv program folk vil se henne i😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 28. august #2358 Del Skrevet 28. august mumrikk1 skrev (2 minutter siden): Nå spør hun folket hvilket tv program folk vil se henne i😆 Svindeljegerne. Eller Debatten. 6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 28. august #2359 Del Skrevet 28. august mumrikk1 skrev (1 time siden): Nå spør hun folket hvilket tv program folk vil se henne i😆 Norges dummeste 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 28. august #2360 Del Skrevet 28. august 16 ukers helvete 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå